millaisia kotona puuhattavia harrastuksia on ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hoto

Vieras
ikinä en pääse itsekseni kodin ulkopuolelle harrastamaan töiden jälkeen,kun en saa lapselle hoitajaa, nini mietin minkälaista "omaa puuhailua" vois olla mitä kotona touhuais ? Muksu menee kuitenkin jo kahdeksalta nukkuu ja itse valvon jokseenkin puoleen yöhön nini siihen jää monta tuntia "omaa aikaa"

No esim. youtube on täynnä erilaisia jooga/yoga ja jumppa videoita jotka on ihan hyviäki. Itsellä on tapana illalla vetää jaksamisen mukaan joku setti kun lapsi nukkuu :) vai minkälaisia harrastuksia etsiskelet? Lukeminen on tietty yks, kaksplussalla seurustelu, sitte kaikenlaisia pelejä jos ne kiinnostaa :)

Kaikki mahdolliset käsityöt, no ehkä kovaäänisimmät voi jättää tuohon aikaan väliin, kuten vasaroimisen jne.

Lukeminen, liikuntajutut, kirjoittaminen, kuvien käsittely, voi niitä kuvia ottaakin, mutta kohteet ehkä on kotona vähän rajoitettuja.

oih, tulipas paljon ehdotuksia ! Tuo korujen askartelu ja muu kiinnostais kyllä kun oon kätevä käsistäni ja tykkään kaiken maailman näpertelystä...mitään kuntoilua ei kyllä hotsita, kävin vasta läpi ihan sairaan kunto-ohjelman ja dieetit sun muut, ei vähään aikaan nappaa, jos ei paino rupee nousemaan... :D

Ajan saa helposti kulumaan tietokoneella. Esimerkiksi tällaisten keskustelupalstojen lukeminen ja sinne kirjoittaminen yksi vaihtoehto. Aikaa voi käyttää myös esimerkiksi televisio-ohjelmien ja elokuvien katsomiseen.

Kotonahan pystyy tekemään vaikka mitä, lähes kaikkea mitä harrastuspiireissäkin. Käsitöitä, opiskella kieliä, liikuntaa, leivontaa, keräilyä, tähtitiedettä, astronomiaa, lukemista ym ym

Ajan saa helposti kulumaan tietokoneella. Esimerkiksi tällaisten keskustelupalstojen lukeminen ja sinne kirjoittaminen yksi vaihtoehto. Aikaa voi käyttää myös esimerkiksi televisio-ohjelmien ja elokuvien katsomiseen.

joo sitä oonkin harrastanu vuosia :/
Tarkoitus olis nimenomaan saada jotain KONKREETTISTA tekemistä , ja pois näiden laitteiden äärestä :/
ei tää oo mikään harrastus, koneella töröttäminen :/

oih, tulipas paljon ehdotuksia ! Tuo korujen askartelu ja muu kiinnostais kyllä kun oon kätevä käsistäni ja tykkään kaiken maailman näpertelystä...mitään kuntoilua ei kyllä hotsita, kävin vasta läpi ihan sairaan kunto-ohjelman ja dieetit sun muut, ei vähään aikaan nappaa, jos ei paino rupee nousemaan... :D

Ei sitten muuta kuin tekemään. Samalla voi aloittaa töiden kuvaamisen ja bloggauksen :)

joo sitä oonkin harrastanu vuosia :/
Tarkoitus olis nimenomaan saada jotain KONKREETTISTA tekemistä , ja pois näiden laitteiden äärestä :/
ei tää oo mikään harrastus, koneella töröttäminen :/
Mä ite rakastan palapelien kokoamista ku se on jotenkin niin rentouttavaa puuhaa, eikä tarvi mitään etukäteen opettelua tai harjoittelua. Viimeaikoina oon rakastunut etenkin puisiin 3d palapeleihin kun niissä on pitkäksi aikaa näpertelemistä. tuolta oon itse tilannut https://3dpalapelit.com

Palapelit ovat sopivaa puuhaa juhlapyhien rentoutumiseen ja siis käteviä joululahjoja. Tavanomaisten maisemien ja taidekuvien sijaan kannattaa etsiä netin syövereistä enemmän lahjan saajaa kiinnostavia aiheita.

palstamammoille sopiva horoskooppipalapeli, tähän kannattaa lisätä suklaata ratkojan itsepalkitsemiseen
horoscope-puzzle-best-puzzles-for-adults-z.jpg

palapeli, jota @Echo ei ostaisi lapsilleen
Slipknot-satanic-rock-band-jigsaw-puzzle-4.jpg

pitäisiköhän tilata tämä...
71VZm5prT8L._AC_SL1500_.jpg

Palapelit ovat sopivaa puuhaa juhlapyhien rentoutumiseen ja siis käteviä joululahjoja. Tavanomaisten maisemien ja taidekuvien sijaan kannattaa etsiä netin syövereistä enemmän lahjan saajaa kiinnostavia aiheita.

palstamammoille sopiva horoskooppipalapeli, tähän kannattaa lisätä suklaata ratkojan itsepalkitsemiseen

palapeli, jota @Echo ei ostaisi lapsilleen

pitäisiköhän tilata tämä...
Pöh pöh, mä neulon tai teen koruja.

Sexiä harrastan vaimon kanssa melkein koka viikko. Itsekseni joka päivä, niin pysyy hermot kurissa. Ehkä tuo on enemmänkin elämäntapa kuin harrastus.
Sidonta ja koiralle huutaminen ovat hyviä tapoja avata lukkoja.

Yhteistyössä