M
miettii
Vieras
Kun aina välillä kuulee vanhempien selittävän kuinka 1v laitettiin tarhaan sen takia että saa siellä virikkeitä.
Millaisia virikkeitä 1v muka tarvitsee mitä vanhemmat eivät voi tarjota?? Kysynpähän vaan....
Ja jos on lähdetty töihin niin sehän on nyt täysin eri juttu. Tai jos lapsella on jo ikää sen 5v niin sittten varmasti kaipaa kavereiden seuraa.
Mutta ihmettelen suuresti näitä jotka laittavat 1-2v lapsen tarhaan saamaan virikkeitä. Luulisi että jokainen vanhempi kykenee itse järjestämään ne noin pienelle lapselle, ihan vinkiksi, pieni lapsi ei vaadi mitään ihmeellisyyksiä.
Millaisia virikkeitä 1v muka tarvitsee mitä vanhemmat eivät voi tarjota?? Kysynpähän vaan....
Ja jos on lähdetty töihin niin sehän on nyt täysin eri juttu. Tai jos lapsella on jo ikää sen 5v niin sittten varmasti kaipaa kavereiden seuraa.
Mutta ihmettelen suuresti näitä jotka laittavat 1-2v lapsen tarhaan saamaan virikkeitä. Luulisi että jokainen vanhempi kykenee itse järjestämään ne noin pienelle lapselle, ihan vinkiksi, pieni lapsi ei vaadi mitään ihmeellisyyksiä.