Millaisia kummilusikoita teidän lapsillanne on ja millaisia olette omille kummilapsillenne ostaneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kummilusikkaa hankkimassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kummilusikkaa hankkimassa

Vieras
Ensimmäisen kummilapseni ristiäiset ovat lauantaina ja kummilusikan ajattelin ostaa ja kaiverruttaa. Millaisia lusikoita, mistä materiaaleista jne olette saaneet tai ostaneet ? Laittakaa linkkejä kivoista lusikoista ja vinkkejä mistä niitä saisi. :) Persoonalliset kiinnostaa eniten :D

Itselläni on kaksi lasta mutta kummit eivät ostaneet kummilusikkaa ristiäislahjaksi niin en oikein osaa itse vertailla.

Itse ostin kultakaupasta, oliskohan ollu hopeaa(??). Lusikassa oli päässä pieniä lampaita, en ole nähnyt sitä mallia aikaisemmin. Mahdatko ehtiä saamaan kaiverruksen lauantaiksi...huomenna kipin kapin kauppaan..

Meillä on ne perinteiset traktori- ja autolusikat. Itse tykkään eniten Kalevala Korun lusikasta, ja sitä kehtaa käyttää myöhemminkin esim. hillo- tai sokerilusikkana.

http://www.kultakukko.fi/kauppa/images/Kummilusikat/113332.jpg

Tuollanen ainakin löytyy meiltä.

Huomenna mene heti aamusta ostoksille niin saattaa ehtiä kaiverruttamaan.... :wave: Mutta jos ei ehdi voi tehdä niinkin että tulevan kaiverruksen maksaa valmiiksi ja vanhemmat voivat sen käydä myöhemmin teettämässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihan oikeesti:
mitä te jotain lusikoita ostelette??Kaappiin pölyttymään ym??Ostakaa ennemmin vaikka valokuvakansio tai -kehys.Mutta jokainen tyylillään..

Minä söin lapsena aamupuuroni tuolla omallani. Elämää nähneen näköisenä nyt viettää "eläkeikää" lipaston laatikossa. kuka niitä kieltää käyttämästä??

mitä te jotain lusikoita ostelette??Kaappiin pölyttymään ym??Ostakaa ennemmin vaikka valokuvakansio tai -kehys.Mutta jokainen tyylillään..

Valokuvakehyksiä sai jo syntymälahjaksi kaksi kappaletta niin en siksi valokuvakehystä osta. :) Kiitos kaikille kuvia laittaneille, laittakaa toki lisää. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Minä söin lapsena aamupuuroni tuolla omallani. Elämää nähneen näköisenä nyt viettää "eläkeikää" lipaston laatikossa. kuka niitä kieltää käyttämästä??

Toivoisinkin että lapsukainen jossain vaiheessa aamupuuronsa lusikalla vetelisi =) Voi sitten säästää lusikan ja pitää halutessaan koristeena kun kasvaa isommaksi tai miksei vielä kahdeksankymppisenäkin aamupuuronsa lusikalla syödä. :D

Kannattaa kysyä vanhemmilta mitä he toivovat, mille olisi käyttöä. Itse pyysin kummeja ostamasta lusikoita, koska niillä ei tee mitään, ja se on mielestäni "turha" lahja. Minun omat lusikkani ovat olleet kaapissa pölyyntymässä, eikä äitini edes muista keneltä ne on.

kummilusikka.gif

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:

:D hauska oli . Ja edelliselle vastaan että kysyin vanhemmilta mitä haluaisivat ja kummilusikka olisi kuulemma kiva :) Just itse ensin jotain valokuvakehystä ajattelin mutta kun ovat jo kaksi saaneet niin ostan lusikan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap :
Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:

:D hauska oli . Ja edelliselle vastaan että kysyin vanhemmilta mitä haluaisivat ja kummilusikka olisi kuulemma kiva :) Just itse ensin jotain valokuvakehystä ajattelin mutta kun ovat jo kaksi saaneet niin ostan lusikan.

no sittenhän se on hyvä! Toki saa ostaa mitä haluaa. Musta ihanin kummilahja oli sellanen avattava valokuvakehys, johon kaiverrettiin s.päivä, pituus, paino, kastepvä, ja s.aika. Vielä kun sais tilaa kaikille ristiäislahjoille ettei tarttis piilossa pitää.

Mun lapsella on kummin (töissä kultasepänliikkeessä) itse suunnittelema lusikka <3 On tosi hieno ja on taatusti uniikki! Toiselta kummiltaan (myös töissä kultasepänliikkeessä :D ) sai lahjaksi ne ihanat kastehelmet. Molemmat olivat niin ihania lahjoja etten missään nimessä pois vaihtaisi!!

Meillä, siis mulla ja tytöllä on vähän omintakeinen kummilusikka. Kun mulla niitä on 12 kpl ja tytöllä vasta 6kpl. Eli kaiverrettuja hopealusikoita jonka kummi tuo aina synttärinä. Mä käytän niitä sitten juhlissa yms.

Yhteistyössä