Millainen palstailija olet? A, B vai C?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päikkärisurffaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päikkärisurffaaja

Vieras
Tyyppi A
Roikut täällä aina kun voit. Et pidä kotitöistä etkä lasten kanssa leikkimisestä. Hyllyssä on iso pino lasten dvd-kasetteja. Kun miehesi tulee töistä, on hänen katsessaan epätoivoa.

Tyyppi B
Roikut täällä aina kun lapset ovat nukkumassa tai poissa kotoa. Lataat ensin tiskikoneen, keität kahvit ja istut koneelle. Olet mieluummin koneella kuin esim viikkaat liian korkeaksi kasvanutta pyykkipinoa. Miehesi ei tiedä paljonko palstailet.

Tyyppi C
Käyt täällä satunnaisesti, kun ei ole mitään muuta tekemistä. Viihdyt hetken koneella, mutta pidät sittenkin pöytähopeiden kiillottamista mukavampana tekemisenä. Miehesi ei koskaan kuullutkaan palstasta.

Moon tyyppi D
Käyn joutessani ja äljäke on kyllä kuullut palstasta. Nytkin kahvia siemailen tässä, kun kersa nukkuu eikä mitään tähteellisempää tekemistä ole.

Olen täällä silloin kun se sopii aikatauluuni. Palstailen, eikä kukaan kyttää laskien täällä viettämääni aikaa. Ellei sitten joku superinnokas tiimarivihkolainen...

Mä olen tyyppiä B. Mutta silloin kun valtavan viestimääräni keräsin, eli pakkolevossa ollessani, niin silloin olin kyllä enemmän tyyppiä A. Sängyssä maatessani en paljon muuta tehnyt kuin ihan aamusta iltaan nettailin. Mies hoiti kodin, teki ruoat ja esikoinen huiteli ulkosalla kavereidensa kanssa. Huh, onneksi nuo ajat on ohi :o

Olen x vaihtoehto. Käyn päivittäin ja aikaa vietän viidestä minuutista tuntiin. Välillä vastailen asiallisesti mutta toisinaan iskee pikku pirulainen ja veetuilen ja pottuilen sen minkä ehdin. Mieheni tietää että käyn täällä ja kerron hänelle parhaat palat. Lapset ovat jo sen verran isoja, että niiden perään ei tarvi katsoa, ei vahtia.

Kuumimmat

Yhteistyössä