MILLAINEN ON SUSTA TYYLIKÄS NAINEN JA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Pidätkö itse itseäsi tyylikkäänä ja miten suhtaudut kauniisiin ihmisiin? =)

Itse oon ihan ok, mut en tosiaankaan pinnalla muotijutuista tms., ihailen kauniita ihmisiä ja tyylikäs nainen on trendikäs, joka pukeutuu kuitenkin itsensä näköisesti ja huolehtii itsestään.

No kai se on erilaista eri ihmisistä, voiko sanoa, että joku on absoluuttisen tyylikästä kaikkien mielestä? en minä oikein osaa sanoa, mitä se tyylikkyys on. JOissakin on jotain tyylikästä, toisissa joku muu asia, jotkut ovat aina tyylikkään näköisiä. Minä en ole =)

En mä tiedä olenko tyylikäs... Kun mulle tulee tyylikkäästä mieleen jakkupuku ja piikkikorot, tosin sitä voi olla monenlaista. Kerran näin n.+80v mummolla pinkin nahkatakin ja se oli hänellä tosi tyylikäs vaikka jonkun muun mummelin päällä ois varmaan näyttänyt naurettavalta. Muotitietoinen mielestäni olen, mutta ehkä enemmän sporttinen. Kauniisiin suhtaudun hyvin, samallalailla kun muihinkin... jokaisessa on jotain kaunista varmasti... Tosin ihminen joka tiedostaa kauneutensa liian hyvin ja on leuhka pilaa kauneutensa sisäisellä rumuudella.

Mun mielestä tyylikäs ihminen on täysin sinut itsensä kanssa ja kantaa ryhdikkäänä vaatteensa. Tyylikäs ei ole sama kuin viimeisen muodin mukainen. Tyylikäs on sellainen joka on löytänyt tyylinsä ja osaa pitää siitä kiinni. Tyylikäs ihminen on huoliteltu mutta ei tällätty ja luonnollisella tavalla kaunis.

Tyylikkäitä ihmisiä on erittäin harvassa, mutta sellaisen todella huomaa kun tulee vastaan. Itse olen löytänyt oman tyylini ja omasta mielestäni kuljen hyvännäköisissä kuteissa. Mutta niin pirun paljon olisi parannettavaa että voisin sanoa olevani tyylikäs. Ja pärstäkin sen kuin vain vanhetessa rumentuu :headwall: .

Yhteistyössä