V
vierailija
Vieras
On nykyisin asua? Olen sieltä kotoisin, ja kun minä lähdin sieltä pois vuosia sitten, oli se hyvin rauhallinen, perheiden ja eläkeläisten paikka. Onko maahanmuutto tuhonnut senkin lähiöksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Huono maahanmuuttopolitiikka paskoo koko Espoon.On nykyisin asua? Olen sieltä kotoisin, ja kun minä lähdin sieltä pois vuosia sitten, oli se hyvin rauhallinen, perheiden ja eläkeläisten paikka. Onko maahanmuutto tuhonnut senkin lähiöksi?
Ei pidä yleistää. Tiedät kyllä miltä suunnalta ne pahimmat tapaukset tulevat.Huono maahanmuuttopolitiikka paskoo koko Espoon.
MIltä?Ei pidä yleistää. Tiedät kyllä miltä suunnalta ne pahimmat tapaukset tulevat.
Vihvassari ei oo koskaan ”kuullukkaan” arabi ja somppunuorukaisten törkeyksistä
Oletko myös #4? Katsos kun tyhmempää kysymystä ei voi tehdä!Ihmiset joilla on hemmetin huono itsetunto, pelkkä tyhmyys tai jotain muuta vastaavaa, vastaavat viesteihin näillä nauruhymiöillä. Kerro miltä suunnalta pahin uhka kohdistuu Ymmerstahan?
Ja ennen kaikkea väkivallasta. Löytyyköhän netistä vielä se video, jossa satoja eri ulkomaalaisia nuoria pahoinpitelee suomalaisia? Siis erikseen. Se kertoo kuinka pelottavan laaja ongelma on.Vihvassari ei oo koskaan ”kuullukkaan” arabi ja somppunuorukaisten törkeyksistä
Al-luomus se vaan onJa ennen kaikkea väkivallasta. Löytyyköhän netistä vielä se video, jossa satoja eri ulkomaalaisia nuoria pahoinpitelee suomalaisia? Siis erikseen. Se kertoo kuinka pelottavan laaja ongelma on.
No viime vuonna siellä ammuttiin ihmistä kerrostalonrappukäytävässä. Verta oli tiellä asti. Tästä voit itse miettiä minkälainen alue nykyään.On nykyisin asua? Olen sieltä kotoisin, ja kun minä lähdin sieltä pois vuosia sitten, oli se hyvin rauhallinen, perheiden ja eläkeläisten paikka. Onko maahanmuutto tuhonnut senkin lähiöksi?