V
vieras
Vieras
ihan mielenkiinnosta sattui silmääni kun kowalski kehui itseään loistoäidiksi. Millainen on loistoäiti? miten se eroaa "tavallisesta" äidistä? Miten kowalski eroat muista äideistä, niistä tavallisista?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:Minä olen kans
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan mielenkiinnosta sattui silmääni kun kowalski kehui itseään loistoäidiksi. Millainen on loistoäiti? miten se eroaa "tavallisesta" äidistä? Miten kowalski eroat muista äideistä, niistä tavallisista?
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan mielenkiinnosta sattui silmääni kun kowalski kehui itseään loistoäidiksi. Millainen on loistoäiti? miten se eroaa "tavallisesta" äidistä? Miten kowalski eroat muista äideistä, niistä tavallisista?
:headwall: Jokainen saa olla omasta mielestään loistoäiti. Siinä ei ole mitään väärää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:Minä olen kans
millainen olet? miksi olet? miten eroat meistä tavallisista äideistä? mikä tekee sinusta loistavan?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:Minä olen kans
millainen olet? miksi olet? miten eroat meistä tavallisista äideistä? mikä tekee sinusta loistavan?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan mielenkiinnosta sattui silmääni kun kowalski kehui itseään loistoäidiksi. Millainen on loistoäiti? miten se eroaa "tavallisesta" äidistä? Miten kowalski eroat muista äideistä, niistä tavallisista?
:headwall: Jokainen saa olla omasta mielestään loistoäiti. Siinä ei ole mitään väärää.![]()
sanoinko siinä olevan jotain väärää? vähän liikaa koitat lukea rivien välistä...
Alkuperäinen kirjoittaja !:Loistoäiti: Pukeutuu itse siististi ja muutenkin huolehtii ulkonäöstään, tekee kaikkensa lapsien puolesta eikä koskaan huuda tai menetä hermojaan, hymyilee vain. Tekee ruuat, siivoaa, pesee pyykit ja huolehtii lähes kaikkien perheen jäsenten asiat, ja pitää huolen siitä, että koti aina tiptop kunnossa. Ottaa myös miehensä huomioon ja miellyttää tätä parhaansa mukaan. Itse ei koskaan valita mistään.
Alkuperäinen kirjoittaja !:Loistoäiti: Pukeutuu itse siististi ja muutenkin huolehtii ulkonäöstään, tekee kaikkensa lapsien puolesta eikä koskaan huuda tai menetä hermojaan, hymyilee vain. Tekee ruuat, siivoaa, pesee pyykit ja huolehtii lähes kaikkien perheen jäsenten asiat, ja pitää huolen siitä, että koti aina tiptop kunnossa. Ottaa myös miehensä huomioon ja miellyttää tätä parhaansa mukaan. Itse ei koskaan valita mistään.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan mielenkiinnosta sattui silmääni kun kowalski kehui itseään loistoäidiksi. Millainen on loistoäiti? miten se eroaa "tavallisesta" äidistä? Miten kowalski eroat muista äideistä, niistä tavallisista?
sanoinko siinä olevan jotain väärää? vähän liikaa koitat lukea rivien välistä...
En mä lue rivien välistä, sanoin mielipiteeni. Ja jos tolle linjalle lähetään niin sinähän tässä väärin sanoit kun väitit Kowalskin itse sanoneen itseään loistavaksi äidiksi. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja mimma:Alkuperäinen kirjoittaja !:Loistoäiti: Pukeutuu itse siististi ja muutenkin huolehtii ulkonäöstään, tekee kaikkensa lapsien puolesta eikä koskaan huuda tai menetä hermojaan, hymyilee vain. Tekee ruuat, siivoaa, pesee pyykit ja huolehtii lähes kaikkien perheen jäsenten asiat, ja pitää huolen siitä, että koti aina tiptop kunnossa. Ottaa myös miehensä huomioon ja miellyttää tätä parhaansa mukaan. Itse ei koskaan valita mistään.
niin no joo.. mutta lastenhan pitää nähdä tunteet, oli ne hyviä tai pahoja. Muutenei opi käsittelee niitä. Eli tavat. Kyllä saa huutaa ja menettää hermonsa. Kuhan ei nimittele tai ole mitenkään kohtuuton. Tärkeintähän on, että lapsi näkee sen anteeksipyynnön. Ei jää traumoja. Ei loistoäitejä ole. jossain jokainen tekee virheen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En kommentoi sanallakaan Kowalskin osuutta tai sanomista, mutta minun mielestä loistoäiti on tällänen:
-Kauhistelee, kun naapurissa syödään kaupassa myytävää maustekurkkua.
-Järkyttyy, kun sama naapuri ilmoittaa ostavansa myös puolukkasurvoksen kaupasta.
-Tekee karjalanpiirakat itse, eikä tämä vielä mitään... Ilmoittaa sitten kaikille, että ottakaa vain yksi, koska nämä maksaa 50senttiä kappale.
-Käyttää kaiken liikenevän ajan kiroillen kasvimaallaan. Kaupan porkkanathan on myrkytettyjä. RAivoaa, kun 18 karviaispuskaan on liikaa ja karviaiset mätänee pensaisiin. Muille ei silti anneta mitään.
-Syöttää silti lapsilleen ja lastensa kavereille Golden-lisäravinteita.
-HAukkuu harrastavia lapsiperheitä, paras kasvuympäristö lapselle on pöllimettä tai kasvimaa.
-
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin siellä keskustelussa lukee, että valitan jos et lukea osaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan mielenkiinnosta sattui silmääni kun kowalski kehui itseään loistoäidiksi. Millainen on loistoäiti? miten se eroaa "tavallisesta" äidistä? Miten kowalski eroat muista äideistä, niistä tavallisista?
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Ei sellasia ole olemassakaan![]()