V
vierailija
Vieras
puhe ihmisistä jotka valitsevat kohteeksi tietyn ja pyrkivät tälle ilkeillä vuosia. Onko Catfish-tyylisesti jäänyt kiinni, millaisia ihmisiä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sellaisia kun sinäpuhe ihmisistä jotka valitsevat kohteeksi tietyn ja pyrkivät tälle ilkeillä vuosia. Onko Catfish-tyylisesti jäänyt kiinni, millaisia ihmisiä?
Olen selvittänyt yhden ihmisen tiedot ihan yhdistelemällä asioita, ja koska ko tyypit eivät kovin ovelia tunnu olevan, vaikka näin luulevat. Meinasin ensin paljastaa, että tiedän hänestä paaaaljon enemmän kuin luulekaan, mutta jäinkin vuosiksi odottelemaan uusia tempauksia, hauska seurata... vaikuttaa yksinäiseltä, katkeralta ihmiseltä, muuten ei mitään ihmeellistä mainittavaa. Säälinkin välillä, koska sieltä pahuudesta kumpuaa kuitenkin se katkeroitunut ja hukassa oleva sairas ihminen, joka tarvitsee apua ongelmiinsa. Olen kerännyt sellaisiakin tekstejä, joista voisi syytteen saada, ja harkitsenkin välillä, haluaisinko sittenkin pistää vastuuseen vuosien kiusaamisesta.
Pyydän ymmärrystä ja armoa, pliis!Olen selvittänyt yhden ihmisen tiedot ihan yhdistelemällä asioita, ja koska ko tyypit eivät kovin ovelia tunnu olevan, vaikka näin luulevat. Meinasin ensin paljastaa, että tiedän hänestä paaaaljon enemmän kuin luulekaan, mutta jäinkin vuosiksi odottelemaan uusia tempauksia, hauska seurata... vaikuttaa yksinäiseltä, katkeralta ihmiseltä, muuten ei mitään ihmeellistä mainittavaa. Säälinkin välillä, koska sieltä pahuudesta kumpuaa kuitenkin se katkeroitunut ja hukassa oleva sairas ihminen, joka tarvitsee apua ongelmiinsa. Olen kerännyt sellaisiakin tekstejä, joista voisi syytteen saada, ja harkitsenkin välillä, haluaisinko sittenkin pistää vastuuseen vuosien kiusaamisesta.
Ei tietenkään ole vain oletuksiaHöpöhöpö, Kukaan ei saa syytettä oletusten perusteella.
![]()
Olisi aihetta antaa muutamankin ihmisen nimet.Onhan tästä foorumista tehty jo rikosilmo liittyen kiusaamiseen, en tiedä onko nimiä pystytty kytille antamaan viel
On ihan yksinkertaista nykyään selvittää henkilöllisyys ip:n perusteella, etenkin jos poliisille asian viet. On tullut nimiäkin esiin eri keskustelupalstoilta. Minulta kerran poliisi soitteli tietoja koskien keskusteluun jossa kerroin eräästä rikoksesta mahd lisätietoja. Ihan anonyymisti olin ollu ja muutamassa päivässä olivat selvittäneet henkilöllisyyden. Ihan sama jos syytetään kunnianloukkauksesta, kyllä ne nettikiusaajan henkilöllisyydet nopeasti selvittävät ja samalla kahlaavat mitkä kaikki muut samasta osoitteesta on kirjoitettu. Jopa sen muka ovelan tor:n kautta on ihmiset kyllä löytyneetOnhan tästä foorumista tehty jo rikosilmo liittyen kiusaamiseen, en tiedä onko nimiä pystytty kytille antamaan viel