Millainen on hyvä ex?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Aina saa lukea juttuja hankalista ja kamalista ex-puolisoista, jotka valittavat joka asiasta ja hankaloittavat uutta parisuhdetta/lasten tapaamisia ym. Pahimmillaan löytyy jopa kunnon häiriköitä, joilta pitää salata puhelinnumero. Mutta millainen on hyvä ex? Onko kellään kokemusta siitä, ettei ex olekaan hankala, vaan oikeastaan ihan mukava ihminen, jonka kanssa on helppo sopia asioista. Mitä vaaditaan, jotta voi sanoa olevansa hyvissä väleissä oman/kumppanin exän kanssa?

Hyvä ex on sellainen, jonka kohdalla ei tarvi jäädä miettimään mitä hullua se saa päähänsä eron hetkellä.

Itse olen ONNELLISESTI eronnut, ja totesinkin, että oli kerrankin ihana kun oli sellainen "normaali" ero. Ei tarvi pelätä ovien taakse tulemista tai paskanpuheita.

Sellainen on hyvä ex.

Pääsee irti jos haluaa.

No mun exä on hyvä. Kertaakaan ei ole eron jälkeen tarvinnut tapella. Kaikesta voi edelleen keskustella. Autetaan toista. Hoidetaan lapset yhdessä. Voidaan hengailla samassa paikassa. Hyvät välit appeen ja anoppiin. Eli ero ei ole vaikuttanut heidän suhteisiin. Ömm. Niin. Ei ole minkäänlaista valtataistelua, eikä harmitusta että joutuu vielä monta vuotta pitämään toisen elämässä.

Yhteistyössä