Mä tykkään käydä suihkussa suihkuverhon takana oli millainen tahansa suihkuseinä tai suihkukaappi niin silloin voin käyttää kahta suihkuverhoa kun heitän ne oven päälle eikä tarvi laittaa väliin jotain saippuapulloa että ei yritä lähennellä.
On erilaisia tykkään kuvioiduista. Meriaiheinen, simpukoita, delfiini, kukkakuvioinen, tähtikarttakuvioitu, syksyn lehdet... Haisuhkuverho vois olla kiva. Oon myös miettinyt verikuvioitua suihkuverhoa EMP: ltä. Ja mitä tulee noihin toisten mielipiteisiin ja nyt menee veriseksi kauhutarinaksi varoitan jos sulla on hematofobia.
Mulla on tullut jo vuosia runsaita erilaisia verenvuotoja helpostikin. Ienverenvuotoa jo vuosia ja oon miettinyt että voisi olla punainen lavuaari kun se on kuitenkin. Kuukautisvuodot. Nenäverenvuodot on ollut jo niin runsasta että kestänytkin tunteja putkeen. Kerran olin menossa suihkuun ja mulla alkoi raju nenäverenvuoto joka meni sitten ennen suihkua pesuhuoneen lattialle joka oli ihan veressä ja näytti ihan murhapaikalta ja siltä että mulla on ollu melkoiset verikekkerit...
~Meri~