millaisilla autoilla ajatte? kuviakin saa laittaa ;) kehu ja parjaa omaasi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kikatus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kikatus

Aktiivinen jäsen
22.04.2011
3 057
0
36
kun tuolla oli tuo renkaanvaihtoketjua niin tuli mieleen, millaisilla autoilla ajelette? kuviakin saa laittaa, nimim. kyylä!

meillä on Passat sedan, 1.9 TDI. Oon tykännyt, on varmatoiminen, kuluttaa vähän eikä oo ollut isoja remontteja.
Onkos se nyt sitten 00, viimeinen kuitenkin sillä vanhemmalla korimallilla, sitten uudistuneet...
Kuvaa lähden nyt kaivelemaan koneelta :)
Mietityttää vaan millaiset penkit isommille + millainen kaukalo et kaikki mahtus takapenkille, mies ei suostu vaihtaa tätä pois. Onneksi kontti on tilava, et sinne vaunut aina saadaan..

Tätä ennen ollut mm volvo v 40, en ottaisi koskaan enää. Oli farkku, mutta tilavuus 0... huhhuh.

Oli kans 850 volvo, olikohan -95, se oli kyllä tekniikalta ja ulkonäöltä mahtava peli ja kunnon perheauto.

Volkswagen Touran vm. 2008

Tykkään kovasti. Ei mitään valittamista. Paras auto mikä minulla on ollut. Edellinen oli Fiat Multiwagon ja oli ihan paska. Sitten oli Skoda Fabia, joka oli muuten TODELLA hyvä auto

Minulla Nissan Micra -09, viis ovinen ja sen värinen ettei iha heti toista tule vastaan : )
Pienihän se on, mutta sopii nuorelle naiselle mielestäni hyvin : ) Ja tosi hyvä siinäkin mielessä, että parkkipaikka on aika helppo löytää, monenkaan auto ei mahdu niin pieneen ruutuun ku mun oma <3

Golf farkku, 1.9 TDI vm 2006. kirkkaanpunainen. Ei moitittavaa tähän saakka. Edellinen oli 1,6 volkkari farkku bensakoneella ja jestas miten lussakka se oli. Siis tykätiin auton korista ja meille sopivat tilat, kone vaan liian laiska ja sen verta ajetaan vuodessa että alko diesel tulla edullisemmaksi.

Citroen Xsara Picasso -09 diesel. Minun murunen, jolla on jo kertaalleen muutettu toiselle puolen Eurooppaa. Viikon päästä on taas samanlainen homma edessä, tässä kuvassa asennetaan kattotelineitä boxia varten :)

Volvo-240-3.jpg

Ihan jees :D Karsee bensasyöppö tosin, ei ilmastointia. Plus puolina luotettava, käynnistyy aina, ei ruostetta.

Mulla ei ole kuvaa, mutta just viikko sitten ostin nissan almeran. Tähän asti ainakin olen tykänny, ja toivottavasti tykkään jatkossakin, koska aika kauan etin ja "tausta työtä" tein, että tuohon päädyin. Miehelle jäi sitten mun entinen opel vectra, joka kaikista ennakkoluuloista huolimatta on osoittautunut ihan kelpo yksilöksi. Siksi päädyttiinkin ostamaan mulle "uusi" auto, ja miehelle jäi tuo opelix kun sen rakas sierra sanoi sopimuksen irti :). Vaihtoehtoina mulla oli sitikka, joko picasso tai berline (automaatti) mutta päädyin sitten tuohon almeraan. Hetken mulla oli ajossa myös v70 farkku volvo, enkä tykänny (paitsi siitä että oli automaatti). En tykkää farmareista, ja muutenkin oli jotenkin liian lahna mun makuun.

[QUOTE="vieras";23645487]
Volvo-240-3.jpg

Ihan jees :D Karsee bensasyöppö tosin, ei ilmastointia. Plus puolina luotettava, käynnistyy aina, ei ruostetta.[/QUOTE]

tämmänen mut oranssi oli mun eka auto. Illan aikana ostettiin 20 markalla bensaa ja ajettiin kylärallia. Bensa maksoi silloin 3,20 markkaa litra.

Meillä fiat ducato paku. Eteenpäin näkee tosi hyvin korkeella kun istuu.. Taaksepäin onkin sit eri juttu :P myös 6 metrin pituus on huonoa. Vakaa ajettava ja mahtuu vaunut koottunakin ja ostokset.

kun tuolla oli tuo renkaanvaihtoketjua niin tuli mieleen, millaisilla autoilla ajelette? kuviakin saa laittaa, nimim. kyylä!

meillä on Passat sedan, 1.9 TDI. Oon tykännyt, on varmatoiminen, kuluttaa vähän eikä oo ollut isoja remontteja.
Onkos se nyt sitten 00, viimeinen kuitenkin sillä vanhemmalla korimallilla, sitten uudistuneet...
Kuvaa lähden nyt kaivelemaan koneelta :)
Mietityttää vaan millaiset penkit isommille + millainen kaukalo et kaikki mahtus takapenkille, mies ei suostu vaihtaa tätä pois. Onneksi kontti on tilava, et sinne vaunut aina saadaan..

Tätä ennen ollut mm volvo v 40, en ottaisi koskaan enää. Oli farkku, mutta tilavuus 0... huhhuh.

Oli kans 850 volvo, olikohan -95, se oli kyllä tekniikalta ja ulkonäöltä mahtava peli ja kunnon perheauto.

http://www.swotti.com/tmp/swotti/cacheYM13IDUZMGQ=/imgBMW 530d4.jpg BMW 530d, ei moitittavaa :)

Yhteistyössä