Millaisella kysymyksellä saisin tietää totuuden siitä, mitä mies ajattelee ulkonäöstäni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

!!!

Vieras
Oma mieheni siis. Yhdessä olemme olleet 6v. Älkääkä kysykö miksi haluan tietää. Haluan vain. Ei siihen ole syytä.

Vartaloltani olen AINA "just sopiva". Jos kysyn mielipidettä johonkin ulkonäkööni liittyvään asiaan, niin se on aina positiivinen.

Ongelma on se, että en usko. Se ei tule kovin totuudenmukaisesti vaan musta tuntuu, että vastaukset mietitään sellaisiksi, jollaiseksi mä haluan ne.
Miehen mielestä IKINÄ kukaan muu nainen ei ole kaunis tai edes nätti. Minä vain. Kuka tuollaista nyt uskoo edes? ;)

Huoh. Haluatko tietää jotain muuta kuin että olet miehesi silmissä ihana, ja että hän rakastaa sinua eikä halua loukata millään tavoin. Miksei se riitä?

Oliskohan sun pitänyt sitten ottaa joku pahasuisempi mies vai? Minusta tuntuu että "totuuden" tinkaamisella itse asiassa et hyväksy miestäsi sellaisena kuin hän on, kilttinä ja sinua rakastavana, vaan sinulla on tarve tehdä hänestä jotain muuta?

Heh aika typerää. Minä olen ollut hieman epävarma ulkonäöstäni. Etenkin pienet rinnat oli mulle iso ongelma jossain vaiheessa. Jossain vaiheessa kysyin, että haittaako se, että mulla on näin isot tissit. Mies sanoi kaikkea, että ei se tissien takia mua valinnut, että ihan hyvin kelpaan näin. Mäpä sitten kysyin, että mitäpä jos olisi kaksi ihan täsmälleen samanlaista minua, mutta toisella olisi isommat tissit, niin kumman se ottaisi. Sittenhän mies sanoi, että sen isotissisen mutta että ihan tyhmä kysymys. Joskus silloin siis oikeasti pelkäsin, että mies vaihtaisi mut johonkin kauniimpaan ja kuumempaan misuun, mun pienien tissien takia.

Nyt ihan naurattaa, kuinka idiootti sitä on ollu. Luotan siihen, että mies tykkää ja se siitä. Mies sanoo mua usein kauniiksi, eikä ole syytä epäillä. Olen myös ihan itse kysynyt, että mikä on hänen mielestään lempikohta minussa.

Kai sä nyt ite tiedät, minkä näköinen olet?

Kyllähän tavallisen itsetuntoinen ihminen tietää, että "juu on vähän löllö maha, mutta toisaalta hyvä pylly, kasvot ihan nätit mutta tissit valahtaneet = kouluarvosana 8+".

Sen se mieskin näkee, mutta ulkonäöllä ei pitkässä suhteessa enää lopulta ole edes niin väliä. Mulle olis ihan sama, minkä näköinen mun mies nyt olisi, kun olen häntä 10 vuotta rakastanut. Hän on ihana ja kaunis minulle. Ehkä miehesikin ajattelee sinusta niin.

Jos kysyy mieheltä hänen naismakuaan, tulee aina ympäripyöreä vastaus. Kerran kysyin mieheltä, millainen hän haluaisi olla jos olisi nainen...

Tietysti jotkut haluaisivat olla lihavia lähiövalaita, mutta melko rehellisen kuvauksen miehen naismausta saa tuolla kysymyksellä, eikä mies välttämättä heti ymmärrä takana piilevää pointtia.