Millaisia mielikuvia teillä on ihmisistä nikkien takana?

Juures Suikale

Aktiivinen jäsen
31.05.2007
2 905
1
36
Niin paljon erilaisia nikkejä ja niiiiiiiiiin paljon erilaisia mielikuvia ihmisistä nikkien takana. Muokkaantuneet kullakin mitä erilaisimmista syistä. Mielikuvat siis.

Kertoilkaa millaisia mielikuvia teillä on kenestäkin ja mistä mielikuvanne on syntyneet. Sammaan syssyyn voijaan udella, että mitenkä tarkkaan mielikuvat mahtaa pittää paikkansa. Kukin paljastakoon, jos halluu.

Jos aloitan ihe, niin miulla on mielikuva Lunaticista. Tämä kuva putkahti piähäni erään palstakeskustelun yhteyvessä: Lunatic istuu tiheän mettän keskellä vanhan tönön portailla. Harmaat hapset viistää maata ja äärimmäisen kuiva huumori raikaa metikössä. Mutta Lunatic, sie et taija vastata tätä mielikuvvaa olleskaan :D ?

Mä en hirveästi muita ihmisiä ole ajatellut kuin keittiönoitaa :)

Keittinoidasta tulee minulle mieleen. Pitkähiuksinen mustatukkainen ilosilmäinen ruokataituri joka kasvattaa omat yrttinsä joko puutarhassa tai tuvassa. Keittiönoidalla on keittiössä avohyllyt ja kaksi kaapillista erilaisia yrttejä ja mausteita mitä villeimpiin ruokiin. Keittiönoidalla on valtava kirjahylly jossa on vanhoja kirjoja joissa on ruskeat kuluneet kannet. Syksyisin hän juo yrttiteetä ja syö piparkakkuja käpertyneenä oranssin villapeiton alle ja samalla katsellen tv:stä pimeässä huoneessa dokumentteja.

Olis hauska kuulla millaisiamielikuvia musta on..

Juures suikale, sä olet sellainen ylipirteä ja iloinen energiapaukkaus. Yhdellä sanalla positiivinen. Kait sulla on auringon paistetta silmissäs ja mansikan puna poskilla. Ja miksikö tällainen kuva? En mä tiedä. Aina kun olen erehtynyt sun kommentteja tai aloituksia lukemaan niin ne ovat sisältäneet jotain positiivista ja toi sun kirjoitustyylisi on kanssa sellainen mikä laittaa hymyilyttämään. Toisaalta mulle tulee sun nikistäsi mieleen keitto, siis semmoinen mikä sisältää kauheasti vihanneksia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Keittinoidasta tulee minulle mieleen. Pitkähiuksinen mustatukkainen ilosilmäinen ruokataituri joka kasvattaa omat yrttinsä joko puutarhassa tai tuvassa. Keittiönoidalla on keittiössä avohyllyt ja kaksi kaapillista erilaisia yrttejä ja mausteita mitä villeimpiin ruokiin. Keittiönoidalla on valtava kirjahylly jossa on vanhoja kirjoja joissa on ruskeat kuluneet kannet. Syksyisin hän juo yrttiteetä ja syö piparkakkuja käpertyneenä oranssin villapeiton alle ja samalla katsellen tv:stä pimeässä huoneessa dokumentteja.

Oi mikä ihana mielikuva! Enkä yhtään ihmettele, jos mielikuva ossuu kovinkin oikeaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Melko hyvi osui, mutta mun huopani on fleeceä ja fuksian punainen :D Maustepurkkeja on varmasti toistasataa, mutta ne on niissä avohyllyissä. Kaapeissa on papuja, linssejä, riisiä ja muuta sellaista. Kirjahyllyä on olohuoneessa kuuden metrin verran, mutta kirjoja on myös kaikissa muissakin huoneissa junnun huonetta lukuunottamatta.

Peikkopojan kylkiluu on kiltti, mutta pikkuisen äkäinen. Sellainen menninkäinen. Sillä on tukka pörröllään ja se paiskaa naavalla nenään, jos joku ryhtyy ilkeäksi. Peikkopojan kylkiluu toivottaa vieraansa tervetulleeksi pehmoista sammalta pitkin tupaansa. Peikkoppojan kulkiluu tykkää marjoista ja sienistä.

Juures Suikale on kylmä, mutta pataan valmis värikäs tapaus. Laittaa lapsilleen terveellistä ja kasvispitoista ruokaa olematta kuitenkaan - ehkä - kasvissyöjä. Juures Suikale on jalat maassa oleva tyyppi, melkein voisi sanoa, että juuret maassa oleva tyyppi. Häntä ei maailman tuulet pahasti keikauta eikä hän nahistu helposti.

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Olis hauska kuulla millaisiamielikuvia musta on..

Juures suikale, sä olet sellainen ylipirteä ja iloinen energiapaukkaus. Yhdellä sanalla positiivinen. Kait sulla on auringon paistetta silmissäs ja mansikan puna poskilla. Ja miksikö tällainen kuva? En mä tiedä. Aina kun olen erehtynyt sun kommentteja tai aloituksia lukemaan niin ne ovat sisältäneet jotain positiivista ja toi sun kirjoitustyylisi on kanssa sellainen mikä laittaa hymyilyttämään. Toisaalta mulle tulee sun nikistäsi mieleen keitto, siis semmoinen mikä sisältää kauheasti vihanneksia.

Hirmu kauniisti sanottu, kiitos :)
Ihan ei osu oikeaan, sillä ajoittain miul on energiaa yhtä runsaasti kuin likomärällä tiskirätillä :ashamed: Ja auringonpaistetta yhtä runsaasti kuin sillä samaisella likomärällä tiskirätillä, nimittäin happaman maidon kastelemalla :ashamed: :ashamed:

Siusta miulla ei ole selkeää mielikuvaa, eli miltä näytät tms. Paitsi että tummat pitkät hiukset siul on, eikös voiskin olla? Mitä lie olet joskus kirjoittanut, vai mikä sitten onkaan laukaissut sen, että siusta mie pidän kovasti. Vähäsen jo yhessä vaiheessa huolestuin, kun sinnuu ei näkynyt tiällä aika pitkään aikaan. Vai liekkö vaan ei satuttu sammaan aikaan palstalle?

tytsi, vaikka nää palstajutut saakin mut joskus ärsyyntymään niin mä luulen että ihan irl sä olet sellanen ilonen ja rempseä tyyppi. Sellanen kaikkien mielestä kiva, mutta toisaalta liian kiltti, koska haluat ajatella kaikista ihmisistä vain hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
tytsi, vaikka nää palstajutut saakin mut joskus ärsyyntymään niin mä luulen että ihan irl sä olet sellanen ilonen ja rempseä tyyppi. Sellanen kaikkien mielestä kiva, mutta toisaalta liian kiltti, koska haluat ajatella kaikista ihmisistä vain hyvää.

Juu, iloinen ja rempseä olen :D. Ja tuokin on totta, että olen yleensä melko pidetty ihmisten keskuudessa, osaan tosin kyllä ärsyttääkkin toisinaan :whistle:. Siinä mielessä olen liian kiltti, että en aina puolusta itseäni tarpeeksi, kun en millään haluaisi olla niin lapsellinen, että alkaisin haukkua niitä, jotka minua haukkuvat. Kyllä mä itseäni puolustan, mutta olen kyllä sen verran kiltti, että nuorempana olen välillä joutunut joidenkin silmätikuksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Juures Suikale on kylmä, mutta pataan valmis värikäs tapaus. Laittaa lapsilleen terveellistä ja kasvispitoista ruokaa olematta kuitenkaan - ehkä - kasvissyöjä. Juures Suikale on jalat maassa oleva tyyppi, melkein voisi sanoa, että juuret maassa oleva tyyppi. Häntä ei maailman tuulet pahasti keikauta eikä hän nahistu helposti.

Kylymä en oo. Tai no varpaistani kyllä :D Kieltämättä maailman tuulet puhaltaa omiaan ja mie taasen ihan omiani. Nahistun kyllä noppeemmin kuin maan vetovoima edes pakottaisi :laugh:

Lapsonen saapi terveellistä ruokoo, mutta annanpa joskus salaa vähän suklaatiakin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Kertokaapa jotain minusta. ;)

Ei taida tulla mieleen mitään..? ;)
Orion katselee muita ihmisiä kauempaa. Ei ylhäältä vaan etäältä. On valoisa ja ystävällinen persoona, joskin ehkä jossain määrin varauksellinen. Orion mieluummin odottaa toisen tekevän lähestymisyrityksen kuin tekee itse. Ystävänä Orion on yhtä pysyvä kuin avaruus eli ikuinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:

Kylymä en oo. Tai no varpaistani kyllä :D Kieltämättä maailman tuulet puhaltaa omiaan ja mie taasen ihan omiani. Nahistun kyllä noppeemmin kuin maan vetovoima edes pakottaisi :laugh:

Lapsonen saapi terveellistä ruokoo, mutta annanpa joskus salaa vähän suklaatiakin :whistle:
No varpaistasi sitten ainakin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Hirmu kauniisti sanottu, kiitos :)
Ihan ei osu oikeaan, sillä ajoittain miul on energiaa yhtä runsaasti kuin likomärällä tiskirätillä :ashamed: Ja auringonpaistetta yhtä runsaasti kuin sillä samaisella likomärällä tiskirätillä, nimittäin happaman maidon kastelemalla :ashamed: :ashamed:

Siusta miulla ei ole selkeää mielikuvaa, eli miltä näytät tms. Paitsi että tummat pitkät hiukset siul on, eikös voiskin olla? Mitä lie olet joskus kirjoittanut, vai mikä sitten onkaan laukaissut sen, että siusta mie pidän kovasti. Vähäsen jo yhessä vaiheessa huolestuin, kun sinnuu ei näkynyt tiällä aika pitkään aikaan. Vai liekkö vaan ei satuttu sammaan aikaan palstalle?

On mulla tummat pitkät hiukset. Sellaiset luonnon kiharat. :) Mähän olen kuulunut nyttän yökalustoon yli vuoden päivät, eli lähes joka yö täällä on tullut oltua, ainoat pidemmät poissaolot ovat johtuneet lomista ja sen semmoisista kun ei ole ollut nettiä lähellä. Hyvin harvoin olen päiväsaikaan täällä piipahtanut ja välillä on ollut kausia että tulen palstalle vasta esim kello 1 jälkeen. Mutta nyt sitten tämän vuoden alusta alkaen on kait hiljalleen alkanut leipiintyä tähän, on se uutuuden viehätys mennyt ja samat asiat ja vitsit toistaa itseään. Nykyään saatan olla kepeästikin viikon poissa palstalta ihan ilman sen kummempaa syytä. Välillä on kiva katsoä öisin leffoja tai sarjoja tai ylipäätään touhuta jotain aivan muuta kuin palstailla. Eli todennäköisesti olen ottanut tuolloin palstalomaa kun olet mua kaipaillut. :)

Peikkopojan kylkiluu on kiltti, mutta pikkuisen äkäinen. Sellainen menninkäinen. Sillä on tukka pörröllään ja se paiskaa naavalla nenään, jos joku ryhtyy ilkeäksi. Peikkopojan kylkiluu toivottaa vieraansa tervetulleeksi pehmoista sammalta pitkin tupaansa. Peikkoppojan kulkiluu tykkää marjoista ja sienistä.

Aivan ihana!! :heart: :) Ja kuvaa kyllä mua jotenkin, vaikken sienistä niin perustakaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Millanen miä oon :D ?
Samperi on tyyppi, jolle tapahtuu jatkuvasti pieniä ärsyttäviä asioita. Kaataa kahvikuppinsa, potkaisee varpaansa vessanpönttöön, naapuri kolauttaa parkkiksella autonkylkeen jne. Samperi soikoon!! samperi päräyttä sujuvasti ärräpään, jos tilanne sitä vaati. Toisaalta samperi taas on varsin leppoisa ja kiltti ihminen, rauhallinenkin aika usein.

Samperi on tyyppi, jolle tapahtuu jatkuvasti pieniä ärsyttäviä asioita. Kaataa kahvikuppinsa, potkaisee varpaansa vessanpönttöön, naapuri kolauttaa parkkiksella autonkylkeen jne. Samperi soikoon!! samperi päräyttä sujuvasti ärräpään, jos tilanne sitä vaati. Toisaalta samperi taas on varsin leppoisa ja kiltti ihminen, rauhallinenkin aika usein.

Nyt osuit kyllä oikeeseen :laugh:
Mieskin aina huomauttelee,et miten ihmeessä miä saan jatkuvasti varpaani telottua :laugh:

no sinä oot semmonen että jos kotona menee joku asia pieleen, pudotat vaikka tavaran ja lapset on kuulolla, kiroat asiaa sanoilla voi hitto, samperi, kilinkelli ja persketti ja jatkat juttujas vihellellen. Auton väri on punanen ja te ootte tampereelta.

ja minen muista kestää mitää faktoja tai mitää muutakaa, nää on ihan arvauksia kaikki eikä nää ollu mitää mielikuviakaan :ashamed: :D kunhan ajankuluks kirjottelen :)

no sinä oot semmonen että jos kotona menee joku asia pieleen, pudotat vaikka tavaran ja lapset on kuulolla, kiroat asiaa sanoilla voi hitto, samperi, kilinkelli ja persketti ja jatkat juttujas vihellellen. Auton väri on punanen ja te ootte tampereelta.

ja minen muista kestää mitää faktoja tai mitää muutakaa, nää on ihan arvauksia kaikki eikä nää ollu mitää mielikuviakaan :ashamed: :D kunhan ajankuluks kirjottelen :)

:laugh:
Tai sanalla pentele, kiroilua yritän välttää :D
Auto on musta ja Tampereelle taitaa täältä ainakin 200 kilsaa olla :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Kertokaapa jotain minusta. ;)

Ei taida tulla mieleen mitään..? ;)
Orion katselee muita ihmisiä kauempaa. Ei ylhäältä vaan etäältä. On valoisa ja ystävällinen persoona, joskin ehkä jossain määrin varauksellinen. Orion mieluummin odottaa toisen tekevän lähestymisyrityksen kuin tekee itse. Ystävänä Orion on yhtä pysyvä kuin avaruus eli ikuinen.

Ihanasti sanottu. Kiitos. :)
Paikkansa piti monella osin. Tosin tuosta valoisuudesta en tällä hetkellä niin aina tiedä...mut normaalisti kyllä oon kyllä semmonen ilonen. Tuosta ystäväasiasta sitte en osaa mennä sanomaan, kun yhtään tosiystävää en ole löytäny, paitsi oman mieheni. Mutta uskon kyllä, että jos minun kans pääsee ystävystymään, niin ei se hevin katkeakaan.

:laugh:
Tai sanalla pentele, kiroilua yritän välttää :D
Auto on musta ja Tampereelle taitaa täältä ainakin 200 kilsaa olla :laugh:

No ilmankos mä en koskaan lotossakaan voita mitään. Varsinkaan kun en koskaan muista tehä sitä :snotty: Ei oo arvailut mun juttuni :D

Yhteistyössä