millainen paikka tampere on asua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tampereelle?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
me asutaan hervannassa lähellä koulua ja palveluita ja 3h+keittiö on asuntona ja maanalaisen autopaikan ja saunan kanssa vuokra on n.730€.Hervanta on asuinalue lähellä palveluja ja luontoa ,mutta täällä on myö kirjava ihmismassa joten paljon erimaalaisia mutta tuo minun mielestäni vaan mukavan säväyksen asuinalueeseen :) meilläkin ala-asteen koulu takapihalla :) ja koulu jossa ala-aste+ ylä-aste on tuossa 100-150m päässä :)

me asutaan hervannassa lähellä koulua ja palveluita ja 3h+keittiö on asuntona ja maanalaisen autopaikan ja saunan kanssa vuokra on n.730€.Hervanta on asuinalue lähellä palveluja ja luontoa ,mutta täällä on myö kirjava ihmismassa joten paljon erimaalaisia mutta tuo minun mielestäni vaan mukavan säväyksen asuinalueeseen :) meilläkin ala-asteen koulu takapihalla :) ja koulu jossa ala-aste+ ylä-aste on tuossa 100-150m päässä :)

Kuulostaa hyvältä.Onko miten vaikea saada asuntoa?Onkos rivareita?Onko ammattiopisto missä päin Tamperetta?ei oo hajuakaan :D

Tampere en sen verran iso kaupunki, että täällä on sekä kivoja että tylsempiä paikkoja. Koulujakin on aika monta. Mutta keskimäärin tyytyväisyyskyselyissä Tampere pärjää hyvin verrattuna muihin isoihin kaupunkeihin. Yleensä ykkönen tai kärkikolmikossa. Mutta kyllähän se pätee, että mitä suositumpi alue, sitä kalliimpaa asuminen on. Ei ole halpaa unelma-aluetta.

Mitä ammattiopistoa sinä tarkoitat?

Jos olet koulun sivut löytänyt niin siellä on myös osoitteet missä koulut sijaitsevat. Me kun emme ole ajatustenlukijoita niin ei kukaan voi tietää minne niistä viidestä koulusta olet menossa.

[QUOTE="vieras";23606717]Jos olet koulun sivut löytänyt niin siellä on myös osoitteet missä koulut sijaitsevat. Me kun emme ole ajatustenlukijoita niin ei kukaan voi tietää minne niistä viidestä koulusta olet menossa.[/QUOTE]

no ohan siel osotteet.Mutta en osaa sanoa missä päin tamperetta se on..ku en tunne tamperetta ollenkaan..särkänniemen tiiän..muuta en :D karttojen kautta olen yrittänyt hahmottaa.Ja enpä tiennyt sitäkään että siellä on viisi eri koulua..anteeksi kun kysyin :D ja ei ole pakko vastata :)