millainen työhakemus?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja työntekijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

työntekijä

Vieras
olen tehnyt tätä päivähoitajan työtä kolmisen vuotta, puolen vuoden sopimus kerrallaan. nyt pomo soitti et laittaa 2 paikkaa julkiseen hakuun, vakipaikkoja. ymmärsin rivien välistä et sen on pakko laittaa se julkiseen hakuun, mutta on ajatellut niihin mua ja yhtä mun kollegaa...?
jokatapauksessa haen siis kuten kukatahansa muukin, millainen hakemuksen pitäis olla?!
tuntuu tyhmältä kertoa mitä oon tehny ja missä ollu töissä kun pomo tietää ne asiat jo :D se myös tietää missä asun ja mitä harrastan ja plaa :D
todennäköisesti siis tulee vapaamuotoinen hakemus...
mä haluan vakipaikan, auttakaa mua!!!!!!!!!
 
En välittäisi siitä, mitä pomo jo tietää. Tekisin normaalin hakemuksen. Voihan pomon tiedoissa olla aukkoja ja hakemuksesi ei näytä hyvältä jos siitä puuttuu olennaisia asioita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tekisin näin:
En välittäisi siitä, mitä pomo jo tietää. Tekisin normaalin hakemuksen. Voihan pomon tiedoissa olla aukkoja ja hakemuksesi ei näytä hyvältä jos siitä puuttuu olennaisia asioita.

Ja pomon lisäksi usein jonkun muun hyväksyntä pitää saada...
 

Yhteistyössä