Millainen on vahva johtaja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Millainen on silmissäsi vahva johtaja? Minä näen vahvana johtajana sen, joka TIETÄÄ olevansa oikeassa eikä salli linjaansa haastettavan. Lisäksi vahva johtaja ei epäröi käyttää voimaa. Jos pahin tilanne tulisi vastaan, hän ei epäröisi edes ydinaseen käyttöä. Päin vastoin, joissain tilanteissa sen käyttämättä jättäminen voi kertoa heikkoudesta ja viedä johtajalta kunnian. Vahvoja johtajia ovat Trump, Putin, Bolsonaro, Xi, Modi, Orbán, Erdogan ja monet muut MAAILMAN silmissä vakuuttavat ja uhkaavatkin hahmot. Aivan toista kuin Pohjoismaita johtavat naiset ja munalliset ämmät.

Millainen on silmissäsi vahva johtaja? Minä näen vahvana johtajana sen, joka TIETÄÄ olevansa oikeassa eikä salli linjaansa haastettavan. Lisäksi vahva johtaja ei epäröi käyttää voimaa. Jos pahin tilanne tulisi vastaan, hän ei epäröisi edes ydinaseen käyttöä. Päin vastoin, joissain tilanteissa sen käyttämättä jättäminen voi kertoa heikkoudesta ja viedä johtajalta kunnian. Vahvoja johtajia ovat Trump, Putin, Bolsonaro, Xi, Modi, Orbán, Erdogan ja monet muut MAAILMAN silmissä vakuuttavat ja uhkaavatkin hahmot. Aivan toista kuin Pohjoismaita johtavat naiset ja munalliset ämmät.

Minusta kuvailet diktaattoria etkä suinkaan vahvaa johtajaa.

Itse kuvailisin vahva johtaja on; luotettava, karismaattinen, on näkemystä ja osaa katsoa suuria linjoja ja näkemyksiä myös tulevaisuuteen. Osaa sopivasti delegoida asioita alaisilleen ja johtajana kuitenkin pitää langat käsissä.

• Tykkää
Reactions: Echo
Mitä hyötyä on vahvasta johtajuudesta, jos sen johtajan ajamat arvot on p*rseestä?

Sanna Marin on vahva ja määrätietoinen johtaja, kuin johtajaksi tehty, mutta en tykkää läheskään kaikista hänen ajamistaan asioista.
Jos Sannalla olisi Päivi Räsäsen ja Halla-Ahon arvomaailma, yhdistettynä kepulaisella maaseutuajattelulla, niin se ois täydellinen.

Yhteistyössä