Millainen nainen seurustele miehen kanssa jolla on kolme lasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katkera ämmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Aika perusteellisesti täällä puidaan toisten suhteet...

Sano muuta :whistle: Ja yhden ainoan näkökannan mukaan... "Mies lähti kun ei itkua jaksa kuunnella..." Juu voihan se niinkin olla, mutta mulla on jotenkin sellainen kutku, että syitä SAATTAA olla muitakin mutta niitä ei jostain syystä mainita..

Miksi naiset on aina näin susia naisille? :o Miksi se tän uuden naisen syy on jos mies on hänestä kiinnostunut? Miksi se on aina niin? Eikös jokainen parisuhteessa elävä ihminen ole ITSE vastuussa tekemisistään? Niin nainen kuin mies!

Mää en käsitä tätä, että joko vika on tämän uuden naisen tai sitten tämän ap:n, mutta jotenkin kumman syystä tämä mies pääsee kuin koiraveräjästä. Sehän se tässä suurin asia pitäisi olla, kun tuollain pulaan jättää.

Eihän se uusi nainen välttämättä edes tiedä mistään kaksosista...

mä luulen edelleen että sitä kolmatta osapuolta on aluksi helpompi syyttää kun sitä omaa kumppaniaan. se kun on vaikea uskoa että itselle rakas ihminen tekee jotain tuollaista.. kyllä se sieltä ajan kanssa kuoriutuu sit se syyllistäminen oikeaan osoitteeseen.

ja vaikka snoopy tuossa ylempänä sanoi että syitä on varmasti muitakin (melko todennäköisesti onkin) voi olla ettei niitä syitä ole ap:lle kerrottu.. vedottu vaan tuohon. mä en vielä oikein tänäpäivänäkään tiedä missä mätti, joten on ihan mun omien arvailujen varassa syyt siihen miksi mies halusi erota. tosiaan kun on sitäkin että kotona esitetään kaiken olevan hyvin ja sit häippästään.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä luulen edelleen että sitä kolmatta osapuolta on aluksi helpompi syyttää kun sitä omaa kumppaniaan. se kun on vaikea uskoa että itselle rakas ihminen tekee jotain tuollaista.. kyllä se sieltä ajan kanssa kuoriutuu sit se syyllistäminen oikeaan osoitteeseen.

ja vaikka snoopy tuossa ylempänä sanoi että syitä on varmasti muitakin (melko todennäköisesti onkin) voi olla ettei niitä syitä ole ap:lle kerrottu.. vedottu vaan tuohon. mä en vielä oikein tänäpäivänäkään tiedä missä mätti, joten on ihan mun omien arvailujen varassa syyt siihen miksi mies halusi erota. tosiaan kun on sitäkin että kotona esitetään kaiken olevan hyvin ja sit häippästään.

Niin näinhän se varmaan onkin.

Näitä miehiä on aika paljon, jotka vaan eroaa kertomatta oikeasti yhtään mitään järkevää syytä erolle.. tai no aina ne voi jostain jonkun "syyn" heittää, mutta se, että onko se sitten todellinen syy, voikin olla eriasia. Mutta ei tällaisessakaan tilanteessa auta, että sanotaan tälle jätetylle, että pitäisi vaan peiliin katsella.. Kyllä se on sen jättävän huoli kertoa toiselle, että missä mennään ja miksi meni näin kun meni.

Mää en käsitä tätä, että joko vika on tämän uuden naisen tai sitten tämän ap:n, mutta jotenkin kumman syystä tämä mies pääsee kuin koiraveräjästä. Sehän se tässä suurin asia pitäisi olla, kun tuollain pulaan jättää.

Tätä ilmiötä minäkin olen ihmetellyt. Miehen exän ja nyksän välillä tuntuu joskus olevan elämää suurempi sota ja vääntö, mutta mies itse jotenkin lankeaa osattoman ja syyttömän rooliin - vaikka on se pettäjä itse. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:

Tätä ilmiötä minäkin olen ihmetellyt. Miehen exän ja nyksän välillä tuntuu joskus olevan elämää suurempi sota ja vääntö, mutta mies itse jotenkin lankeaa osattoman ja syyttömän rooliin - vaikka on se pettäjä itse. :headwall:

Näinpä. Sitten mies vaan katselee kun "akat" tappelevat hänestä... oikein kulta aarteesta.. :headwall:

Näinpä. Sitten mies vaan katselee kun "akat" tappelevat hänestä... oikein kulta aarteesta.. :headwall:

mitenhän moni jää kuitenkaan tappelemaan miehestä? mä kysyin kerran että haluaako asioita selvittää ja kun vastaus oli ei niin menin hakemaan avioeroa.

Akat nyt saa tällasen aikaan, vaikka ero olis tapahtunut naisen tahdosta/ aloitteesta ja jo kauan sitten *avaa sateenvarjon*

Yhteistyössä