Millainen on hyvä kaveri mielestäsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jii äm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jii äm

Jäsen
21.04.2008
134
0
16
Kertokaa omia mielipiteitä asiasta..

Mulla tällänen tilanne:Olen seurustellut/ollut kihloissa kolme vuotta kohta erään miehen kanssa, miehen veli on naimisissä erään naisen kanssa . Koko tämä aika kun olen mieheni kanssa ollut on tämä nainen haastanut riitää ja haukkunut minua, musta maalaa mieheni sukulaisille minua. Miehen veljellä ja tämän vaimolla on pieni lapsi joka on aina hoidossa kun heidän täytyy päästää baariin, heillä on myös koira jota he potkivat ja heittävät parvekkeelle kun eivät jaksa sitä. Nyt tämä muija sanoo olevansa minun kaveri, mutta ihmetyttää vaan että kuinka se voi kuvitella olevansa kun ei pidä mitään yhteyttä ja puhuu selän takana pahaa ympäri kyliä.
Olen myös paha ihminen tämän naisen mielestä kun meillä ei vauvan saanti tärppää heti.

Tuli pitkä ja sekava teksti mutta toivottavasti ymmärrätte..

Niinpä, samaa mietin itekki mut niin tämä ihminen nyt ittestään luulee. Ja sit suuttuu kun en jaksa hehkuttaa kun se selittää ihan innoissaan että taas lähtevät jonnekkii baarikierrokselle.

Miten se haittaa sua, että nainen kuvittelee olevansa sun kaveri? Ton muun voin kyllä ymmärtää, että häiritsee, jos toinen panettelee ym. mutta mitä väliä sillä sulle on, jos joku kuvittelee olevansa sun kaveri vaikka sä et häntä kaverinasi pidäkään?

Yhteistyössä