N
"nakki"
Vieras
isot sieraimet leveässä nenässä, paksut kulmakarvat, omenalihavuus, päärynävartalo, isot jalat/kädet, vahva "femme fetale"-meikki joka sopii vain harvoille, pitkä ohut roikkuva tukka
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lihavuus, epäsymmetrisyys, "vääristyneet" mittasuhteet. Ikävä persoonallisuus ei varsinaisesti rumenna, mutta tekee kyllä henkilöstä epähaluttavan.
joo kaikista pahimman näköstä on ku laitetaan aivan liikaa meikkiä esim nuorilla tytöillä on tapana laittaa kilo sitä meikkivoidettasit ku sheivataan kokonaan kulmakarvat ei voi ymmärtää miks?! sit huono hygienia, hyiii aivan kamalaa olla semmosen kanssa joka haisee ihan ****
sen tuoksun ku kerran haistaa ei halua enään ikinä sellaista kokea. sit liian pienien vaatteiden käyttö!!! : DDD vaikka olisikin hieman ylipainoa voi olla paljonkin kauniimpi ku semmonen kukkakeppi. olen nähnyt montakin sellaista
mut jos on valmiiksi huono itsetunto se näkyy ihmisessä itsessään. Eli lopettaakaa se turha ihmisten henkilökohtainen ulkonäön morkkaaminen!! se on pahinta mitä voitte tehdä!
Voimakas akne. Pahimmillaan nähnyt sellaisia tulehtuneita finnejä naisella naamassa josta valu sitä valkeaa möhnää itsekseen ulos.. Silloin meni ruokahalut ja aattelin et miksi se ei tee tuolle mitään??? Siis aknelle. Onhan niihin lääkettä ja laseria jne. olemassa.
ja se kirpasee syvältä joka ikinen hetki.. voi kumpa mä olisinkaan edes hieman kauniinpi, sillä esimerkiksi mun kasvojen muoto on ihan oikeasti TÄYSIN suorakulmion muotoinen, siis että hyvin pitkä, ja takaleuat tms, on yhtä leveenä kun otsa tai hiusraja.. kukaan tuskin enää epäilee ettenkö näyttäisi ihan järkyttävältä. lisäksi mun poskipäät on matalat, nenä niinkuin kanalla ja ISOT SIERAIMET. lisäksi mulla kasvaa karvoja esimerkiksi ylähuulessa hyvin tummina, jotka sitten sheivaan melkeen joka päivä.. karvoja on myös alahuulessa ja kaulan ja leuanvälillä.. kyllä voi olla monirakkulainen munasarja, mutten jaksa enää edes välittää.. oon kuitenkin blondi ja pitkätukkanen joten kaukaapäin näytän hyvältä ainakin katseista päätellen, mutta kun ihmiset lähestyy niin johan menee katseet pois päin. olen siis oikeasti suoraansanottuna ruma nainen. vihaan itseäni enemmän kuin mitään muuta.. ja ei en liioittele missään näissä asioissa.. mulle on huomauteltu esimerkiksi mun kasvojen muodosta, viiksistä, nenästä ja mlkeen kaikista epäkohdista mun kasvoissa ja vartalossa......
ja se kirpasee syvältä joka ikinen hetki.. voi kumpa mä olisinkaan edes hieman kauniinpi, sillä esimerkiksi mun kasvojen muoto on ihan oikeasti TÄYSIN suorakulmion muotoinen, siis että hyvin pitkä, ja takaleuat tms, on yhtä leveenä kun otsa tai hiusraja.. kukaan tuskin enää epäilee ettenkö näyttäisi ihan järkyttävältä. lisäksi mun poskipäät on matalat, nenä niinkuin kanalla ja ISOT SIERAIMET. lisäksi mulla kasvaa karvoja esimerkiksi ylähuulessa hyvin tummina, jotka sitten sheivaan melkeen joka päivä.. karvoja on myös alahuulessa ja kaulan ja leuanvälillä.. kyllä voi olla monirakkulainen munasarja, mutten jaksa enää edes välittää.. oon kuitenkin blondi ja pitkätukkanen joten kaukaapäin näytän hyvältä ainakin katseista päätellen, mutta kun ihmiset lähestyy niin johan menee katseet pois päin. olen siis oikeasti suoraansanottuna ruma nainen. vihaan itseäni enemmän kuin mitään muuta.. ja ei en liioittele missään näissä asioissa.. mulle on huomauteltu esimerkiksi mun kasvojen muodosta, viiksistä, nenästä ja mlkeen kaikista epäkohdista mun kasvoissa ja vartalossa......