Millainen mies vieroksuu seksiä? Tai arkailee sitä? Tai mitä tämä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen tutustunut mieheen joka haluaa yhdessä ollessamme vaan sunnilleen pidellä kädestä. Seksissä haluaa vain perinteistä, se yksi asento, hetki siinä ja sitten halitaan. Ja ihanaa, ihanaa on kuulemma.

Tiedän, olen väärä nainen hänelle, mutta enpä ole tollaiseen törmännyt. Kuin ujo pikkupoika. Ollaan kuitenkin yli kolmenkymmenen.

Jos et olisi sanonut tuota 30 vuotta, niin olisin vannonut että sulla on mun exä! Exäni oli ihan just tollanen, tosin 1kk seurustelunjälkeen mulle riitti kun pusu huulille tuli selkeesti liian aikaisin... o.O

veikkaisin että on kokematon mies tai muuten ujohko. ehkäpä se seksi löytää ajan kanssa uudenlaisia muotoja kun suhde ja luottamus kasvaa. tai ehkä sille miehelle on joku joskus sanonut tosi pahasti ja nyt ei oikein uskalla rempsein ottein ottaa.

nää on arvailuja vaan.. voihan myös olla että hän on vain sellainen- sopii ehkä muun tyyppiselle naiselle kuin sinulle paremmin.

jos eroatte elä nyt ainakaan mene sanomaan että se on tuosta seksistä kiinni-.

[QUOTE="a p";23797376]Eikö mun puolesta pahalta? On tämä mullekin ikävä juttu.[/QUOTE]

No ei tuo sullekaan tietysti kivaa ole. En käy asiaa vähättelemään. Mutta sinua en sääli. Miestä kyllä, koska hänhän se haavoittuvaisempi tuossa tilanteessa on. Altis kovalle elämän antamalle kolaukselle.

No ei tuo sullekaan tietysti kivaa ole. En käy asiaa vähättelemään. Mutta sinua en sääli. Miestä kyllä, koska hänhän se haavoittuvaisempi tuossa tilanteessa on. Altis kovalle elämän antamalle kolaukselle.

?

Kyllä aikuiselle miehelle voi sanoa, että kaikki ei niin välitä samanlaisesta seksistä ja joillekin seksi voi olla jopa tärkeä asia.

[QUOTE="vieras";23797462]Suomeksi mitä?[/QUOTE]

No jos kaveri on estoinen ja ujo, ja saa vähänkään väärällä/ liian tylyllä tavalla annettua kritiikkiä osakseen sänkysuorituksestaan, voi se olla miehelle ihan hirveä paikka. Miehet eivättodellakaan ole hyviä ottamaan kritiikkiä vastaan koskien miehistä suoriutumiskykyä vaikka mitä väittäisivät. Varsinkaan huonolla suoriutumisitsetunnolla varustetut miehet.

Tai jos toinen tosissaan on rakastumassa/ korviaan myöten ihastunut ynnä nauttii kovasti seksistä ja läheisyydestä, voipi olla musertavaa kuulla toisen vastakohtaiset fiilikset.

Hei camoon, jos naisena käyttäytyisin niin kuin tämä mies (mitä en tee, koska tykkään kiihkeästä seksistä, enemmin panemisesta kuin rakastelusta, rakastuneenakin), olisihan se hirveää kuulla miehen suusta että se hellyys ja liian yksipuoliset asennot ei ole sen miehen juttu. Ja mies haluaisi sen vuoksi lopettaa koko suhteen.

Mutta en tarkoita miehen säälimistä kritiikiksi ap:lle!!! Syytön hän tuohon tilanteeseen on!

Yhteistyössä