Millainen olis pahin naapuri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
Mä oon sen verran erakko luonteeltani, että pahin naapuri olisi se, että olisi läheinen naapuri :D
En tykkää naapureista jotka
a) ovat liian tuttavallisia
b) isot ja kovaääniset lapsiperheet
c) pippaloivat nuoret
d) kyyläävät ja mäkättävät vanhukset
e) naapurit, joilla on kovaäänisiä koiria

Ja ton takia asunkin ilman lähinaapureita :D :D olin menettää hermoni silloin kun jouduin vielä kerros-tai rivitalossa asumaan.
Siunattu maaseudun rauha, jota ei häiriköi muut kuin miehen sukulaiset aina silloin tällöin :laugh: :D

Millanen olis sun mielestä pahin naapuri? Ja millanen naapuri on hyvä?
Itse tulisin toimeen sellaisen naapurin kanssa, jonka kanssa oltaisiin vain tervehtimisväleissä ja jolla ei olis pieniä lapsia ja kovaäänisiä koiria ja se eläis muutenkin niinku ihmiset.

sellainen joka mölyää liikaa sekä päivällä että yöllä(ei päivälläkään saa olla kohtuutonta melua), rapussa sen vieraat ja se itse juoksis niin että tuntuu että siellä on armeija, se itse nipottaisi kaikesta yms yms...

Tässä meidän pihapiirissä on juoppo,juoruakka ja sellanen jonka oon tässä vuoden aikana nähnyt kolme kertaa. Se "erakko" onkin mun lemppari =) Tuo juoruakka on aika rasittava,ekaksi kun muutettiin tänne niin se juorus kaiken kaikista naapureista,kuka on raskaana,kuka on sairas,kuka on työtön...sitä en kestä |O

Ja mulla on siis kokemusta noista kaikista esimerkkinaapureista, ikävä kyllä :D
Ja yks muuten unohtu: uskovaiset naapurit, jotka yritti käännyttää muakin ja ne huudatti sunnuntaiaamuisin jumalanpalvelusta radiosta täysillä ja tuli valittamaan jos imuroin tai tamppasin mattoja sunnuntaina :kieh:

No jaa..
Musta pahin ois kuitenkin joku alkoholisti,juoppohullu tai huumehörhö joka soittelisi ovikelloa ja pyytelisi rahaa tai kyytiä tai viinaa jatkuvasti.
Naapurin rouva joka käy meillä joskus 5-7 kertaa päivässä selvittämässä samoja juttuja tai pyytämässä apua kännykän kanssa ärsyttää joskus, mutta muutin asennettani koska itse rouvaa vastaan minulla ei ole mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:
Mä oon sen verran erakko luonteeltani, että pahin naapuri olisi se, että olisi läheinen naapuri :D
En tykkää naapureista jotka
a) ovat liian tuttavallisia
b) isot ja kovaääniset lapsiperheet
c) pippaloivat nuoret
d) kyyläävät ja mäkättävät vanhukset
e) naapurit, joilla on kovaäänisiä koiria

Ja ton takia asunkin ilman lähinaapureita :D :D olin menettää hermoni silloin kun jouduin vielä kerros-tai rivitalossa asumaan.
Siunattu maaseudun rauha, jota ei häiriköi muut kuin miehen sukulaiset aina silloin tällöin :laugh: :D

Millanen olis sun mielestä pahin naapuri? Ja millanen naapuri on hyvä?
Itse tulisin toimeen sellaisen naapurin kanssa, jonka kanssa oltaisiin vain tervehtimisväleissä ja jolla ei olis pieniä lapsia ja kovaäänisiä koiria ja se eläis muutenkin niinku ihmiset.

Peesi tähän ja tervetuloa mulle naapuriksi! Etäisyyttä miel 500 m tai yli eiks juu... ;) ;D

kaikenlaiset naapurit on koettu ja enää en tahdo... siks meilä nytte onki maata tönön ympärillä niin että naapurit ei näe eikä kuule :D jos joskus muutetaan ni maata pitää olla vähintään tää reilu 2 hehtaaria

Meidän ex-naapuri (muutettiin pois) oli kamala: yh-isä, jolla tokaluokkalainen poika. Hillitöntä juhlimista, viinaa j amuita ajanvietekemikaaleja, epämääräistä seuraa, epämääräinen vuorokausirytmi, poliisikäyntejä. Tein lastensuojeluilmon. Toivottavasti saavat pojalle oikean kodin.

Narkkarit voisi olla aika pahoja, jos löytyisi neuloja pihalta tms. :/
Tosin nykyinen naapuri on kanssa aika paha, nimittelei ja huusi päin naamaa ja hakkasi öisin seiniä :whistle: Onneksi tajusi lopettaa kun sai haastemieheltä tiukkasävyisen ukaasin.

Edellisessä asunnossa naapureina oli alakerrassa pitkälle dementoitunut mummo, jonka tytär aina raportoi, miten mummo unohteli hellan levyjä päälle. Se oli aika pelottavaa. Mummo muutti palvelutaloon ja sen tilalle muutti noin 40-vuotias yksinäinen mies, joka ei ilmeisesti ikinä käynyt suihkussa. Koko rappukäytävä haisi ihan spurgulle :(

Nykyisin naapureina on vain lapsiperheitä ja vaikka ääntä välillä kuuluukin aika reippaasti niin toisaalta se on vain hyvä: ei tarvi olla nolona, vaikka meidänkin uhmaikäinen karjuu välillä ihan tauotta.

Yhteistyössä