Millainen on TYÖNOHESSA tehtävä näyttötutkinto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saara

Vieras
Minulla on vuosien kokemus lähihoitajana päiväkoti ja lastenhoitotyöstä, mutta suuntautumiseni on vanhustyö.
Minulla on tarkoitus nyt työn ohessa tarkoitus tehdä näyttötutkintona lapset ja nuoret.

MITÄ näyttötutkinto onja mitä pitää sisällään?
kauanko se kestää?
Käynkö koulussa minkä verran?
Maksaako minulle vai työnantajalle?
saanko normi palkan sinä aikana?

Alkuperäinen kirjoittaja Saara:
Minulla on vuosien kokemus lähihoitajana päiväkoti ja lastenhoitotyöstä, mutta suuntautumiseni on vanhustyö.
Minulla on tarkoitus nyt työn ohessa tarkoitus tehdä näyttötutkintona lapset ja nuoret.

kauanko se kestää?

otas yhtetyttä oppisopimustoimistoon, sietä saat tarkempia tietoja. moni kysymäsi asia riippuu siitä tutkinosta itestään.
opiskeluun meni itelläni kaks ja puol vuotta.
Miula oli kuukaudessa kolme-neljä lähiopetuspäivää.
Ite en muista maksaneeni kuin majoitus ,ruokailu yms, kulut. työnantajallekin muuten maksetaan oppariopiskelijasta ;)
palkka on vakio oppariajalla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
Alkuperäinen kirjoittaja Saara:

kauanko se kestää?

otas yhtetyttä oppisopimustoimistoon, sietä saat tarkempia tietoja. moni kysymäsi asia riippuu siitä tutkinosta itestään.
opiskeluun meni itelläni kaks ja puol vuotta.
Miula oli kuukaudessa kolme-neljä lähiopetuspäivää.
Ite en muista maksaneeni kuin majoitus ,ruokailu yms, kulut. työnantajallekin muuten maksetaan oppariopiskelijasta ;)
palkka on vakio oppariajalla :)

Onko totta etä 2puoli vuotta menis todella?
Olen siis jo lähihoitaja. haen vain lisäkoulutusta.

Opp.sop.keskuksessa kyllä osaavat varmasti auttaa ja räätälöidä just siule sopivan aikataulun vaikka ei ihan suoranaisesta opp.sop.opiskelusta oliskaan kysymys.

Alkuperäinen kirjoittaja k:
En usko, että näyttötutkinto on tässä kohdin sama asia kun oppisopimus, kun ko. henkilö on jo kouluttautunut lähihoitajaksi.

siks mie laitoinkin että ottaa sinne toimistoon yhteyttä kun ne sitä järjestäät,miun tietääksein. nehän räätälöijään jokaisen oman tarpeen mukaan,luetaan jo hankittu oppi hyödyksi jne.

En usko, että näyttötutkinto on tässä kohdin sama asia kun oppisopimus, kun ko. henkilö on jo kouluttautunut lähihoitajaksi.

siks mie laitoinkin että ottaa sinne toimistoon yhteyttä kun ne sitä järjestäät,miun tietääksein. nehän räätälöijään jokaisen oman tarpeen mukaan,luetaan jo hankittu oppi hyödyksi jne.

Ainakaan kaupan alalla näyttötutkinnot ei hoidu oppisopimuskeskuksen kautta, vaan oppisopimus ja näyttötutkinto on kaksi aivan eri asiaa.

Ainakaan kaupan alalla näyttötutkinnot ei hoidu oppisopimuskeskuksen kautta, vaan oppisopimus ja näyttötutkinto on kaksi aivan eri asiaa.

tääs oli lähihoitaja-asiasta kyse. en tiä kaupan alasta.ja opp.koulutus a näytöt on eri asiat, mutta saman instanssin kautta niitä järjestetään

Uusimmat

Yhteistyössä