Millaisia syys/talvivaate hankintoja teillä olisi suunnitelmissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BootyPeppi

Tunnettu jäsen
08.02.2010
35 043
535
113
www.villananna.blogspot.com
Itsellenne siis :) Täällä on niin valtavasti lastenvaatekeskusteluita, että laitetaan nyt vaihteeksi äitien hankinnat esiin.
Itse olen tehnyt neulemekon, paitaa ja hameen, Seuraavaksi villakangasviitta olisi ehdoton. Haluaisin mustat talvisaappaat mutta katsotaan nyt jos tulisi annettua sitä ennen muutamat pois....
Mitä siis teillä olisi tarkoitus hankkia?

Tilasin just H&Mltä toppiksen, saapa nähdä millainen on livenä :) Sitten joku kunnollinen toppatakki pitäisi ulkoiluun hankkia myös. Joku kiva syystakkikin olisi mukava saada...

Pari mekkoa, toinen varmaan jonkinlainen neulejuttu. Villatakki.

Viime talvena tuli ostettua saappaat ja takki, joten nyt on tavallista vähemmän ostettavaa.

(Ei tosin paljon ole talvivaatteet mielessä, kun ulkona on +33 ja sisällä pitää istua kiinni tuulettimessa.)

Mulla on kyllä ideoita, mutta sitä kykyä ja kärsivällisyyttä toteuttaa niitä ei ole. Viime syksyn koristeaskartelutkin on kyllä leikattu valmiiksi, mutta odottavat edelleen ompelua.

Voi siinä kyllä noinkin käydä...mulla odottaa yksi maihari ompelua...odottanut jo 10 vuotta...jos sais aikaan tänä talvena...ehkä :D

Viime talveksi juuri uudet toppavermeet ostin (jotka taitaa jäädä odottamaan seuraavaa talvea, kun ei maha niiden sisään mahdu).

Eli tämän talven meinasin hiihdellä vanhoissa äitiysvaatteissa ja seuraavaksi talveksi ostelen itselleni uudet kaapintäytteet.

Voi siinä kyllä noinkin käydä...mulla odottaa yksi maihari ompelua...odottanut jo 10 vuotta...jos sais aikaan tänä talvena...ehkä :D

Olisi mahtavaa osata ommella niin hyvin, että saisin vaatteita tehtyä. Kun usein on sitkeä päähänpinttymä paidasta/housuista/takista ja sitten menee hermo kun yrittää etsiä JUURI sellaista. Mutta joo, itseni tuntien ehtisin ostaa kankaat ja ehkä jopa leikata ne, kunnes inspiraatio olisi jo mennyt.

Tänään kävin pikaisesti housuostoksilla ja mukaan tarttui myös yksi punertava neule ja pari toppia, syysväreissä.:)
Jotkut kivat tennarit hommaan myös (lähinnä töitä varten) ja pitkiä neuletakkejahan ei voi koskaan olla liikaa..:heart:
Ja jos sattuis sopivat saapikkaat jostain löytymään niin sellaiset kelpuuttaisin myös mielelläni.

Olisi mahtavaa osata ommella niin hyvin, että saisin vaatteita tehtyä. Kun usein on sitkeä päähänpinttymä paidasta/housuista/takista ja sitten menee hermo kun yrittää etsiä JUURI sellaista. Mutta joo, itseni tuntien ehtisin ostaa kankaat ja ehkä jopa leikata ne, kunnes inspiraatio olisi jo mennyt.

Mä taas aina haluan nähdä sen lopputuloksen :) Siks on kova hinku saada valmiiksi...

Tänään kävin pikaisesti housuostoksilla ja mukaan tarttui myös yksi punertava neule ja pari toppia, syysväreissä.:)
Jotkut kivat tennarit hommaan myös (lähinnä töitä varten) ja pitkiä neuletakkejahan ei voi koskaan olla liikaa..:heart:
Ja jos sattuis sopivat saapikkaat jostain löytymään niin sellaiset kelpuuttaisin myös mielelläni.

Mun tekis mieli jotain petroolin väristä neuletta tai jotain...

Yhteistyössä