?
*
Vieras
Niin ja lisäyksenä, meille tulee sekä haalari että 2-osainen puku. Haalari on ykkösvaate lumileikkeihin ja tarhaankin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Mulla on jo kaikille. Paitsi keskimmäinen tarvii vielä 2-osasen lisäksi. Pikku tytöllä on esim. uusi Reimatec -haalari, uusi h&M:n haalari, siskon vanha reimatec-haalari,uusi reiman takki + reimatec housut, uusi h&m:n takki ja siskon vanha h&m:n 2-osanen =) Juu, olen himoshoppaaja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Mulla on jo kaikille. Paitsi keskimmäinen tarvii vielä 2-osasen lisäksi. Pikku tytöllä on esim. uusi Reimatec -haalari, uusi h&M:n haalari, siskon vanha reimatec-haalari,uusi reiman takki + reimatec housut, uusi h&m:n takki ja siskon vanha h&m:n 2-osanen =) Juu, olen himoshoppaaja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja *:Niin ja lisäyksenä, meille tulee sekä haalari että 2-osainen puku. Haalari on ykkösvaate lumileikkeihin ja tarhaankin.
Alkuperäinen kirjoittaja oksat pois:Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Mulla on jo kaikille. Paitsi keskimmäinen tarvii vielä 2-osasen lisäksi. Pikku tytöllä on esim. uusi Reimatec -haalari, uusi h&M:n haalari, siskon vanha reimatec-haalari,uusi reiman takki + reimatec housut, uusi h&m:n takki ja siskon vanha h&m:n 2-osanen =) Juu, olen himoshoppaaja![]()
Ehtiikö sun lapsesi edes käyttää noita kaikkia. Ettet nyt vaan olis vähän liiotellut...
Alkuperäinen kirjoittaja lunta kiitos:Vanhemmalle pojalle tämä haalari:
http://hoplaa.fi/index.php?mod=Clothes&cid=27&item=1199
Pienemmälle se lime-mustapalloinen haalari