Millaisia meikkejä käytätte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Itsellä tulee ostettua aina vaan jotain Maybellinen meikkivoidetta ja puuteria ja ne näyttää vaan hetken hyvältä. Mitä tuotteita te käytätte?

Mitä suosittelette hyvin vaalealle sekaiholle?

mä käytän avonin perfect wear meikkivoidetta (sillo ku käytän) ja sit päivittäin avonin ripsaria , joka se sellanen kaks osanen pidentävä (eka valkonen ripsari ja sit väri päälle), sit käytän mustaa rajauskynää ja millon mitäkin luomiväriä...

Avonin tuotteita. Paitsi puuteria en ole sieltä vielä uskaltanut ostaa. Pitää olla läpikuultava, eikä peittävä. Kuvastoissa ei sen tarkemmin perusmeikeistä kerrota. Jos jollain avon myyjällä on tietoa, niin saa vinkata :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Avonin tuotteita. Paitsi puuteria en ole sieltä vielä uskaltanut ostaa. Pitää olla läpikuultava, eikä peittävä. Kuvastoissa ei sen tarkemmin perusmeikeistä kerrota. Jos jollain avon myyjällä on tietoa, niin saa vinkata :wave:

mä en valitettavasti osaa neuvoa, vaikka myyjä olenkin ku en oo silleen aktiivinen vaan tilailen lähinnä omaan käyttöön ja puuteria ei oo tullu testattua vielä.

Meikkivoide on Max Factorin, ripsiväri Nivean (vedenkestävä kumiharjallinen) ja muuta en nyt käytäkään, kun Lumene lopetti Red Neutralizerinsa valmistamisen. :headwall: Noita siis käytän päivittäin. Juhliin laitan yleensä jotain huulikiiltoa lisäksi (Kanebon vihreä on tosi ihana). Luomiväriä käytän tosi harvoin, ja ne kaikki taitavat ollakin jotain ihan halpiksia.

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:

mä en valitettavasti osaa neuvoa, vaikka myyjä olenkin ku en oo silleen aktiivinen vaan tilailen lähinnä omaan käyttöön ja puuteria ei oo tullu testattua vielä.

Niin mäkin tilailen vaan omaan käyttöön, niin ei oo niin paljon tietoa/kokemusta tuotteista. Täällä taitaa kuitenkin aika paljon pyöriä noita aktiivisempiakin myyjiä, jos jollain ois tietoo =)

Miulla käytössä Lumenen meikkipuuteri, ripsiväri ja kulmakynä, Clarinsin aurinkopuuteri ja luomivärit. Niillä pärjään aika pitkälle. Joskus käytän Lumenen tai Clarinsin värivoidetta jos on joku erityis-tilanne.

Niin mäkin tilailen vaan omaan käyttöön, niin ei oo niin paljon tietoa/kokemusta tuotteista. Täällä taitaa kuitenkin aika paljon pyöriä noita aktiivisempiakin myyjiä, jos jollain ois tietoo =)

onhan täällä myyjiä varmasti :) Eiks löydy sieltä nettisivulta mitään infoa? Ainoa mitä osaan aiheesta sanoa on, että kaveri osti aurinkopuuterin ja tykkäs tosi paljon :)
jos ei täältä vastausta löydy niin voin asian kyllä selvittää sulle jos haluat.

onhan täällä myyjiä varmasti :) Eiks löydy sieltä nettisivulta mitään infoa? Ainoa mitä osaan aiheesta sanoa on, että kaveri osti aurinkopuuterin ja tykkäs tosi paljon :)
jos ei täältä vastausta löydy niin voin asian kyllä selvittää sulle jos haluat.

Ei se niin tähdellinen asia ole =)

Avonin ja Oriflamen tuotteita.
Ripsiväriä, rajauskynää ja luomiväriä. Muuta meikkiä en käytä ja noitakin tosi harvoin.
Vuosiin en ole laittanut meikkivoidetta tai puuteria.

Paljon käytän Body Shopilta (ihan siis koska tykkään kyseisen putiikin liike-ideasta, luonnonsuojelumeiningistä jne): sieltä on löytynyt hyvät luomivärit, aurinkopuuterit ja paras meikkivoide mitä mulla koskaan on ollut. Vaan yhtä en vaihda: Lumenen meikkipuuteri on paras laatuaan, toista ei ole samanlaista. Oriflame on myös listalla.

Sanokaas, mikä olis sellainen ripsiväri, joka ei tekis kauhean paksua meikkikerrosta??? Haluaisin hieman väriä ripsiin ja melkein kaikista tulee niin kauhea kerros eikä se sovi mun pärställe ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja polka harmaana:
Sanokaas, mikä olis sellainen ripsiväri, joka ei tekis kauhean paksua meikkikerrosta??? Haluaisin hieman väriä ripsiin ja melkein kaikista tulee niin kauhea kerros eikä se sovi mun pärställe ollenkaan.

Melkein mikä tahansa käy kun poistaa ylimääräisen värin harjasta talouspaperilla. Tai sitten käyttää ripsarin levitykseen erillistä harjaa johon ottaa väriä sen ripsivärin omasta harjasta.

Alkuperäinen kirjoittaja polka harmaana:

Kestovärjäyksiä suosittelen ripsiin!!

Yhteistyössä