Millainen nainen seurustele miehen kanssa jolla on kolme lasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katkera ämmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Katkera ämmä

Vieras
Miehellä on kolme lasta edellisesta suhteesta,nuorimmat ovat kolmen kuukauden ikäiset kaksoset joiden takia mies lähti kun ei jaksanut kuunella itkua.

Uusi naisystävä on nuorempi ja nätimpi kuin vanha vaimo,ja ymmärtää kyllä että mies ei jaksanut lasten kanssa kun oli rankkaa. Ihmettelen vain,voiko sitä todella rakastua yhdessä illassa baarissa niin tulisesti että "ymmärtää" tällaista miestä. Ja mitäköhän mies on selittänyt vaimosta tälle uudelle,vaimo on tietysti kylmä ihminen ja ilkeä eikä anna isän tavata lapsia..

No mä tíedän erään alkujaan 5 lapsen isän (2 eri äitiä), ja oon miettin kun nyt 6 lapsi ja kolmas vaimo 3v sisään, että miten se nainen uskaltaa luottaa, mutta ei kuulu mulle kylläkään

Siis naisethan (etenkin nuoret, kumma juttu) tuntevat itsensä jotenkin pelastaviksi enkeleiksi, jos tapaavat miehen, jolla on lapsia entisestä liitosta. Tai näin musta tuntuu, mitä olen kavereiden menoa seurannut. Ja miehet saa naisia HELPOMMIN, jos heillä on lapsia. Ainakin semmosia vähemmän vakavia suhteita... Naisilla se menee usein vähän päinvastoin.

no minä aloin seurustella miehen kanssa jolla oli tuolloin kolme pientä lasta ( 4v, 1,5v ja 2kk ). ja yhdessä olemme edelleen, yhteisiäkin lapsia on siunaantunut pari.
se, että miehellä oli lapsia, ei vaikuttanut mitenkään mun kiinnostukseen häntä kohtaan.ja se, miksi hän ja silloinen vaimonsa erosivat ei myöskään mulle kuulunut tai kuulu.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
miksi te alleviivaatte tàssà keskustelussa lastn lukumààràà? onko jotenkin hyvàksyttàvàmpàà jos miehellà olisi vain yksi lapsi?

Minusta ei ole hyväksytympää. Kerroin vain omasta elämästä.

Alkuperäinen kirjoittaja g:
no minä aloin seurustella miehen kanssa jolla oli tuolloin kolme pientä lasta ( 4v, 1,5v ja 2kk ). ja yhdessä olemme edelleen, yhteisiäkin lapsia on siunaantunut pari.
se, että miehellä oli lapsia, ei vaikuttanut mitenkään mun kiinnostukseen häntä kohtaan.ja se, miksi hän ja silloinen vaimonsa erosivat ei myöskään mulle kuulunut tai kuulu.

No onnea sinulle.

Siis se mies on eronnut?
Tottakai sillä on täysi oikeus seurustella kenen kanssa tahtoo, ja kenellä tahansa naisella on oikeus seurustella miehen kanssa.
Eri asia, jos mies olisi vielä naimisissa, vaan ei ole. Joten en näe mitään ongelmaa tai paheksumisen arvoista tässä.

Alkuperäinen kirjoittaja g:

Ei kai sillä lasten lukumäärällä ole väliä, mutta ei mua kiinnostaisi mies joka on selkeästikin juuri eronnut (ap:lla oli vasta muutaman kuukauden ikäiset kaksoset) ja kertoisi eron syyksi lasten itkun.. Tai en ainakaan mitään vakavaa voisi tuollaisen miehen kanssa suunnitella; perustaa nyt perhettä tuollaisen miehen kanssa!

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Siis se mies on eronnut?
Tottakai sillä on täysi oikeus seurustella kenen kanssa tahtoo, ja kenellä tahansa naisella on oikeus seurustella miehen kanssa.
Eri asia, jos mies olisi vielä naimisissa, vaan ei ole. Joten en näe mitään ongelmaa tai paheksumisen arvoista tässä.

Onkin todella valioyksilö kun jättää exän pärjäämään 3kk kaksosten kanssa.. ihana mies. :p

Luultavasti se nainen on vähän hömelö, jos se tykkää miehestä, joka lähti, kun ei kestänyt kuunnella vauvan itkua= ei viitsinyt auttaa äitiä niiden hoitamisessa.

Siis se mies on eronnut?

On vielä naimisissa.

no just. kuinkahan moni oikeesti ja puhtaasti uskoo, että joku lähtee toimivasta ja terveestä suhteesta, vaan koska ei jaksa kuunnella lasten itkua?!? vähän hei maalaisjärkeä. huomioikaa myös, että ap:n käyttämä "katkera ämmä"-nimimerkki voi kertoa paljon. katkeruus on normaalia mutta toivottavasti ap:kin siitä pääsee yli.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Siis se mies on eronnut?

Onkin todella valioyksilö kun jättää exän pärjäämään 3kk kaksosten kanssa.. ihana mies. :p

Perseestähän tuollainen mies on, enkä mä ottaisi äijää joka on tuolla lailla tehnyt, mutta ei se poista sitä tosiseikkaa että mies on nyt sinkku (naimisissa tai ei, sinkkuus alkaa siitä kun eropäätös tehdään ja parisuhde on ohi) ja sinkku saa tapailla ketä haluaa & kuka tahansa saa tapailla sinkkua.
Näin se mun mielestä vaan menee. Eipä tuollaisen perään kannata itkeä.

Yhteistyössä