Millaisia vaatteita ostatte huuto.netistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olen käyttänyt huutistä nyt 5v, lähinnä olen ostanut mutta paljon myynytkin.

Itse en hyväksy Osta heti- hintaa, en ikinä huuda sellaisia kohteita missä se on. Koko huutis meni pilalle sen myötä ja kyllä huomaa että tavara ei enää liiku samalla tavalla kuin ennen!

Mahdollisimman lyhyt ja selkeä kuvaus kannattaa!
 
Lähinnä uudenveroisia merkkivaatteita. Hyvä ilmoitus jossa selkeästi käy ilmi mitä myydään, hyvät kuvat ja ilmoitettu postarit. Mielummin perinteinen huutokauppa kuin ostaheti toiminto.

IKINÄ en huuda hintavaraus juttuja! Enkä sellaisia joissa pitkät litanniat erilaisia toimitusehtoja. Enkä varsinkaan sellaisia joissa turhia hakusanoja!!!!
 
lyhyt, selkeä kuvaus, en ikinä huuda mitään, missä laverrellaan ummet ja lammet ja ihqua ja vaikka mitä söpötystä... ei ei ei =) ja ostan siistiä merkkivaatetta =) olen valmis maksamaan kunnon hinnankin =)
 

Yhteistyössä