millainen teidän sektio arpi on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sangria

Vieras
mulla oli 1v4kk sitten sektio, ja toi arpi tuntuu inhottavalta. keskeltä se on tosi koholla ja ihan punainen ja kutiaakin. reunoilta on ihan hyvä, mutta tosta keskeltä tommonen. liekö jotain arven liika kasvua siinä... on arka kohta. miten teillä parantuneet? mulla oli suunniteltu sektio ja haava on tosi alhaalla, mut ei kai sillä merkitystä..

Mulla 1 v 5 kk leikkauksesta ja aika vaatimaton tuo on. Toisesta reunasta on sillai kuopalla, että näkyy, mutta ihan on ihon väriseksi kalvennut. Kyllähän sen tuosta näkee kun rusketusta tulee, mutta nyt ei mitenkään huuda olemassaolollaan. Eikä kutia tai tunnu muutenkaan.

mulla sektiosta 1v3kk ja arpi aika samanmoinen ku sulla ap..eli reunoilta iho ihan siisti tosin punoittaa arven kohalta ja sitten tuosta keskeltä on sellai kohonnut vähän niinku langan pätkä...välillä kutiaakin ja usein itseasiassa juuri kuukautisten aikaan :o
Olen käsittänyt että joillekin ihmisille arvesta vaan saattaa muotoutua tuollanen ja leikkauksella sitä vois korjata,mutta ei takeita etteikö uudesta arvesta tulis samanmoinen :/
Mun arpi on onneks kuitenkin niin alhaalla,että ei sitä kukaan näe :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
eli ei tää varmaan tällainen ainakaan kuuluisi olla, lapsikin totesi että mulla on hymynaama masussa :snotty:

Kyllä uskon,että sunkin arpi on ihan ok :hug:
Joillekin vaan tosiaan tuollainen tulee.

=) nii, toisille vaan tulee tommonen. kai se on vähän ihotyypistäkin kiinni. mullakin on onneksi n iin alhaalla ettei näy mihinkään, ellen sitten alasti hillu.