T
työntekijä
Vieras
olen tehnyt tätä päivähoitajan työtä kolmisen vuotta, puolen vuoden sopimus kerrallaan. nyt pomo soitti et laittaa 2 paikkaa julkiseen hakuun, vakipaikkoja. ymmärsin rivien välistä et sen on pakko laittaa se julkiseen hakuun, mutta on ajatellut niihin mua ja yhtä mun kollegaa...?
jokatapauksessa haen siis kuten kukatahansa muukin, millainen hakemuksen pitäis olla?!
tuntuu tyhmältä kertoa mitä oon tehny ja missä ollu töissä kun pomo tietää ne asiat jo
se myös tietää missä asun ja mitä harrastan ja plaa 
todennäköisesti siis tulee vapaamuotoinen hakemus...
mä haluan vakipaikan, auttakaa mua!!!!!!!!!
jokatapauksessa haen siis kuten kukatahansa muukin, millainen hakemuksen pitäis olla?!
tuntuu tyhmältä kertoa mitä oon tehny ja missä ollu töissä kun pomo tietää ne asiat jo
todennäköisesti siis tulee vapaamuotoinen hakemus...
mä haluan vakipaikan, auttakaa mua!!!!!!!!!