Millaisia leikkimökkejä teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tumpula

Vieras
Meillä on leikkimökkikuume, koko porukalla. :D
Millaisia mökkejä teillä on, mistä hankittuja ja paljonko maksoi? Miehellä on kova into päästä leikkimökkiä pystyttelemään viimeistään ensi kesänä. Enkä mä malta odottaa että pääsen sisustamaan sitä lasten kanssa. :heart:

[color=RoyalBlue1]Siis aivan ihana!!![/color]

238913.jpg

Meillä on itse rakennettu leikkimökki. Se on 2 metriä leveä ja 2,5 metriä syvä, korkeutta on 2 metriä harjankohdalta. Mökin edessä on sellainen 0,50 cm katettuterassi. Väriltään se on punavalkoinen, peltikatto on ruskea. Sisälle on pistetty puunvärinen muovimatto ja seinät on tapetoitu ruusutapetilla. Mökissä on kaksi pientä ikkunaa. Mökkiin mahtuu mukavasti lasten pöytä ja kaksi tuolia, kirjahylly ja paikat vaunuille ja nukensängylle. Mökki materiaaleineen maksoi n. 250?.

Halvallahan sitä selviäisi kun laittaisi miehen asialle. En vaan kehtaa, sillä on muutenkin hommia niin paljon... Ajateltiin että jos ostaisi jonkun valmiin paketin minkä sitten kasaisi itse. Ja sisustaisi tietysti. :D Ihanaa päästä ostelemaan sinne astioita ja muuta.

Soraya: Aika huippu tuo. Vähän kuin yhdistetty puumaja ja leikkimökki. Ai hitsi... Mökkikuume kasvaa.

Talokuumeen, autokuumeen ja vauvakuumeen jälkeen leikkimökkikuume on muuten ihan kiva juttu. Tulee vähän halvemmaksi kuitenkin kuin nuo edellä mainitut. :whistle:

Meillä on Starkilta se pienempi malli (en muista mittoja) , oli 399? silloin kun reilu vuosi sitten ostettiin.

Mut mitä tuohon sisustukseen tulee niin, mä ainakin unohdin sisustelun sen jälkeen kun huomasin että mökki on koko ajan täynnä hiekkaa (täytyyhän sitä nyt ruokaa laittaa :D ) ja tavarat ei pysy mökissä jne.. On siellä hella, kaappitilaa, pöytä ja tuolit, ne saa riittää kun en halunnut siivous stressiä leikkimökistä :whistle:

Tässä kuva + tietoja samanlaisesta http://www.luoman.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=190&Itemid=129

Tällainen meillä. Maskusta ostettiin, 399e elementteinä. Ihan itse kasasin huopakattoa myöten. Tytön kanssa maalattiin. Sisällä yksi seinä lila-pinkki-valkovaakaraidallinen, muut seinät, lattia ja katto valkoiset. Kooltaan tuo ei ole suuri, mutta hyvin sinne mahtui lasten arkkusohva, korituoli ja pöytä. Seinillä hyllyjä, naulakoita ja tauluja. Pääsinpähän toteuttamaan lapsuuden haavettani, kun en silloin saanut omaa mökkiä. ;) Mökkiin mennään ilman kenkiä ja hiekkaa ym. tytöt ei sisälle vie, joten aika siistinä pysyy. Tykkäävät lukea ja piirrellä siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tilulilu:

Tällainen meillä. Maskusta ostettiin, 399e elementteinä. Ihan itse kasasin huopakattoa myöten. Tytön kanssa maalattiin. Sisällä yksi seinä lila-pinkki-valkovaakaraidallinen, muut seinät, lattia ja katto valkoiset. Kooltaan tuo ei ole suuri, mutta hyvin sinne mahtui lasten arkkusohva, korituoli ja pöytä. Seinillä hyllyjä, naulakoita ja tauluja. Pääsinpähän toteuttamaan lapsuuden haavettani, kun en silloin saanut omaa mökkiä. ;) Mökkiin mennään ilman kenkiä ja hiekkaa ym. tytöt ei sisälle vie, joten aika siistinä pysyy. Tykkäävät lukea ja piirrellä siellä.

Ihana. :heart: Ja hinta kuulostaa erittäin kohtuulliselta. =) Täytyykin pitää silmät auki jos noita vielä Maskussa olisi.

En mä mitään kovin kummoisia sisustuksia ajatellut. Kivan väriset seinät, räsymatto lattialle ja kivaa tavaraa mökkiin. Samalla tavalla kuin omassa lapsuudessa mummolan leikkimökissä... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Valitettavasti näin hienoa ei löydy :D

Ohhoh mitä mökkejä... *kuolaa* :p
Ikata olisi ihan tuossa lähellä. :whistle: Voi vaan olla ettei nuo ihan mahdu meidän budjettiin. :D

Alla hinta... :D

Valmiina olevien mallien hinnat pyörivät 5 000 ja 10 000 euron välillä.
Kaikki kolmetoista nyt tehtyä leikkimökkiä on jo myyty. Niistä viisi lähtee Särkänniemen huvipuistoon.

http://www.turunsanomat.fi/treffi/?ts=1,3:1013:0:0,4:13:0:1:2007-07-18,104:13:472944,1:0:0:0:0:0:

Meillä on ihan kämänen muovinen leikkimökki :/ Tänään rakennettiin sen seuraksi merirosvotorni :D Mikä minusta on hurrrjan hyvä varsinkin pojille (ja myös tytöille. Meidän tyttö on aivan haltioissaan!)

Alla hinta... :D

Valmiina olevien mallien hinnat pyörivät 5 000 ja 10 000 euron välillä.
Kaikki kolmetoista nyt tehtyä leikkimökkiä on jo myyty. Niistä viisi lähtee Särkänniemen huvipuistoon.

Jos nuo Ikatan leikkimökit on tuon hintaisia, tuntuu KumiOllin mallikin halvalta! http://www.kumiolli.fi/veneranta/index.htm

http://www.luoman.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=94&Itemid=122

Meillä on tuollainen, mutta sisämitoiltaan 1,70x1,70m. Bauhausista ostettiin juhannuksen alla tarjouksesta ja maksoi 380?. Normaalihinta näyttää olevan 449?. Mies yksin kasasi, valkoiseksi maalattiin ja nätti musta huopakatto laitettiin. Jotain väriä kaveriksi laitetaan ikkunapieliin jne. kunhan keretään. Sisältä on kauttaaltaan kuultovalkoisella maalalttu ja sisustettu limenvihreällä koska on tytön ja pojan leikkeihin tarkoitettu (pyöreä matto, miniunikko-verhot, tauluja jne.). Kalusteina meillä on vankilan myymälästä ostetut pöytä ja kaksi tuolia, nuken syöttötuoli ja kehto, minikeittiö. Sisustellaan pikkuhiljaa, mm. naulakon lapset toivoivat.
Aivan ihana se on!

Yhteistyössä