Millaisista syistä olette eronneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja exiennyxät
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

exiennyxät

Vieras
Tuli mieleen tuosta äitipuoli ketjusta, että minkälaisista miehistä olette oikein eronneet kun ne vielä kelpaavat jollekin muulle naiselle? Miksei kelvannut teille? Itse vastaan alkoholisti, vastuuton, mielenterveysongelmainen, josta erosin. Ei ole näkynyt hänellä kummoinen flaksi käyvän, vaikka nuorta lihaa haikailisi.

Erosin viimeksi (vuosia sitten) komeasta, urheilullisesta, mukavasta miehesä, jonka jotenkin koiranpentumaisen lällymäiseen olemukseen olin kyllästynyt, enkä tuntenut häneen mitään vetoa. Hän oli mammanpoika vielä kolmekymppisenäkin. En ole katunut, ja varmasti sai joku muu hyvän miehen.

Erosin koska meillä ei näkynyt meillä yhteistä tulevaisuutta. Kolmen vuoden seurustelunkaan jälkeen mies ei halunnut muuttaa yhteen tai suunnitella mitään. Omalta osaltaan hänellä oli suuret haaveet elämälleen, mutta minua niissä ei mainittu ja kun asiasta kysyin niin hän sanoi että kyllä minäkin siellä olen.

Äärimmäisen hyvä mies, mukava ihminen ja niin poispäin. Mutta sen alkuhuuman mentyä olisin halunnut seurustelun syventyvän avoliitoksi, pystyä puhumaan että jonain päivänä menisimme naimisiin ja hankkisimme lapsia tai edes suunnitella yhteistä lomamatkaa. Mutta mies ei oikein osannut, vaikka minua kuulema rakastikin enemmän kuin mitään. Hän ei kertakaikkiaan ollut valmis rakentamaan yhteistä elämää, kun itselleni se taas olisi ollut tärkeää. Eropäätös syntyi hiljalleen turhautuessa siihen että suhteemme ei edennyt eikä sen miehen mielestä tarvinnutkaan edetä. Miehessä ei ollut mitään vikaa, me vain elimme erilaisten elämänvaiheiden keskellä ja meillä oli erilaiset odotukset tulevasta.

Molemmat löysimme uudet kumppanit :)

Ex:ni petti, joi liikaa, siinä syitä, kun laitoin hänet kiertoon. Siitä on jo 12v ja nykyään olen ollut jo 10v onnellisessa suhteessa. Mitä olen exästäni tänä aikana kuullut, niin kova on juomaan edelleen ja naiset ei pysy rinnalla. Toivotan kuitenkin hänelle onnea ja että löytäisi rinnalleen samanhenkisen ihmisen, kuin hän itse.

Ex:ni petti, joi liikaa, siinä syitä, kun laitoin hänet kiertoon. Siitä on jo 12v ja nykyään olen ollut jo 10v onnellisessa suhteessa. Mitä olen exästäni tänä aikana kuullut, niin kova on juomaan edelleen ja naiset ei pysy rinnalla. Toivotan kuitenkin hänelle onnea ja että löytäisi rinnalleen samanhenkisen ihmisen, kuin hän itse.

eli joka pettää ja juo liikaa :)

mun exä vissiin piti mua jotenkin tyhmänä ja alempiarvoisena kun puhui mulle usein kuin idiootille,tiuski ja äyski kun en tajunnut tai edes kuullut mitä sanoi...
Kemiaa ei ollut alkuhuuman poistuttua ollenkaan enään moneen vuoteen joten jäi seksitkin todella vähälle.

Erosin, koska exä mielenterveysongelmainen (varmaankin joku persoonallisuushäiriö) ja muutenkin yks oikea yhteiskunnan mätäpaise joka pilaa kaikkien ympärillään olevien ihmisten elämät.

Eipä mennyt kauaa kun sillä on jo uusioperhe siellä. Todella kaunis ja symppis nainen. Kuulemma sama helvetti päällä kuin meilläkin...

[QUOTE="mansikka";28082812]mun exä vissiin piti mua jotenkin tyhmänä ja alempiarvoisena kun puhui mulle usein kuin idiootille,tiuski ja äyski kun en tajunnut tai edes kuullut mitä sanoi...
Kemiaa ei ollut alkuhuuman poistuttua ollenkaan enään moneen vuoteen joten jäi seksitkin todella vähälle.[/QUOTE]

no mutta jos sä et ikinä kuunnellut sun miestäsi,niin kai se oli loukkaantunut! en minäkään voi kauaa arvostaa ihmistä joka ei edes yritä kuunnella. ja kyllä kieltämättä sellanen hidastempoinen ihminen, jolta kysytään jotain, ja hetken päästä kysytään että niin voitko vastaa niin saat vastaukseksi: ai mihin? ja tämä toistuu,niin ei se kyllä tuo kovin älykästä kuvaa!

ja hei jos sä loukkasit sun haluttomuudella pitkään miestäsi,niin kai se nyt äyski ja tiuski! varmaan tiesit syynkin häneen pahaan oloon! vois joskus ihmiset tajuta että heissä itsessään on ihan yhtä paljon syytä!

– Nalkuttaminen ja puhumattomuus ovat naisen ja miehen yrityksiä pelastaa parisuhde. Tämä tapa vie kuitenkin paria kauemmas toisistaan, psykologi Hanna Pinomaa sanoo.

T

no tämä voi näköjään mennä myöls toisinpäin.. mutta pointti oli se että vaikak mies on toiminut loukkaavasti,olet ite saattanut aiheuttaa sen!

mut niin oon eronnut
todella nuorena siksi kun tun tui että jää jotakin kokematta jos jään sen ensimmäisen miesystävän kanssa loppuelämäkseni.

seuraavan kanssa siksi että hän jätti. (ja hyvä niin kun paljastui myöhemmin että on peliriippuvainen yms ja aika rankasti hyväkskäyttänyt lhäes jokaista exäänsä ja tuttua. sillä mentaliteetilla että on ihana niin kauan kuin hyötyy jotakin toisesta. pettikin mua)

seuraavan kanssa siksi että hän jätti, ei osattu kommunikoida ja ngelmat sai suhteettomat mittasuhteet.. ja kun tarpeeksi on puolin ja toisin loukattu, niin rakkauden tunne peittyy vihan tunteen alle... niinku miehelelni kävi, tosin olipa puoliksi omaa syytänsä koska ei koskaan ertonut minulle että jokin asia satuttaa häntä.

seuraavaa meistä taas ei tule! en halua enään yrittää yhtään kenenkään kanssa.

Yhteistyössä