T
tuleva eukko
Vieras
Kihlani on kultainen ja siinä kolme pientä timanttia. Vihkisormus olisi kaveriksi etsinnässä 
Kuvia myös voi laittaa.
Kuvia myös voi laittaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:![]()
tuoommonen mutta mulla ei ole kihlaa rinnalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TriStessse:Tatuoitu, kuten kihlasormuskin.
Alkuperäinen kirjoittaja tuleva sormus:Alkuperäinen kirjoittaja myymä:![]()
tuoommonen mutta mulla ei ole kihlaa rinnalla![]()
Ihana! Oliko sinulla aikaisemmin kihlaa? Valkokultainen olisi kyllä yksi nykyinen suosikkini.
Alkuperäinen kirjoittaja tuleva eukko:Alkuperäinen kirjoittaja TriStessse:Tatuoitu, kuten kihlasormuskin.
vau!! Onko kuvaa tästä? sattuiko sormeen ottaminen? Ainakin on ikuista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:En tiedä vielä, kun ei olla vielä naimisissa. Mut mä haluisin hopeisen, jossa on timantteja ja rubiineja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:En tiedä vielä, kun ei olla vielä naimisissa. Mut mä haluisin hopeisen, jossa on timantteja ja rubiineja![]()
valkokultainen on vihkiksi parempi vaihtoehto, hopea ei kestä elinikäistä päivittäistä käyttöä.
Alkuperäinen kirjoittaja veiras:Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:En tiedä vielä, kun ei olla vielä naimisissa. Mut mä haluisin hopeisen, jossa on timantteja ja rubiineja![]()
valkokultainen on vihkiksi parempi vaihtoehto, hopea ei kestä elinikäistä päivittäistä käyttöä.
Hopeaan ei myöskään upotetan timantteja ym, että jos haluat ehdottomasti "hopeisen" niin hanki latinasta tehty. On ikuinen eikä vaihda väriä, vaan on aina yhtä hopeinen. Hopeisia vihkisormuksia ei taida edes olla?