Millaiset talvikengät nyt "muotia"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöttiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tänään kun viimeeksi kenkäkaupassa vierailin, niin hirveesti oli korollisia kenkiä: korkeaa, korkeampaa ja järkyttävän korkeaa piikkiä niissä popoissa :|
Ja kiiltonahkaa näytti olevan aika paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Tänään kun viimeeksi kenkäkaupassa vierailin, niin hirveesti oli korollisia kenkiä: korkeaa, korkeampaa ja järkyttävän korkeaa piikkiä niissä popoissa :|

Kiva lähtee sellasia korollisilla vetää tuolla ku tiet ja kadut jäistä liukkaita talvella. :x Ei mun juttu ollenkaan, en muutenkaan tykkää koroista, tai jos korkoa ni ihan jotain matalaa...

Täytyy varmaa lähteä ikkunaostoksille ja kattelee tarjontaa......... :|

Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:

Kiva lähtee sellasia korollisilla vetää tuolla ku tiet ja kadut jäistä liukkaita talvella. :x Ei mun juttu ollenkaan, en muutenkaan tykkää koroista, tai jos korkoa ni ihan jotain matalaa...

Täytyy varmaa lähteä ikkunaostoksille ja kattelee tarjontaa......... :|

mä en kans tujua miten sellaisilla piikkikoroilla pysyy talvella pystyssä... Mulla on sellaiset nilkkurit jossa on ehkä 2-3 cm korko, niillä kävelin viime talven ja ajattelin mennä tänkin talven.

pihassa kaikkein parhaat kengät on kuoman kengät. siis samat mitä lapsillakin. Ei palele jalat vaikka ois kunka paljon pakkasta vaan... Ostin ne poika oli ihan pieni.

Yhteistyössä