Millaiset kengät talveksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jenis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jenis"

Vieras
... vauvalle, joka konttaa, ryömii ja nousee tukea vasten seisomaan? Ulkoillaan paljon, eikä vauva enää viihdy pelkästään vaunuissa/keinussa kököttämässä. Pitäis olla vettähylkivät ja jalassapysyvät. Esikoinen oli kesävauva, enkä muista yhtään mitä se piti talvella jalassa :-O

Meillä oli tammikuussa vuoden täyttäneellä Suprefitin nauhalliset goretex-nilkkurit. Olivat lämpöiset, pitivät vettä ja pysyivät hyvin jalassa kontatessa. Satsaa kunnon kenkinn, kohtahan teidänkin vauva jo varmaan kävelee.

Esim. jotkut villavuorilliset saappaat? Tepsut? Ei gore-texeja, ne on ominaisuuksiensa puolesta hyvät liikkuvaiselle, tuollaisella paljon paikallaan napottavalla menee niissä jalat kohmeeseen...

[QUOTE="pallo";22096906]Meillä oli tammikuussa vuoden täyttäneellä Suprefitin nauhalliset goretex-nilkkurit. Olivat lämpöiset, pitivät vettä ja pysyivät hyvin jalassa kontatessa. Satsaa kunnon kenkinn, kohtahan teidänkin vauva jo varmaan kävelee.[/QUOTE]

Sepä justiin, ei mee kuin hetki niin vähintään puita pitkin kävelee... kuinka jäykät noi oli, ts. saiko niillä pieni käveltyä kuitenkin?

Mun mielestä et kyllä tarvi vettähylkiviä kenkiä talveksi tuon ikäiselle. Goretex-kengissä jäätyy lapsen varpaat. Mun mielestä myös esim. kuoman talvisaappaat on ihan ok, kun kuitenkin pääasiassa vain seisoo (tai siis istuu rattaissa...).

[QUOTE="mie";22097279]Mun mielestä et kyllä tarvi vettähylkiviä kenkiä talveksi tuon ikäiselle. Goretex-kengissä jäätyy lapsen varpaat. Mun mielestä myös esim. kuoman talvisaappaat on ihan ok, kun kuitenkin pääasiassa vain seisoo (tai siis istuu rattaissa...).[/QUOTE]

Noku tää siis konttaa. Pitäis olla kengät, jotka pysyy jalassa - meillä on pakkaskenkinä Kuomia ollut esikoiselle vaikka kuinka monet, ja vaikka hyviä onkin niin ei ne kyllä kontatessa paikallaan pysy :)

Yhteistyössä