Millainen on teidän mielestänne ruma nainen? Mitä piirteitä tai ominaisuuksia täytyy yhdistellä saadakseen rumuutta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja coctailsekoituswomän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
isot sieraimet leveässä nenässä, paksut kulmakarvat, omenalihavuus, päärynävartalo, isot jalat/kädet, vahva "femme fetale"-meikki joka sopii vain harvoille, pitkä ohut roikkuva tukka

joo kaikista pahimman näköstä on ku laitetaan aivan liikaa meikkiä esim nuorilla tytöillä on tapana laittaa kilo sitä meikkivoidetta :D sit ku sheivataan kokonaan kulmakarvat ei voi ymmärtää miks?! sit huono hygienia, hyiii aivan kamalaa olla semmosen kanssa joka haisee ihan **** :D sen tuoksun ku kerran haistaa ei halua enään ikinä sellaista kokea. sit liian pienien vaatteiden käyttö!!! : DDD vaikka olisikin hieman ylipainoa voi olla paljonkin kauniimpi ku semmonen kukkakeppi. olen nähnyt montakin sellaista :) mut jos on valmiiksi huono itsetunto se näkyy ihmisessä itsessään. Eli lopettaakaa se turha ihmisten henkilökohtainen ulkonäön morkkaaminen!! se on pahinta mitä voitte tehdä!

mun mielestä ap on tosi mukavan näköinen, näyttää sellaiselta iloiselta ja nauravaiselta ihmiseltä, jonka kanssa olisi helppo tulla toimeen. Ulkonäöllisesti just ne kulmakarvat voisi antaa kasvaa takaisin enkä laittaisi tukkaa noin kiinni, mutta noinkin ap on mielestäni kaunis ja mukavan näköinen.

[QUOTE="Kyllikki";26766622]Mä voin sanoo kyllä (nimimerkin takaa :D ) , että mä arvostelen ihmisiä ulkonäön perusteella. En mä sitä tietenkään mene ko. henkilölle sanomaan enkä välttämättä sano kellekään. Mutta kyl mä katon, että onpa ruma nenä, tai oudot silmät, tyhmä kampaus, kauheet vaatteet, ruma meikki, hirveet makkarat tai läskit tms.... Enkä koe siltikään olevani kamala ihminen. Niin kauan kun pidän ajatukset ominani, niin miksi en saisi ajatella noin. Nehän ovat vain minun mielipiteitäni ja minun ajatuksiani siitä mistä pidän ja mistä en. Osaan kuitenkin keskustella ja hoitaa asiani näiden arvostelmienikin ihmisten kanssa, enkä anna mielipiteiteni haitata sitä.[/QUOTE]

Tuohon tulee sorruttua JOSKUS, mutta yleensä vittumaisen ihmisen kohdalla. Sellainen ihminen josta ei ole negatiivista tuntemusta aiheuttaa minussa enemmänkin sen reaktion että etsin niitä HYVIÄ ja kauniita piirteitä.

[QUOTE="vieras";26766127]tiedoksi sulle!! jos akne tulee nuin pahan sen hoito on todella hankalaa, itsellä ollut pahana, johtuu hormooneista ja bcos:stä ja itse en sille mahtanut mitään kun iho tulehtui pahaksi. söin lääkkeitä joka räjäyttää ihon pahaksi hoidon aluksi(kyseisellä naisella on voinut olla hoito päällä) ja sen jälkeen parantuu pikkuhiljaa ja syystä miksi minulla on ollu paha niin sitä ei voi välttämättä ikinä parantaa kunnolla eli ikuinen vaiva mutta lieventyä voi. nyt on todella hyvä iho(kiitos raskauksien jotka tasoittanut hormooneja) mutta aina ei ole ollut ja se ei ole itsestä kiini. itsekkin olen sen takia kärsiny,varsinkin silloin kun hoito oli päällä ja iho tulehtui niin ihmiset kauhistelee päin näköä. tosi loukkaavaa ku asialle ei voi itse mitään.[/QUOTE]

954643.gif

Olen kerran tuntenut erään naisihmisen joka oli puoliksi suomalainen ja puoliksi etelämmästä. Ulkosesti todella kaunis, miehet ihastuivat helposti. Valitettavasti narsistiluonne teki hänestä ruman silmissäni. Todellinen olemus paljastui melko pian, ei kyennyt olemaan uskollinen yhdellekään miesystävälleen. Onneksi en ole hänen kanssaan enää tekemisissä. Ulkoinen kauneus ei mulle enää merkitse mitään.

Ilkeys, kovuus, pahantuulisuus, kateus ja pahansuopa juoruilu tekee naisesta kuin naisesta ruman.

Fyysisesti kovin huono iho, perunanenä, huonot hampaat ja pienet kaukana toisistaan olevat hailakat silmät eivät ketään kaunista.

Joskus "rumuus" voi olla myös liian kova hiusväri, sopimaton hiusmalli, tyylittömät vaatteet tai jokin muu vaihdettavissa oleva asia.

Holtiton liikkuminen ja hosuminen on myös vähän rumaa. Ja kovaääninen kailottaminen.

Niin ja tietysti huono, lösähtänyt ryhti. Nöyristelevä asenne. Rumentaa kenet vain.
Ja sellianen gorillamainen ruumiinrakenne, hartiat korvissa, kaikki paino yläkropassa, jalat tikut, ei kaulaa. Ja läskikävely, sellainen vaappuva/keinuva.

Ei kaikki tietenkään ole sieltä kauneimmasta päästä. Tuntuu vaan, että nykyään on asetettu jonkinlainen kauneus malli "tältä kuuluu kauniin ihmisen näyttää" tekoripset,karseet meikit, tietynlainen tukka ja pukeutumis tyyli. Vähän kun itse poikkeat kyseisestä, olet automaattisesti ruma.

Maailmassa on niin monia ihmisiä, että jos sinusta joku on ruma, löytyy varmasti joku jonka mielestä hän on todella kaunis. Itse en osaa määritellä rumaa ihmistä, tai sitä mikä tekee hänestä ruman.

Olen myös huomannut, että jos joku ei meikkaa niin kauhistellaan, että miten ihmeessä tuo ihminen ei viitsi pitää itsestään huolta!? Sama pätee jos et ole kerinnyt tai jaksanut mennä kampaajalle pariin kuukauteen..

joo kaikista pahimman näköstä on ku laitetaan aivan liikaa meikkiä esim nuorilla tytöillä on tapana laittaa kilo sitä meikkivoidetta :D sit ku sheivataan kokonaan kulmakarvat ei voi ymmärtää miks?! sit huono hygienia, hyiii aivan kamalaa olla semmosen kanssa joka haisee ihan **** :D sen tuoksun ku kerran haistaa ei halua enään ikinä sellaista kokea. sit liian pienien vaatteiden käyttö!!! : DDD vaikka olisikin hieman ylipainoa voi olla paljonkin kauniimpi ku semmonen kukkakeppi. olen nähnyt montakin sellaista :) mut jos on valmiiksi huono itsetunto se näkyy ihmisessä itsessään. Eli lopettaakaa se turha ihmisten henkilökohtainen ulkonäön morkkaaminen!! se on pahinta mitä voitte tehdä!

Onko paljonkin eroa sillä, sanooko asian päin naamaa vaiko kirjoittaako sen tänne ja joku sattuu lukemaan ja pahoittamaan mielensä? Pois hurskastelu!

ja se kirpasee syvältä joka ikinen hetki.. voi kumpa mä olisinkaan edes hieman kauniinpi, sillä esimerkiksi mun kasvojen muoto on ihan oikeasti TÄYSIN suorakulmion muotoinen, siis että hyvin pitkä, ja takaleuat tms, on yhtä leveenä kun otsa tai hiusraja.. kukaan tuskin enää epäilee ettenkö näyttäisi ihan järkyttävältä. lisäksi mun poskipäät on matalat, nenä niinkuin kanalla ja ISOT SIERAIMET. lisäksi mulla kasvaa karvoja esimerkiksi ylähuulessa hyvin tummina, jotka sitten sheivaan melkeen joka päivä.. karvoja on myös alahuulessa ja kaulan ja leuanvälillä.. kyllä voi olla monirakkulainen munasarja, mutten jaksa enää edes välittää.. oon kuitenkin blondi ja pitkätukkanen joten kaukaapäin näytän hyvältä ainakin katseista päätellen, mutta kun ihmiset lähestyy niin johan menee katseet pois päin. olen siis oikeasti suoraansanottuna ruma nainen. vihaan itseäni enemmän kuin mitään muuta.. ja ei en liioittele missään näissä asioissa.. mulle on huomauteltu esimerkiksi mun kasvojen muodosta, viiksistä, nenästä ja mlkeen kaikista epäkohdista mun kasvoissa ja vartalossa......

Voimakas akne. Pahimmillaan nähnyt sellaisia tulehtuneita finnejä naisella naamassa josta valu sitä valkeaa möhnää itsekseen ulos.. Silloin meni ruokahalut ja aattelin et miksi se ei tee tuolle mitään??? Siis aknelle. Onhan niihin lääkettä ja laseria jne. olemassa.

joillakin ne eivät vaan auta. minulla on ystävä jolla on voimakas akne, ei kuitenkaan sentään valu. mutta itse en menisi ketään sen perusteella sanomaan rumaksi, aknea vastaan on hankala taistella, ystävällänikään mikään lääke ei meinaa tehota. ^^

ja se kirpasee syvältä joka ikinen hetki.. voi kumpa mä olisinkaan edes hieman kauniinpi, sillä esimerkiksi mun kasvojen muoto on ihan oikeasti TÄYSIN suorakulmion muotoinen, siis että hyvin pitkä, ja takaleuat tms, on yhtä leveenä kun otsa tai hiusraja.. kukaan tuskin enää epäilee ettenkö näyttäisi ihan järkyttävältä. lisäksi mun poskipäät on matalat, nenä niinkuin kanalla ja ISOT SIERAIMET. lisäksi mulla kasvaa karvoja esimerkiksi ylähuulessa hyvin tummina, jotka sitten sheivaan melkeen joka päivä.. karvoja on myös alahuulessa ja kaulan ja leuanvälillä.. kyllä voi olla monirakkulainen munasarja, mutten jaksa enää edes välittää.. oon kuitenkin blondi ja pitkätukkanen joten kaukaapäin näytän hyvältä ainakin katseista päätellen, mutta kun ihmiset lähestyy niin johan menee katseet pois päin. olen siis oikeasti suoraansanottuna ruma nainen. vihaan itseäni enemmän kuin mitään muuta.. ja ei en liioittele missään näissä asioissa.. mulle on huomauteltu esimerkiksi mun kasvojen muodosta, viiksistä, nenästä ja mlkeen kaikista epäkohdista mun kasvoissa ja vartalossa......

et ole tuon asian kanssa yksin. minulla on samoja tuntemuksia. olen ruma suoraan sanottuna, kamalan ruma. minulla on leveät kasvot, pieni ylähuuli, paksut reidet, pienet rinnat ja leveä lantio (iso takapuoli) ja kaiken lisäksi olen lyhyt. olen monesti saanut kasvotusten kuulla haukkuja, eikä se yhtään paranna oloani. olen jo menettänyt luottamukseni elämään, viiltelen joskus ja itsemurhakin kävi muutaman kerran mielessä. minulla on finneistä jäänyt arpia ja muutenkin ihoni on ällöttävä omasta mielestäni.

No tv:ssä näin juuri esimerkiksi neljän tähden talkoot ohjelmassa jonkun inkan, jolla nyt suoraan sanottuna musta vähän rumat kasvot. Silmät väärässä kohtaa päätä. Matka silmistä suuhun hyvin pitkä. Tuossa pitäisi olla silmät paljon alempana.

epäsiistit tai rumasti piirretyt kulmakarvat tekee helposti rumaksi.

Pystynenä tai hyvin iso nenä ei välttämättä ole kaunis. Karvat huulen yläpuolella kannattaisi ajaa. Lommoposket, luisevat kasvot, hampaat ei pysy suussa, korkea ienraja eli kun hymyilee, näkyy ikenet. Pienet possumaiset silmät.

Mielestäni rumaa naista ei varsinaisesti ole olemassakaan, mutta itsestään saa ruman käyttäytymällä huonosti, juomalla liikaa, tupakoimalla liikaa, ottamalla liikaa aurinkoa, ei huolehdi hygieniastaan, pukeutuu liian isoihin/ liian pieniin vaatteisiin.

en tuon perusteella usko väitettäsi. suorakulmainen pää suomessa harvinaisuus, yleensä pyöreitä isoja päitä. yleensä ihmiset vaivautuvat arvostelemaan vain niitä joita kadehtivat. oikeasti rumia ei niinkään.

Ruma nainen on sisältä mätä. Ruma nainen on kateellinen, ja näyttää sen avoimesti. Ruma nainen ei ikinä keksi mistään mitään hyvää, ruma nainen osaa avata turpansa kun on jotain kritisoitavaa ja vinoiltavaa, muttei ikinä silloin kun voisi sanoa kaverille, että "voi kun näytät kivalta!", "veikeät kengät!"

Ruma ihminen on ruma, jos sen ajatukset on niin synkkiä, ettei se saa ulos muuta kuin ilkeitä sanoja.

Mitkään kasvonpiirteet ei oikeasti merkkaa, jos siitä naisesta huokuu negatiivisuus ja vittuuntuneisuus.

Rumia ihmisiä ei ole, on rumia luonteita. Ja teitty luonne on aina kiinni jonkun kehossa.

• Tykkää
Reactions: Karju

Yhteistyössä