millainen sinulle tulee mielenn sanasta mielialavaikeudet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maarit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja maarit:
Alkuperäinen kirjoittaja peesi:
Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:
Alkuperäinen kirjoittaja mikä se on:
että ei oo oikea sana.

peesi

Sama täällä. Tommosta oirekuvaa tai tommosta sanaa ei ole olemassakaan.

mikä on sitten oikeas sana? :o

Oisko mielialahäiriö? Tai maanis-depressiivinen. Tai kaksisuuntainen mielialahäiriö. ??

Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Sellaisen tunteet menevät maanisesta ( ylikierrokset), debressioon.. ( tila jossa ihminen murtuu vailla syytä tai syynkin kanssa) ja on masentunut

Hei mä oon tämmönen. Tarttisko mennä lääkäriin? Yleensä siihen masentumiseen on kyllä syy, mutta ylikierroksiin ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Sellaisen tunteet menevät maanisesta ( ylikierrokset), debressioon.. ( tila jossa ihminen murtuu vailla syytä tai syynkin kanssa) ja on masentunut

Hei mä oon tämmönen. Tarttisko mennä lääkäriin? Yleensä siihen masentumiseen on kyllä syy, mutta ylikierroksiin ei.

aika usein se masennus johtuu siitä tai niistä asioista joita on tullut tehtyä maanisessa vaiheessa - esim. hullu tuhlausvimma josta taloudelliset ongelmat.

Mulla ei tule välttämättä mieleen maanis-depressiivisyys, vaan lähinnä masennuksesta/mielialan apeudesta kärsivä ihminen.

Eli ei tarvitse olla mikään psyykkinen sairaus, vaan kyseessä voi olla myös esim. kuukautiskierrosta johtuva mielialan heilahtelu.

Mitäs nyt?
millainen sinulle tulee mielenn sanasta mielialavaikeudet? 4, Tänään, 22:01 maarit (vierailija) Tänään, 22:03 rehellisesti (vierailija) ...
kaksplus.fi/keskustelu/c2 - Samankaltaisia sivuja

Alkuperäinen kirjoittaja herregud:
Mitäs nyt?
millainen sinulle tulee mielenn sanasta mielialavaikeudet? 4, Tänään, 22:01 maarit (vierailija) Tänään, 22:03 rehellisesti (vierailija) ...
kaksplus.fi/keskustelu/c2 - Samankaltaisia sivuja

Nii-in, google näkee kaiken :D

Yhteistyössä