M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rehellisesti :ekana joku maanis-depressiivinen tyyppi
Alkuperäinen kirjoittaja maarit:Alkuperäinen kirjoittaja rehellisesti :ekana joku maanis-depressiivinen tyyppi
millainen sellanen on?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:Alkuperäinen kirjoittaja mikä se on:että ei oo oikea sana.
peesi
Alkuperäinen kirjoittaja peesi:Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:Alkuperäinen kirjoittaja mikä se on:että ei oo oikea sana.
peesi
Sama täällä. Tommosta oirekuvaa tai tommosta sanaa ei ole olemassakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja maarit:Alkuperäinen kirjoittaja peesi:Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:Alkuperäinen kirjoittaja mikä se on:että ei oo oikea sana.
peesi
Sama täällä. Tommosta oirekuvaa tai tommosta sanaa ei ole olemassakaan.
mikä on sitten oikeas sana?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Sellaisen tunteet menevät maanisesta ( ylikierrokset), debressioon.. ( tila jossa ihminen murtuu vailla syytä tai syynkin kanssa) ja on masentunut
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Sellaisen tunteet menevät maanisesta ( ylikierrokset), debressioon.. ( tila jossa ihminen murtuu vailla syytä tai syynkin kanssa) ja on masentunut
Hei mä oon tämmönen. Tarttisko mennä lääkäriin? Yleensä siihen masentumiseen on kyllä syy, mutta ylikierroksiin ei.
Alkuperäinen kirjoittaja maarit:[
mikä on sitten oikeas sana?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja herregud:Mitäs nyt?
millainen sinulle tulee mielenn sanasta mielialavaikeudet? 4, Tänään, 22:01 maarit (vierailija) Tänään, 22:03 rehellisesti (vierailija) ...
kaksplus.fi/keskustelu/c2 - Samankaltaisia sivuja
Mut eikö se ole aika pelottavaa, et google näkee kaiken
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Mut eikö se ole aika pelottavaa, et google näkee kaiken
Miten sen nyt ottaa - enempi siitä mulle hyötyä on kuin haittaa. Teistä muista en osaa sanoa yhtään mitään =)