Millaiset vaatteet kaventavat? Auttakaa ladyt!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pullukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pullukka"

Vieras
Ylipainoa on hieman ja pitäisi saada ihania kesävaatteita jotka olisivat sellaisia että peittäisivät "pahat" kohdat kehosta mutta kuitenkin olisivat naisellisia.
Vyötärö, maha, takapuoli piiloon ja myöskin käsivarret ylhäältä.
Laittakaas linkkejä ihanista vaatteista tai asuista?
Kiitos!

A-linjaisia mekkoja, lyhyitä, jos jalkoja sietää esitellä. Sitte joku ilmava bolero siihen tms.

sitte jotkut ryhdikkäät, kenties muotoilevat caprit ja tunikoita.

Katoin ruudusta joskus sen nätti nakuna ohjelman ja siinä neuvottiin että ei liian löysiä vaatteita. Ja esim suht tiukka t-paita ja sit sen päälle joku pitempi neuletakki tms. Ei vaan oikein kesällä pelitä.
Ite oon päätyny siihen tulokseen että ne vaatteet missä ite tuntee olonsa hyväksi on parhaat. Jos jonkun teltan laittaa päälle niin olo on kyllä kuin norsulla.
Nyt oon ettiny juhlavaatteita ja en löydä. Joko on jotain tätimäisiä kukkaisia puolihameita ja paitoja tai sit hoikille tehtyjä mekkoja missä ite näyttää sille kuin ois viimeisillään raskaana (jos ne yleensä saa päälleen mahtumaan) .

A-linjainen mekko: http://prettyandpoor.com/media/AlineDresses.png
Käsivarret piiloon bolerolla jos et niitä halua esitellä.
Korosta vyöllä vyötäröä, oli se sitten empirelijassa tai "oikeassa paikassa"
Jos jalat kestävät niin vähän korkoa, muokkaa pohjetta. Parikin senttiä nostaa takamusta, kymmeniä senttejä ei tarvita.
Ryhdikkäät kankaat valuvien sijaan ja siistit leikkaukset vaatteissa.

http://triumph.timarco.fi/list.aspx?cntgrp=60 muotoilevat alus vaatteet! Itellä ei ees hirveesti ylimääräistä ole, mut kun tuollainen on mekon alla ei tule muhkuroita tai makkaroita :) ostakaa kaikki naiset tälläinen!

a-linjaiset ei kyllä kovin rintavalle sovi... ainakaan mulle... mieluummin laitan aika napakan puseron alle (ei nakinkuorta siis) ja jotain väljempää päälle
isoissa liikkeissä on pukeutumisneuvoja, joka ammattinsa puolesta näkee mikä kellekin sopii.. kokeiltu on hyvillä tuloksilla.

Uusimmat

Yhteistyössä