G
ghyt
Vieras
Meillä mökki, jonne rakennettiin viime kesänä "patio-terassi", nyt sinne pitäisi löytää jotain puutarhakaluisteita.
-Muoviset on yleensä rumia, näistä "uusista" polyrottinkisista en oikein tiedä, musta nekin on aika rumia, mutta toisaalta sellainen sohvasysteemi olis aika ihana. (esim. sohva ja pöytä ja tuolit). Onko kenelläkään kokemusta, miten kestävät suomen kesiä ja talvia?
- puiset on ihan kivoja, mutta vaativat nekin tietysti huoltoa vähintään vuosittain.
- sitten on näitä "metallisia", sellaiset on kotona parvekkeelle.
Mitä teillä on ja mitä niistä olette mieltä ja mitä nyt hankkisitte?
Nämä puutarhakalusteet ovat siis tulossa ulos, ilman kattoa/katosta. Talveksi mahdollista siirtää kylmään autotalliin.
Toiset kalusteet tarvitsisimme myös, ne tulisivat täysin katetulle parvekkeelle, mutta paikka on kesät talvet kuitenkin ulkosalla, joten säät vaihtuvat, mutteivat kalusteet kastu.
Hintatasoa en ole enempää miettinyt, tietty halpa ja hyvä mutta eihän ne oikein aina yhteen sovi... Kuitenkin kyse isosta lapsiperheestä...
KIITOS ETUKÄTEEN!
-Muoviset on yleensä rumia, näistä "uusista" polyrottinkisista en oikein tiedä, musta nekin on aika rumia, mutta toisaalta sellainen sohvasysteemi olis aika ihana. (esim. sohva ja pöytä ja tuolit). Onko kenelläkään kokemusta, miten kestävät suomen kesiä ja talvia?
- puiset on ihan kivoja, mutta vaativat nekin tietysti huoltoa vähintään vuosittain.
- sitten on näitä "metallisia", sellaiset on kotona parvekkeelle.
Mitä teillä on ja mitä niistä olette mieltä ja mitä nyt hankkisitte?
Nämä puutarhakalusteet ovat siis tulossa ulos, ilman kattoa/katosta. Talveksi mahdollista siirtää kylmään autotalliin.
Toiset kalusteet tarvitsisimme myös, ne tulisivat täysin katetulle parvekkeelle, mutta paikka on kesät talvet kuitenkin ulkosalla, joten säät vaihtuvat, mutteivat kalusteet kastu.
Hintatasoa en ole enempää miettinyt, tietty halpa ja hyvä mutta eihän ne oikein aina yhteen sovi... Kuitenkin kyse isosta lapsiperheestä...
KIITOS ETUKÄTEEN!