millaiset välit sulla on anoppiisi/appeesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maikkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 13:39 Ford Prefect kirjoitti:
On se ihan ok. ;)

Mutta suusta tulee välillä sammakoita, ja ei aina tajua juttuja, onhan se vanhakin, joten... :D

Vähän näin myös. Ei nyt ihan mitään sielujen sympatiaa, mutta ihan mukavasti pystytään muutama päivä yhdessä viettämään aina kun tavataan.

Sama koskee kyllä omia vanhempiani: en jaksa viikonloppua kauempaa saman katon alla. Vaikka välit muuten erinomaiset. =)

Anopin kanssa ollaan niinku kavereita. Voi sanoa ihan mitä vain ja just niinku ajattelee. Appiukko on sen verran alkoholisoitunut ettei ole oikeastaan minkäänlaisia välejä :/

Olen erittäin tyytyväinen kumpaankin. :D Tosi rentoja molemmat eikä samanlaisia "tiukkiksia" kun mun vanhemmat(ei sillä oikeen rakkaita nekin ovat). :heart: Anopin kans pystyn puhumaan mistä vain, samoin appeni. Ihan kaikki heidän miniät ja vävyt ei ole semmosia välejä saanut heihin kun minä. Luulen että meillä "kemiat kohtaa" parhaiten. Olen heidän "vikansa" hyväksynyt ja tiedostanut, niinkuin hekin minun. Riitaa ei ole koskaan ollut. Olen heidän nuorimman pojan vaimo.

Sellaset, että mie lähden esikoisen kanssa anoppilaan kesäkuun puolivälissä ja tulen sieltä takas kotiin joskus elokuulla. Mies siellä käy sitte muutaman viikon olemassa, miten töiltään pääsee. Ja tuossa heinäkuulla ois miulla vielä laskettuaika. ;)

vois sanoa, että anoppi on fiksuin ihminen jonka tunnen =)
muttei kuitenkaan sellainen kauhean läheinen, että vois kertoa kaiken mieltään painavan...joillain tutuillani myös näin! :wave:
appeni puolestaan edustaa rennompaa osapuolta.

vaikka näin hyviä ihmisiä, niin silti on mukava tulla kotiin viikonloppu vierailulta :D

Ihan hyvät välit on anoppiin, kerran tai kaks nähään vuodessa ja kyl se riittää mulle. Mut ottaa päähän anopissa se ku me joudutaan aina ajaa se 3-4 tuntii sinne niille ja anoppi ei oo koskaa käyny meillä!! Appiukko taas on semmone jurrukka et hyvä ku saa sanaa suusta, mut kyl iha mukava ukko! (miehen vanhemmat siis eronnu)

Anoppiin tosi hyvät välit! Anoppi on mulle ku toinen äiti ja mä oon sille ku tyttö! Tosi ihana ihminen!!! :heart:

Appi-ukon kaa... nooh...ei meillä sen suurempia erimielisyyksiä oo ollu mut se on ihmisenä semmonen ja tehny semmosia asioita et mun puolesta sen vois hirttää munistaan puuhun!! Sitä parempi mitä vähemmän nähdään tai tarttee kuulla siitä!! Ainoat syyt miksi päästän sen mun kotiin on se et se on mun miehen isä ja lapseni ukki.

Yhteistyössä