Millaisia talvihaalareita olette hankkimassa? Omat suositukset isomman pojan haalariksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on jo kaikille. Paitsi keskimmäinen tarvii vielä 2-osasen lisäksi. Pikku tytöllä on esim. uusi Reimatec -haalari, uusi h&M:n haalari, siskon vanha reimatec-haalari,uusi reiman takki + reimatec housut, uusi h&m:n takki ja siskon vanha h&m:n 2-osanen =) Juu, olen himoshoppaaja :D

Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
Mulla on jo kaikille. Paitsi keskimmäinen tarvii vielä 2-osasen lisäksi. Pikku tytöllä on esim. uusi Reimatec -haalari, uusi h&M:n haalari, siskon vanha reimatec-haalari,uusi reiman takki + reimatec housut, uusi h&m:n takki ja siskon vanha h&m:n 2-osanen =) Juu, olen himoshoppaaja :D

Niin ja pari hienostelu/kaupoilla käynti takkia isäksi.

mulla on 4v pojalle lassietec haalari sekä lassie takki + housut. lisäksi varahaalariksi kirppikseltä muumihaalari. lassiet ostin kevättalvella alesta, sain niin halvalla.

Ehtiikö sun lapsesi edes käyttää noita kaikkia. Ettet nyt vaan olis vähän liiotellut...

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Niin ja lisäyksenä, meille tulee sekä haalari että 2-osainen puku. Haalari on ykkösvaate lumileikkeihin ja tarhaankin.

minkä ikäiselle? eihän päiväkoti-ikäinen ole liian iso haalareita käyttämään :)

Täältäkin löytyy jo puvut :) Molemmilla on haalareina Lassien suprafillit, joissa irrotettava vuori (käy siis syksystä kevääseen asti), ja kaksiosaisena pukuna Lassien supratech. Poika perii siskon vanhat puvut, ja siskolle ostin keväällä jo huuto.netistä halvalla "uudet". Erikseen löytyy vielä toppatakit kauppa- ja kyläilykäyttöön.

Mulla toiveissa että pojalle menis vielä jouluun asti viime talvena hankittu Reimatecin haalari. Pitää sovittaa lähempänä talvikelejä että miltä näyttää. Uudet Ticketin toppahousut odottaa kans kaapissa kelejä, takki pitäs vielä jostain löytää. Enempää ulkovaatekertoja en ajatellut hommata, koska ensitalvi ollaan ihan kotosalla, eikä päivähoidossa. Tulevalle vauvalle on hakusessa vielä haalari talveksi.

Meiltä löytyy yksi Molokidsin haalari. Toiselle aion sellaisen vielä ostaa. Ovat olleet kestävimmät haalarit, mitä meillä on ollut. Takkeja en ole vielä katsellut. Ajattelin odotella valikoimia :D

Sopinee vielä viimetalvinen yksiosainen puku.
Jos täytyy ostaa uusi niin ostan kaksiosaisen.
Merkillä ei ole niin väliä, mutta todennäköisesti jotain mitä kirpparilta edullisesti löytyy.
Hienostelutakki löytyy myös.
Poika on 3 ja puoli-vee.

Alkuperäinen kirjoittaja oksat pois:

Ehtiikö sun lapsesi edes käyttää noita kaikkia. Ettet nyt vaan olis vähän liiotellut...

Kyllä se muutaman kerran varmaan ehtii itää kaikkia :)

Alkuperäinen kirjoittaja lunta kiitos:
Vanhemmalle pojalle tämä haalari:

http://hoplaa.fi/index.php?mod=Clothes&cid=27&item=1199

Pienemmälle se lime-mustapalloinen haalari

Miten teillä ihmiset on rahaa syytää näihin sikakaliisiin vaatteisiin, kun halvemmallakin saa hyviä esim. lassieta?

Yhteistyössä