millaisen kuvan annatte itsestänne... ja onko se oikea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
alkoi tuossa häiritsemään kun ilmeisesti ihmiset saa musta sellasen kuvan ettei juuri mikään vastoinkäyminen,haukkuminen,loukkaaminen hetkauta mua... ja oikeasti olen sisältä todella herkkä :snotty: tietoisesti en sellaista kuvaa anna, mutta jotenkin se on se mitä ihmiset musta näkee... kova ja kestävä, pienet ei hetkauta, vaikeasti lähestyttävä, vihainen... ne taitaa olla adjektiivit millä mua kuvaillaan.. ja kuitenkin olen ujo,huumorintajuinen,herkkä ja mukava välittävä ihminen... :o |O :D

Oon täällä paljon "puheliaampi" ainakin kuin mitä IRL..en tiiä sitten millaisen kuvan miusta muuten ootte saaneet, niin en osaa sanoa onko oikea vai väärä..?

Musta saa ihmiset varmasti aika saman kuvan kun sustakin, ei vihaista kyllä, mutta sellaisen kova kuorisen. Itse olen myös herkkä, mutta olen sellainen piilossa haavat nuoleva :D Eli tosi harvoille ja valituille herkkyyden näytän ja harvoin. Muuten olen tosi avoin, ja nyt oon tietosesti koittanu opetella näyttämään herkätkin tunteet vaikka vaikeeta se on.

Minuuteni on todellista vain itselleni. Muiden silmissä näyttäydyn väistämättä erilaisena, pyrin siihen tai en. Esimerkiksi muutama työnantaja jne. ovat kuvailleet minua sellaisin sanakääntein, etten itseäni tunnistanut. Minua pidetään kai aika arkana, kärsivällisenä ja varautuneena tyyppinä. Tämä tuntuu olevan se kuva, mikä monella minusta on. Sisälläni en tunne itseäni moiseksi, eivätkä kyllä lähimmät ihmisetkään ihan niin minusta sanoisi. Päinvastainen olisi lähempänä totuutta, joskaan luonteen kannalta ei sellaista absoluuttista totuutta olekaan, johtuen juuri näkemyseroista.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Musta saa ihmiset varmasti aika saman kuvan kun sustakin, ei vihaista kyllä, mutta sellaisen kova kuorisen. Itse olen myös herkkä, mutta olen sellainen piilossa haavat nuoleva :D Eli tosi harvoille ja valituille herkkyyden näytän ja harvoin. Muuten olen tosi avoin, ja nyt oon tietosesti koittanu opetella näyttämään herkätkin tunteet vaikka vaikeeta se on.

mie oon koittanu kans olla avoimempi ja herkempi mutta ei.. käsitystä on vaikea muuttaa... niin ja vielä yksi ominaisuus mikä ihmisille tulee musta mieleen on negatiivisyys/pessimistisyys ja jos koitankin olla positiivinen niin töissäkin lähinnä kysytään että onko mä kipee, mitä nappeja oon vetäny... ei ota mua tosissaan.. :D
mie en osaa itkeä muiden edessä, tai siis häpeän sitä ja se ehkä osaltaan on sitten antanut sen kuvan ettei mikään mua satuta..

Jaa-a. Joku joka IRL tuntee tai tietää, sen kertokoon. Koska minut tuntevat, näkevät minut aivan erilailla kuin sellaiset, jotka ovat vain hyvän päivän tuttavia.

Hektinen? Äänekäs? Hajamielinen? Iloinen?

Ärsyttävä? Sähläri? Ilkeän näköinen?

En minä yritä olla eri ihminen kuin olen. Minä en tietoisesti pyri antamaan itsestäni kovin erilaista kuvaa kuin todellisuudessa. Se kalahtaa omaan nilkkaan jossain vaiheessa. Tietoisesti tietysti esitettynä. Mutta se, että toiset saavat sinusta eri kuvan ei ole luonnollisesti sama asia.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:

mie oon koittanu kans olla avoimempi ja herkempi mutta ei.. käsitystä on vaikea muuttaa... niin ja vielä yksi ominaisuus mikä ihmisille tulee musta mieleen on negatiivisyys/pessimistisyys ja jos koitankin olla positiivinen niin töissäkin lähinnä kysytään että onko mä kipee, mitä nappeja oon vetäny... ei ota mua tosissaan.. :D
mie en osaa itkeä muiden edessä, tai siis häpeän sitä ja se ehkä osaltaan on sitten antanut sen kuvan ettei mikään mua satuta..

Joo, mä en kanssa kenenkään nähden osaa itkeä. Musta kaverit saa positiivisen ja avuliaan kuvan, näin ainakin sanovat. Mutta kokevat että en halua jakaa omia murheitani heidän kanssaan. Monesti kysyvätkin sit suoraan että alappas nyt kertoo mitä oikeesti mielessä liikkuu, koskien mun omaa henk.kohtasta oloa.. mutta en silti osaa kertoo, mielummin ihan ite käsittelen yksin omat ongelmani vaikka kaverit kääntyy mun puoleen omien ongelmiensa kanssa ja mielelläni autan heitä.

Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:
Jaa-a. Joku joka IRL tuntee tai tietää, sen kertokoon. Koska minut tuntevat, näkevät minut aivan erilailla kuin sellaiset, jotka ovat vain hyvän päivän tuttavia.

Sää oot vallan ihqu, kaikkinen ihanine ominaisuuksinesi.

:D :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:

:D :hug: :heart: Vähänkö sä oot ihana :D Huomenta rakkahin :)

Sinäkin olet ihana! :) 100% :heart:

Täällä ilmeisesti annan itsestäni sellaisen kuvan, että olen tyhmä, tai niin olen ainakin viimeaikoina saanut kuulla. :whistle:

Se olenko sitä todellisuudessa, on eri asia. Jokainen päätelköön itse.

Jos joltain joka minut tuntee kysyisi, vastaus olisi ei. Mutta jotkut palstan harmaathan sen elämän syvimmän totuuden tietävät. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:

:D :hug: :heart: Vähänkö sä oot ihana :D Huomenta rakkahin :)

Sinäkin olet ihana! :) 100% :heart:

Huomenta huomenta Muruseni! :wave: :D :hug:

Yhteistyössä