Millainen on hyvä suutelija?

  • Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti
nainen
Olen suudellut aika monia miehiä. Vain yhden kanssa on tuntunut todella hyvältä ja luontevalta suudella... Olen tässä alkanut miettiä, että ehkä vika onkin minun suutelijantaidoissani. Elikkäs kertokaapa nyt, millainen on teistä hyvä suudelma?
 
sddds
Olen suudellut aika monia miehiä. Vain yhden kanssa on tuntunut todella hyvältä ja luontevalta suudella... Olen tässä alkanut miettiä, että ehkä vika onkin minun suutelijantaidoissani. Elikkäs kertokaapa nyt, millainen on teistä hyvä suudelma?

Mä (nainen) oon saanut kehuja suutelutaidoistani :D Sattumoisin mun mies on myös tosi hyvä suutelija. En mä tosin tiedä, onko olemassa mitään absoluuttista hyvää tai huonoa, saattahan se olla kiinni siitä mistä kukin tykkää.

On yllättävän vaikeaa tuoda sanalliseen muotoon sitä hyvän suudelman kaavaa. Se ehkä kertookin paljon: sillä hetkellä on niin sen hetken ja intohimon vietävissä, että ei siinä mietitä, että "mitenkäs tämä nyt kannattaisi tehdä". Kai mä voin yrittää silti... Hyvä suudelma on intohimoinen. (Jo tässä joku voi olla sitä mieltä, että herkkä ja runollinen pikku pussailu on parasta, eli varmaan makuja on erilaisia.)

Mutta siitä intohimosta. Kieltä saa käyttää, mutta niin, siinäkin on se "juttu" jota en osaa selittää. Tosi intohimoista suudelmaa on vaikea tehdä ilman kieltä. Jotenkin se "vaan tapahtuu", mä ilmeisesti ainakin olen jotenkin luontainen suutelija ja pidän siitä, kun mun ei ole koskaan tarvinnut miettiä, että miten se tehdään. Mä myös tykkään antaa miehelle suuseksiä, jotenkin tuo suun käyttäminen tuntuu musta luontevalta asiassa kuin asiassa :D

Sori mä en näköjään osaa kuvailla tätä asiaa. Jotenkin se aito halu tehdä sitä kai on tärkein. Mitä enemmän sitä miettii ja "suorittaa" niin sitä varmemmin se tuntuu vaan typerältä tai epämukavalta. Kauhein suutelija oli mies, joka teki sellaista "haukkaavaa" liikettä kovalla suullaan ja työnteli mekaanisesti jäykkää kieltä sinne tänne. Hyvään suudelmaan kuuluu pehmeys, siihen intohimoiseenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Maarit76
Kauhein suutelija oli mies, joka teki sellaista "haukkaavaa" liikettä kovalla suullaan ja työnteli mekaanisesti jäykkää kieltä sinne tänne. Hyvään suudelmaan kuuluu pehmeys, siihen intohimoiseenkin.
Karseinta nimenomaan on juuri se että toinen (olen törmännyt moneen tälliseen mieheen) avaa suunsa ammolleen ja yrittä syödä puolet naamaa kerralla. Mieluummin hivenen avoinna suu ja pehmeät huulet ja kieli. Enemmänkin sellaista pehmeää maistelua ja tunnustelua.
 
Viimeksi muokattu:
tunteella vaan
Mulle tuli heti mieleen kaikkia yksityiskohtasia juttuja hyvästä suudelmasta, mut kun luin tuon ekan vastauksen ni joo, oon kyllä samaa mieltä siitä että tunne ja siihen heittäytyminen tekee suutelemisesta hyvää. Sitä ei voi teeskennellä, voisi myös sanoa. Se koskee varmaan muutakin tunteiden osottamista, sanoitettua tunnetta ja seksiä. Mun kokemus ainakin on se, että paras seksikin vaatii heittäytymisen ja tunteen. Heti ku irtaantuu tuntemisesta, menee fiilis ja se muuttuu suorittamiseksi.

Ne mun ekat ajatukset liitty siihen, miten on paras päästä tunnelmaan. Ihan eka juttu on se, että tuntee vetoa toiseen! En vois kuvitella suutelevani ihanasti ketä tahansa. Toiseks, mielitietyn on hyvä omata puhdas suu.. ainaki mua häiritsee heittäytymisessä hajut ym. Sit pitää kaivaa itsestään se hellyys toista kohtaan, ja sitte vaan pistää sen täytäntöön. Siinä vaiheessa luonto hoitaa homman.

Poikkeus sääntöön, oon kerran suudellu erästä täysin tuntematonta miestä, ihanasti. Se suuteli hyvin pehmeällä suulla, tutkivasti, lempeästi.. voih. Se oli eteeristä. Suuteleminenki on parhaimmillaan kokonaisvaltaista eli siihen liitty myös käsien ote, joka oli lempeä mutta itsevarma. Jo suudelmasta tiesi ettei sen oo tarkotus johtaa mihinkään enempään, mikä teki siitä rentoa ja nautiskelevaa. Jotkut miehet tulee anteeks sanamuoto, kiimoissaan jo suudelmassaan niin päälle ettei siitä oikeen pääse nauttimaan.

Nää mun huomiot ehkä sopii miehelle annettavaks, naiselle en osaa ohjeita antaa. Pitäis jonku miehen vastata et joo, tiukasti kiinni ja kieli peliin ja käsi housuun..:D Oisko se sit miehen mieleen.
 
sddds
Poikkeus sääntöön, oon kerran suudellu erästä täysin tuntematonta miestä, ihanasti. Se suuteli hyvin pehmeällä suulla, tutkivasti, lempeästi.. voih. Se oli eteeristä. Suuteleminenki on parhaimmillaan kokonaisvaltaista eli siihen liitty myös käsien ote, joka oli lempeä mutta itsevarma.
Mä (tuo eka vastaaja) oon suudellut luuuuuukemattomia tuntemattomia miehiä, että sinänsä toisen tuntemista tai mitään syvää välittämistä en ajattele hyvän suudelman lähtökohdaksi. Vetovoimaa kyllä pitää olla, halua.

Tuosta kokonaisvaltaisuudesta olen just samaa mieltä. Kun on oikeasti sitä halua siihen hommaan niin siinä toimitaan koko kropalla. Sekin on totta, että ei pidä hyökätä koko voimalla ja hirveällä imulla saman tien kimppuun. Se on vastavuoroista myös, eli se suudelma muuttuu kiihkeämmäksi sitä mukaa kun ollaan "samalla aaltopituudella" siinä suutelemisessa.

Ja sitten sellaiset romanttiset suudelmat on asia erikseen, mä en oikeastaan edes ajatellut sellaisia tässä. Mutta hidas, rauhallinen ja hempeä suudelmakin voi tietysti olla paikallaan joissakin tilanteissa. Mä ajattelin niitä himokkaita suudelmia, kun yritin (varsin heikosti siinä onnistuen :D) kuvailla hyvää suudelmaa.
 
Viimeksi muokattu:
Suukkosuu
Hyvä suudelma tuntuu hyvältä ja luonnolliselta. Joku mies voi olla hyvä suutelija, sen vain huomaa jotenkin. Hyvä suutelija suutelee hyvin keskittyneesti ja katsoo ainakin aluksi naista kasvoihin. Minulla on joskus ollut sellainen mies, joka otti kasvoni käsiinsä hellävaraisesti ja suuteli sitten hyvin keskittyneesti ja se tuntui jotenkin aivan ihanalta.
Suudelmat voivat olaa hvyinkin erilaisia aina tilanteen mukaan: Nopea suukko vaikka poskelle,
hellä suukko vaikka iholle ja sitten rakastelun yhteydessä voi olla hyvin erilaisia suudelmia: Helliä,
herkkiä, kiihkeitä, intohimoisia ja toista voi imeä ja nuolla vaikka mistä intiimeistä paikoista.
Minun mielestäni hyvä suutelija on yleensä myös hyvä rakastaja.
 
N 48.
Hyvä suudelma tuntuu hyvältä ja luonnolliselta. Joku mies voi olla hyvä suutelija, sen vain huomaa jotenkin. Hyvä suutelija suutelee hyvin keskittyneesti ja katsoo ainakin aluksi naista kasvoihin. Minulla on joskus ollut sellainen mies, joka otti kasvoni käsiinsä hellävaraisesti ja suuteli sitten hyvin keskittyneesti ja se tuntui jotenkin aivan ihanalta.
Suudelmat voivat olaa hvyinkin erilaisia aina tilanteen mukaan: Nopea suukko vaikka poskelle,
hellä suukko vaikka iholle ja sitten rakastelun yhteydessä voi olla hyvin erilaisia suudelmia: Helliä,
herkkiä, kiihkeitä, intohimoisia ja toista voi imeä ja nuolla vaikka mistä intiimeistä paikoista.
Minun mielestäni hyvä suutelija on yleensä myös hyvä rakastaja.
Olen monenlaista pussaajaa saanut, minun ikäiset miehet ei pahemmin pussaa kun isoja rintojani. Nuoremmat pussailevat suulle, rintojani ja kyselemättä jalkojen välistä. Tekee hyvää kun nuollaan ja imetään klitorista pitkään että saa suuhun orgasmin. Sitten on valmis naitavaksi, välillä saa isoakin munaa.
 
Viimeksi muokattu:
N48 v pussaillut
Olen monenlaista pussaajaa saanut, minun ikäiset miehet ei pahemmin pussaa kun isoja rintojani. Nuoremmat pussailevat suulle, rintojani ja kyselemättä jalkojen välistä. Tekee hyvää kun nuollaan ja imetään klitorista pitkään että saa suuhun orgasmin. Sitten on valmis naitavaksi, välillä saa isoakin munaa.
kannatta kokeilla.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä