millainen oli eka poikaystäväsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
tällasta utelen :D

siis nyt haetaan kaikkien aikojen ensimmäistä poikaystävää, ei siis ekaa vakavaa suhdetta, vaan siis se ihan ihan ihan eka!

voi mun tomppani :) sillä oli siniset hiukset ja pelas, ja pelaa edelleen jalkapalloa.uskomattoman lutunen tyyppi.oltiin oltu samalla luokalla tokasta lähtien eli oltiin tunnettu huimat 4 vuotta, kun lättäsin hänen käteensä lapun jossa luki " alatko olee mun kaa" ja puhelin numero :D vartavasten tätä varten hankin kännykän :) sit odotin 7.5 tuntia ja tuli viesti " sori ku kesti vastata mutta oli harkat jnejne mutta vastaus on.......okei" jee oltiin yhessä ja tapailtiin toisiamme huimat 6 päivää, ja koko sen ajan pommitti viesteillä ja oli niin ihana <3 sitte se jättiki mut kesken kaiken kun kaikki sai tietää että me seurustellaan. sitten meniki 2 kk kun me vaan kyyläiltiin toisiamme tunnilla.sit se lähetti taas viestiä ja seurusteltiin uudestaan 4 päivää :) kunnes taas...

Nyt ku muistelee niin
d050.gif

Kukahan raukka sen on pysyvästi ittelleen ottanu?

mä olin vasta kolmannella. yks jani, ollaan muuten kavereita edelleen :D se kysy multa välitunnilla et alanko oleen hänen kanssaan, ja minähän aloin. käveltiin käsi kädessä välituntisin ja suukoteltiin, meillä oli sellainen pari jengi misää oli muutamia pareja yhdessä. en kyl yhtään muista kauanko oltiin yhdessä.

Mulla oli eka "seurustelu" suhde vasta ysillä.. Kesti jopa viikon..
Mä sain siltä pojalta sen luokkasormuksen jota pidin kaulaketjussa.. Sit yks pe. disco-ilta se sano, et tahtois sen sormuksen takas.. Ja meitsi pillitti monta päivää sen jälkeen :whistle:

Tuli se kyl myöhemmin pyyteleen takas, mut en mä enää lämmenny B)

Mä seurustelin ekan kerran vasta viisitoistavuotiaana. Poika oli pari vuotta vanhempi, koko kevät kierrettiin toisiamme kuin kissat kuumaa puuroa ja juhannusaattona sain jättisormuksen kaulaani.

Syksyllä se sitten päättyi, kyllästyin, silti tuli tihrustettua useammatkin itkut Eppujen Tahroja paperilla tahdissa.

Voi niitä aikoja. :xmas:

Eka poitsukamu... Seiskaluokalla, rinnakkaisluokalla oleva poika, jota isommat kiusasi sksyllä. Asetuin puolustamaan ja sit me vaan oltiin yhessä. Ehkä jopa 4 päivää ;)

Vielä vuosienkin jälkeen hän kantaa keksimääni lempiiemä "lammas" *khjäh* Mut ainut mikä vieläkin mietityyttää on se kun jätkä yritti ostaa seksiä silloisella 20 mummon markalla ja kertoi menettäneensä poikuutensa 3 luokalla. Mitäs minä neitsyenä osasin muuta sanoa kuin että, IIK.

ja sillon kun ne jätti oli niinku maailmanloppu ois tullu :headwall:
aika surkuhupasaa ku ajattelee mitä oli mielessä silloin :laugh:
"meidät oli tarkotettu yhteen, mä en voi elää ilman tota, ooh tätä tuskaa mä en koskaan enään voi rakastua kenenkään" :D

aloitin seurustelemaan 17 vuotianna vuotta nuoremman kanssa 3 vuotta kuljettiin yhdessä kihlohin asti päästiin ja sitten erottiin kun piti muuttaa yhteen ..mulle tuli jokin paniikki ja lähdin kävelemään . kaikella hyvällä muistelen häntä ja hänkin minua

yläasteella se oli. ja kaiholla muistelen vieläki sitä poikaa... koulujen loppuminen meiät ajoi erilleen. oltais oikeesti sovittu helevetin hyvin yhteen...
a045.gif

se joka hänet on mieheksensä saanu, on saanu tosi sielullisen miehen itelleen. toivottavasti osaa pitää hyvänä... :/

Ensimmäinen poikaystäväni oli minua 4 vuotta vanhempi. Itse olin tavatessamme 17- vuotias. Suhteesta tuli vakava ja seurustelimme peräti 3 vuotta :o Suhde oli liian epävakaa...mies oli sekkailunhaluinen joten Hän hävisi tämän tästä omille reissuilleen. Muutakin ikävää Hänessä ilmeni, joten jätin Hänet.

eka poikayhtäväni oli IHANA, RAKASTETTAVA jääkiekkoilija joka ymmärsi minua pelkästä katseesta ja kaiken tämän lisäksi hän oli TOSI hyvä valehtelemaan ja salailemaan asioita ja niitä toisia "naisia", hän teki mulle jotain sellasta mitä kukaan ei saa toiselle ikinä tehä! suhdetta kesti liki 3 vuotta joista 2 vuotta oli hienoa aikaa mut sit alko tää valehtelu ja mä annoin anteeks ku olin nii rakastunu mut sit sen viimesen tempun jälkee tulin järkiini ja tajusin päästää irti siitä! edelleenki nään unia hänestä, ne on aluks ihania ja onnellisia ja sit ne päättyy aina itkuu ja tuskaan!

Eka POIKAYSTÄVÄ oli sellainen roikkuja täysin rakastunut minuun... :ashamed:

Ja minä sitten aloin kyllästyä ja jätin hänet KIRJEELLÄ (oltiin muutoin lähes joka päivä yhdessä ) ... :xmas:

Tiedän mitä hänelle kuuluu (ja olen nähnyt mm. tv:n tietovisoissa) ...

Olin aikas julma aikanaan montaakin poikaa kohtaan... B)
Sain kyllä sitten niiltä joita rakastin (ainakin luulin niin, tunne oli ainakin voimakas) niin sitä saman tyylistä julmuutta osakseni ja itkin ja paruin monet illat... :'(

Siis pakko myöntää, mä en edes muista kuka mun eka poikakaveri oli. :o Ihan hätkähdin itsekin, kai nyt tuollainen pitäisi muistaa. :ashamed: Onko tää nyt lopun alkua, viimeisetkin aivosolut kuihtumassa pois. Ehei, mä sanon mielumin ettei ollut niin merkittävä tyyppi että kandeis muistaa. :saint:

Kasiluokalla yks seiskaluokan Kalle joka kulki samalla linja-autolla koulumatkat ja soitti meidän soittokunnassa saksofonia.. seurustelusuhteemme kesti vaivaiset 2kk jonka aikana pussasimme noin 100 000 kertaa varmaan ja minulla oli jo silti sinäkin aikana kontaktia menossa exäni kanssa joka oli ensirakkauteni siis.. Olin tavannut exäni aiemmin kesällä ja tää eka seukkaus tapahtui siis ihan yläasteen syyslukukauden alussa..

Niin ja tää jätkä kirjoitti 6 ällää, meni kauppakorkeaan ja joskus kurkkasin koulukaverien sivuilta että oli kirjoittanut sinne, että 'vuorokaudessani on edelleen 48 tuntia' Eipä olis perhettä tällasen kanssa perusteltu :D

Aloin seurustella 18 -vuotiaana miehen kanssa, joka vaikutti mukavalta mutta paljastui sairaaksi, pahoinpiteleväksi paskiaiseksi. Viisi vuotta kesti että pääsin siitä k-päästä eroon. Ja kyllä, oli ensimmäinen poikaystävä. Hyvä ettei ollut samalla viimeinen.

Kesä -82 oltiin yhdessä, mutta vain viikonloput ja viikolla yksi ilta. Illat meni puhelimessa, hän asui naapuripaikkakunnalla. Syksyn tullen jätin hänet välimatkan takia. Pari vuotta sen jälkeen hän kuoli tapaturmaisesti työharjoittelussa.

Ahaa...no sellanen rokkibändin laulaja. En mä nyt niin rakastunut ollut, kunhan hengailtiin yksi kevät. Eikä nyt kauhiasti keritty tutustua noin ihmisinä. Joskus aina naureskelen, kun luen jotain juttua ko. henkilöstä jostain lehdestä....ja muistelen kuinka herrasmies hän oli kun kertoi ravintolassa, että eräs toinen tytteli on pyytänyt häntä olemaan kanssaan ja hän on luvannut olla. :laugh:
Voi noita kultaisia teiniaikoja. :saint:

ihka eka tais olla nykyisen mieheni serkku :laugh:
(juu tervetuloa meidän kylälle :laugh: )
oltiin ehkä kaks viikkoo yhdessä kunnes näin sen toisen tytön kanssa ja itkin ikuisuuksia :whistle:
mut voi sitä tunnetta kun mahaa nipisteli ja perhosia lenteli ja koko ajan se tyyppi oli mielessä :D ja koska sillon ei viel kännyköitä juuri ollu,niin meidän tapaamiset oli ihan sattuman varasia ja sit kun nähtiin niin voi sitä onnea :D
nykyään en koskis koko tyyppiin pitkällä tikullakaan :D

Yhteistyössä