Millaisia aamut on teillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eiaamuihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eiaamuihminen

Vieras
Kertokaa millaisia teillä, joilla on alle 1v. on aamut? Leppoisaa oloa vai kiirettä? :)

Kiinnostaa tietää koska itse olen onnistunut järjestämään aamut "kiireisiksi" koska haluan tehdä asiat tietyn kaavan mukaan.. :( Toki tuo kaava on toimiva meillä, mutta eka 30 min heräämisen jälkeen on toimintaa täynnä..

Rauhallisia. Kahvia itselle, isommat ottaa itse aamupalansa ja vauvalle keittelen puuron. Vien koirat häkkiin aamupissalle ja sitten pikkuhiljaa alan laittelemaan päivää käyntiin.

rauhalliset aamut.. heräillään ihan hissukeen ja pikkuhiljaa vaihdellaan päivävaatteet päälle,ja mietitään päivän tekemiset =) yleensä kyllä käyn laittaan pesukoneen pyörimään jo heti aamusta kun herään,mut muuten :D

Silloin kun meillä oli lapset pieniä ja olin kotona niin aamut olivat ihanan kiireettömiä ja rauhallisia, vaikkakin siivosin joka aamu. Laitoin koneet pyörimään ja imuroin..silti se tuntui niin leppoisalta verrattuna tähän kun aamuisin pitää saada kolme puettua ja kuljetettua hoitoon. Ja itse vielä ehtiä ajoissa töihin..

kiireisiä, että ehtii hoitaa kaikkien aamupesut ja syöttää vauvalle aamupuuron ennen kuin kuopus pitää viedä ekoille unille. Sen jälkeen sitten rauhassa esikoisen kanssa oma aamupala. Jos pitää ehtiä ulos aamupäivällä, niin vielä kiireisempi.