Millainen MIES ei tykkää juoda kaljaa ollenkaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jenina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä, älykäs, kunnollinen, tunnollinen mies, jonka kanssa voi puhua autoista, politiikasta, taiteesta tai kynsilakasta, joka lähtee omasta halustaan mielellään shoppailemaan tai taidenäyttelyyn, joka siivoaa ja laittaa ruokaa oma-aloitteisesti, joka hieroo pyytämättä, joka ei koskaan painosta, vaadi tai rajoita, joka kohtelee puolisoon tasaveroisena ja jolle ei tarvitse valittaa tai "nalkuttaa", joka saa katsoa urheilua niin paljon kuin haluaa ja mennä viakka strippibaariin kavereiden kanssa ihan vapaasti jos haluaa. Siis minun mieheni. Hän ei käytä oikeastaan ollenkaan alkoholia.

Emmää ainaka tykkäis, jos mun mies jois joka vkl mäyriksen tai sixpackin, ei se silti oo nössö, enkä ole minäkään. Mää kyllä juon kerran kk viinapullon. Mies juo 2-3 kertaa vuodessa, sille ei yksinkertasesti maistu.

rehti työssä käyvä mies on mulla, eikä koske alkomaholiin pitkällä tikullakaan, ei johdu uskonnosta, alkoholismista, tai mistäkään muista syistä?:D Saa kysyä jos joku askarruttaa?:D

Esim. Matti Nykänen? :D

Ei vaan, kyllä mun mies juo kaljaa, mutta ei todellakaan joka viikonloppu. Ehkä kerran kuussa juo muutaman kaljan, yleensä 4-6kpl. Oon sanonut että menis useemmin ulos kavereiden kanssa, mutta ei se mee, ehkä 6 kertaa vuodessa käy ihan viihteellä ja juo reilummin.

Mun mies juo lähinnä punkkua, skumppaa ja irlantilaisia siidereitä. Juo se oluttakin jos muuta ei ole ja kalja on kylmää. 39v, akateemisesti koulutettu ihan tavallinen kaveri.

Mikä miehuuden mittari se oluenjuonti on?

[QUOTE="Jenina";29279631]En ymmärrä millaisia tossukoita on ne "miehet" jotka eivät juo (saa juoda) kaljaa esim. 6-pakkiansa perjantai-lauantaisin? Kyllä moni mies vaativat työnpäälle on aivan oikeutettu juomaan vähän. Tuntuu, että moni nainen ahdistaa miehensä mm. oluen suhteen niin ahtaalle ettei miehet vaan uskalla juodakaan ettei vaan akka näksytä (siitäkin asiasta).

En oikein suoraan sanottuna arvosta niitä jotka mieluummin kotona hierovat naistaan samalla kun akka valittaa ties mistä asioista, kuin että olisi mieskaveriensa kanssa vähän reitillä. Minusta on ihanan miehekästä kun mies välillä menee ja tekee mitä haluaa. Joka mies tykkää käydä juomassa, mutta ilmeisesti nalkutus on niin vittumaista että moni vellihousu ei uskalla? Näin olen kaverien miehistä päätellyt![/QUOTE]

No tää aloitushan on melko paska provo.

... vaativan työn päälle ... saa juoda... perjantailauantai...

Klassiset alkoholismin tunnusmerkit ja siihen päälle nalkuttava akka, joka ei tykkää jokaviikonloppuisesta kännäyksestä.

Hyvä yritys, Rape, mut paljastuit.

Yhteistyössä