Millainen mies vieroksuu seksiä? Tai arkailee sitä? Tai mitä tämä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";23797476]Seksistä on puhuttu yleisellä tasolla ja mulle tullut vähitellen selväksi, että mies ei tosiaan kaipaa muuta, kokee monet jutut ihan eri tavoin kuin minä. Ällöää suuseksiä jne.

Nyt kun kirjoitan tämän niin huomaan, että olisi pitänyt jo tajuta.[/QUOTE]

Joo, älä lähde tuohon. Se on ongelma, joka ei koskaan poistu. Miehellä voi olla vaikea itseluottamusongelma tai sitten seksi ei todellakaan kiinnosta. Kummassakaan tapauksessa asian ei pitäisi olla sun ongelma. Jos hän on tyytyväinen tuollaiseen seksielämään, hän löytänee itseleen naisen, jolla on yhtä vähän kiinnostusta aiheeseen.

Varmaan ujo ja estoinen mies,kokematon.Juttele viellä rehellisesti,että kaipaat seksiin jotain muutakin kuin yhtä perinteistä asentoa ja halimista.

ainakaan se ei muutu. Mä otin muutoin ihanan miehen, joak ei kuitenkaan ole erityisen kiinnostunut seksistä. Aluksi se oli minunkin ielestä hyvä, ex vaati seksiä joka päivä, teki mieli tai ei.

Nyt, 13 vuoden perästä seksin vähyys ja se, että se on 2 min kerralla, alkaa todella riepoa. Mutta kun olen tässä välissä synnyttänyt kolmasti, täyttänyt 40 ja laihduttanut 20 kg, niin peilistä ei todellakaan katso mikään seksikäs misukka.
Jos nyt eroan, en saa enää koskaan seksiä, paitsi rakkaalta oikealta kädeltäni...

Rahaa ei ole niin paljoa, että voisin ostaa.

Tämä nyt ei ole minulle mitenkään uusi tieto, että myös osa naisista on varsin äijämäisellä asenteella liikkeellä ihmissuhteissa. Esimerkiksi nimimerkin "vieras" (#27) lause alkaa näin: "Mä otin muutoin ihan ihanan miehen... "

Ilmeisesti mies ei ajattele sinusta samoin, siis että olisi ottanut sinut, ja nyt sitten käyttäisi niin kuin parhaaksi näkee.

En toisaalta vähättele ongelmaakaan. Tämä on vain entistä suurempi signaali siitä, että maailmaan tarvittaisiin järjestelmä, jonka avulla samanlaiset ihmiset löytäisivät useammin toisensa.

Yhteistyössä