apua, työhakemus....

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pliiiiiis apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pliiiiiis apua

Vieras
olen ollut 3vuotta kunnalla töissä, ensin koulussa koulunkäyntiavustajana 2v ja tehnyt lisäksi sijaisuuksia päivähoidon puolella ja nyt olen ollut vuoden pelkästään päivähoidon puolella määräaikaisena.
nyt on sitten haussa vakipaikka päivähoidon puolelle, millasen hakemuksen mä teen?!
ei ollut mitään vaatimuksia, luki vaan että hakemukset sille ja sille henkilölle siihen ja siihen mennessä.
mun pointti on se, et tuntuu "tyhmältä" kirjoittaa hakemus itsestään ja kaikesta kun tää henkilö mut jo tuntee 3vuoden ajalta...
ja mitä liitteitä mä tarviin?! en ole koskaan laittanut työhakemusta mihinkään ja olen kuitenkin ollut työelämässä 2v ennen lasta ja 3v lapsen jälkeen...
toki työtodistukset (jotka siis pitää pyytää henkilöltä jolle hakemuksen alitan :D) ja opiskelutodistus, mut onko muita? kannattaako laittaa todistuksia eri koulutuksista missä olen ollut? siis tyyliin 1 päivän tai 2 päivän koulutuksia....?
auttakaa tyhmää!!! =)
 
Työhakemus plus CV. Todistuksia pyytävät tarvittaessa, esim. haastattelussa katsovat. Kannattaa tehdä ihan virallinen hakemus, vaikka kuinka olisi tuttu. Se on ikävää, jos tulee myöhemmin syytöksiä asianosaisille, että ollut parempia hakemuksia/kandidaatteja ja valittu suhteilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Etkö sä vielä ole saanut työtodistusta kahden vuoden työstä? Ihan kuin vieraalle kirjoitat ja ilmeisesti avoin hakemus. Googlaa netistä malleja.

olen, mutta oon tehnyt 3-6kk pätkissä ja mulla ei ole tallessa kun kaksi viimeistä.... :ashamed:
 
voi hitto, kaikki muut sopimukset löysin paitsi viime syksyn pätkän 6kk ajalta... :( pyydänkö sen pomolta erikseen vai tarviikohan sitä ollenkaan kun sillä se kuitenkin on ja se tietää et oon ollu... tää on nyt muka niin hankalaa... muuten hakemus on tehty :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
voi hitto, kaikki muut sopimukset löysin paitsi viime syksyn pätkän 6kk ajalta... :( pyydänkö sen pomolta erikseen vai tarviikohan sitä ollenkaan kun sillä se kuitenkin on ja se tietää et oon ollu... tää on nyt muka niin hankalaa... muuten hakemus on tehty :)

edelleen; dokumentointi kuntoon, hakemus+liitteet kuten ihan vieraalle.

Entä jos joku kiistää valinnan? Silloin on oltava kaikki kunnossa.
 

Similar threads

M
Viestiä
27
Luettu
31K
P
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä