Millaisia meikkejä käytätte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja zizilisko, oriflamella myös etsimäsi puuteri. Oriflamen tuotteista on hyvät esittelyt aina,ja onhan niissä palautusoikeus. Myyjät osaavat auttaa,lähimmän löydät sivuilta!

Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Avonin tuotteita. Paitsi puuteria en ole sieltä vielä uskaltanut ostaa. Pitää olla läpikuultava, eikä peittävä. Kuvastoissa ei sen tarkemmin perusmeikeistä kerrota. Jos jollain avon myyjällä on tietoa, niin saa vinkata :wave:

Colour Trend sarjan Final Touch puuterit ovat läpikuultavia.
Translucent = Läpikuultava

Olen aloittanut hiljattain käyttämään Sonya-kosmetiikkasarjan tuotteita ja ollut tosi tyytyväinen niihin. Sisältävät aloe veraa, jojobaa, soijapapuöljyä ja propolista eli mehiläiskittivahaa. Sopivat kaikille ihotyypeille, erityisesti herkälle iholle. Eivät sisällä nikkeliä tai muitakaan metalleja, eikä testata eläinkokein. Hoitavat ja suojaavat tuulelta, auringolta, ilman epäpuhtauksilta.

Sarja on tosi monipuolinen (mm. monissa eri sävyissä meikkivoidepuuterit, puuterit, luomivärit ja poskipunat, huulipunat, rajauskynät). Näillä tuotteilla myös 90 ainutlaatuinen asiakastyytyväisyystakuu eli ellet ole tyytyväinen tuotteeseen, rahat takaisin.

Jos kiinnostuit, laita rohkeasti y-viestiä tulemaan. :wave:

Avonin meikkejä mut en meikkivoiteita, käytän PurePore fection puuteria sekä värivoiteena Visual Perfection sävyttävää päivävoidetta

Colosen luomivärit, puuterit, meikkivoiteet yms. kun lähden johonkin. Kulmakynä Lumenen, eyeliner Oriflamen, Colosen peiteväri, ripsiväri on tällä hetkellä BodyShopin, tosin sattumalta. Niin ja Jeuniquen kulmageeli :)

Niin ja mulla on erittäin vaalea sekaiho, tosi hankala löytää yleensä noita meikkivoiteita yms. kun näin ruskettuneenakin ovat mulle tummia... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
mä käytän avonin perfect wear meikkivoidetta (sillo ku käytän) ja sit päivittäin avonin ripsaria , joka se sellanen kaks osanen pidentävä (eka valkonen ripsari ja sit väri päälle), sit käytän mustaa rajauskynää ja millon mitäkin luomiväriä...

mikä idea tossa kaksvärisysteemissä on??

Viime aikoina olen käyttänyt eniten Juvenan meikkivoidetta, sävy linght sand sekä Max Factorin kivipuuteria,sävy 01 Porcelain. Lisäksi Lumenen musta ripsiväri ja kajal + Avonin värillinen huulirasva.

Olen kokeillut sen seitsemää meikkivoidemerkkiä, mm. Clarins, Biotherm ja Clinique. Kaiken jälkeen palasin takaisin Lumenen Stay Matteen, se on niin helppo ja hyvä, kestää korjailua ja toimii aina. Myös Lumenen irtopuuteri on ikisuosikki, siitä en ole kalliimpia merkkejä edes kokeillut, olen niin tyytyväinen. Cliniquelta käytän peiteväriä, joka on paras kaikista. Suosikkiripsarini on se jo lopetettu Maybellinen Full and Soft, jota hamstrasin, kun kuulin, että se lopetetaan. Luomivärit on ulkomaantuliaisia, rajauskynät ja kynsilakat Anytimen. Paitsi nestemäinen rajaus, sen merkkiä en muista. Poskipunaa en käytä, mulla on muutenkin punakat posket. Valokynästäkään en tykkää. Huulia en maalaa, mulla on niin tumma ja kiva väri luonnostaan.

Tällä hetkellä meikkini mm. merkeiltä Avon, Clarins, Clinique, Kanebo, Lumene, Maybelline, Make Up Store, The Body Shop jne.

Uusimmat on Avonin, ja kun meikkaan nykyään niin harvoin noi vanhatkaan ei kulu koskaan. Vanhenevat vaan. Ei siis kannata hamstrata isoa varastoa meikkejä, sillä ne menee vanhaksi! :attn:

Tuli tilattua joitai Avon-tuotteita enkä kyl enää ikinä tilaa.Oli pettymys ja naama meni ihan piloille muutamax päiväx vaik myyjä vanno et ei allergiaa tuu ku selitin et oon vähä allrginen joillekki tuotteille.Naama oli ku ois palanu.Ja sisko tilas meikkein ja sano et ei ollu ollenkaan minkää arvosii, roskii lens kuulemma.Meikit ei pysy naamas ku vähä aikaa hänen mukaa, ihan ku ois ostanu halvinta meikkii jostain halpis-kaupast!!!!

Mä ostan meikkini marketeista tai tilaan Yves Rocherilta. Tällähetkellä taitaa olla Maybellinen ripisari, puuteri ja meikkivoide, Rimmeliltä luomivärejä, ja sitte Maybellinen ja Anytimen huulikiiltoja.

Mulla parasta meikkivoidetta ollu juurikin Maybellinen meikkivoiteet,
ripsarina Lancome, luomivärinä Sephora. Sitten on älytön kasa niin Lumenea, Rimmeliä, lisää Maybellinea, Anytimeä... Olen yhdistellyt ja kokeillut rohkeasti ja löytänyt omani. Lopputulos upea! :D

Avonia käytän. Perfect wear -meikkivoide kestää koko päivän hyvänä ja antaa ihanan tasaisen pohjan, päälle irtopuuteri ja korjailu tarvittaessa päivän mittaan color trend -kiinteällä puuterilla. Ripsarina color trend ja ihanan pitkän näköiset ripset tulee :)

Olen kyllä tykännyt avoneista, kunhan löysin niistä ne omalle iholle sopivimmat tuotteet. Ja toki se kosteusvoide siellä alla on tärkeä, että on omalle ihotyypille sopiva ja sen on antanut hyvin "imeytyä" ennen kuin meikkaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Meikkivoide on Max Factorin, ripsiväri Nivean (vedenkestävä kumiharjallinen) ja muuta en nyt käytäkään, kun Lumene lopetti Red Neutralizerinsa valmistamisen. :headwall: Noita siis käytän päivittäin. Juhliin laitan yleensä jotain huulikiiltoa lisäksi (Kanebon vihreä on tosi ihana). Luomiväriä käytän tosi harvoin, ja ne kaikki taitavat ollakin jotain ihan halpiksia.

Red neutralzer löytyy edelleen valikoimista kolmen sävyn peitevoidepaletista

No heips vaan!Suosittelen kovasti cinema secrets meikkivoidetta peittää paremmin kuin blasco ja kaiken lisäksi ei tuki ihohuokosia kuin blasco!!!!Olin todella ihmeissäni että se oli niin hyvää!KYLLÄ SUOSITTELEN!!

Yhteistyössä