Millainen vihkisormus sinulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva eukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
En tiedä vielä, kun ei olla vielä naimisissa. Mut mä haluisin hopeisen, jossa on timantteja ja rubiineja :p

valkokultainen on vihkiksi parempi vaihtoehto, hopea ei kestä elinikäistä päivittäistä käyttöä.

Totta, en tullut ajatelleeksi. Mä en voi sietää keltakullan väriä, niin automaattisesti ajattelen kaiken hopeisena.

Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
Vihkisormus
033-130-06.jpg

Kihlasormuksena sileä keltakultainen sormus

Mullakin tällainen vihkisormus. Kihlasormuksena 4mm leveä, sileä keltakultainen sormus. Kihla- ja vihkisormuksen välissä pidän vielä 3mm leveä, sileä valkokultainen sormus, kun kihla- ja vihkisormus oli mielestäni kahdestaan liian kapeita. Tarkotus on kiinnittää ainakin osa noista sormuksista yhteen ku vaan saan aikaseks.

Mulla on valkokultainen ohut jossa on vähän sellaista pienenpientä kukkaa muistuttava kuvio joka toistuu vuorotellen miniminimini timanttien kanssa. Kihlasormus on ohut ja valkokultainen myös, minä tykkään :)

Alkuperäinen kirjoittaja helmiäinen:
En tiedä vielä, kun ei olla vielä naimisissa. Mut mä haluisin hopeisen, jossa on timantteja ja rubiineja :p

valkokultainen on vihkiksi parempi vaihtoehto, hopea ei kestä elinikäistä päivittäistä käyttöä.

Totta, en tullut ajatelleeksi. Mä en voi sietää keltakullan väriä, niin automaattisesti ajattelen kaiken hopeisena.

heh :D
mä taas tykkään molemmista. ja se keskelle jäävä kapeampi perintösormus on punakultaa.

Mulla on molemmat sormukset käsintehtyjä, uniikkeja. Kihla puolipyöreä sileä kultasormus, jossa molemmissa reunoissa kapea ura, ei timantteja, tulee sillisalaatti, jos molemmissa sormusksissa on kiviä. Vihkisormus tehty samaan profiliin kihlasormuksenn kanssa. Vihkisormus on vähän paksumpi, keskellä yksi keskisuuri timantti, istutettu, upotettu niin, ettei tartu mihinkään, ympärillä valkokultaa. Yksinkertaista kaunista, itse suunniteltu.

Yhteistyössä