Millaista on käydä seksikaupassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Noloilijanainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Noloilijanainen

Vieras
Mitä mieltä olette seksikaupassa käymisestä? Tuntuuko se ihan normaalille vai onko se jotenkin nolon oloista? Jotkut liikkeet näyttävät ulkoapäin aika roisilta, joten sisälle en ole uskaltanut edes mennä. Millaisia kokemuksia teillä on seksikaupassa asioimisesta?

Anna mennä vaan, ei ole mitään syytä nolostella! Sisälle vaan ja katselemaan valikoimaa. Mahdollisesti saat asioida ihan rauhassa, tai sit halutessasi saat opastusta. Ei siinä mitään pahaa ole, seksikaupoissa käy ihan tavalliset ihmiset joilla seksuaalisuus on osa elämää.

Riippuu vähän, jotkut puodit on todella nuhjuisia ja yleensä näihin en mene. Tiedänpä yhdenkin paikan jossa on "koppeja" sitä varten että siellä voi katsoa filmejä ja masturboida... Kierrän paikan kaukaa. Mutta nykyään on sellaisia valoisiakin kauppoja joita ei yritetä piilotella, ikkunoista näkee läpi jne. Sellaiset on ihan mukavia.

Käyn mielelläni seksikaupoissa, olen utelias ja kokeilunhaluinen. Kerran järkytin ex-mieheni totaalisesti ehdottamalla vierailua seksikaupassa. Mies nikotteli hetken aikaa ja lopulta suostui. Meillä oli kaupassa hauskaa, ja illalla kotona vasta mukavaa olikin, : )

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen47:
Käyn mielelläni seksikaupoissa, olen utelias ja kokeilunhaluinen. Kerran järkytin ex-mieheni totaalisesti ehdottamalla vierailua seksikaupassa. Mies nikotteli hetken aikaa ja lopulta suostui. Meillä oli kaupassa hauskaa, ja illalla kotona vasta mukavaa olikin, : )

Minä myös käyn kyseisissä kaupoissa piristämässä seksielämäämme, yhdessä mieheni kanssa sekä yksin.

Minusta tuntuu että ihan jokaiselle olis hyvä mennä joskus erotiikkaliikkeeseen, yksin tai kumppaninsa kanssa. Varsinkin silloin kun ollaan oltu yksissä vuos kausia.
Kukaties sieltä aukenis jotain aivan uutta ja ihanaa.......
Ainakin terve keskustelu on aina paikallaan, myytävistä tavaroistahan voi aina keskustella.

Olen samaa mieltä, Mies50.
Mutta toisaalta, tiedän useita rouvahenkilöitä jotka eivät suin surminkaan voisi kuvitellakaan menevänsä erotiikkaliikkeeseen sisälle - vaikkapa vain katselemaan. Minullakin on tuttavia, jotka suupielet kireinä paheksuvat kun kerron käyneeni... ja kyselevät sitten pienessä hiprakassa lisää.

Minä ainakin saan toteutuneesta seksualisuudestani todella paljon voimaa elämääni.
Uskallan ja haluan toteuttaa omia mieltymyksiäni, ja ehdottomasti suon sen toisellekin.
Mitä kautta sitten päästään siihen suhteen avoimmuuteen onkin jo toinen asia.
Mielestäni erotiikkakauppa on yksi palanen siinä palapelissä, palapelissäni.
En missään nimessä halua suhdetta jossa ei kumpikaan sais toteuttaa mieltymyksiään ja fantasioitaan.
Enkä tarkoita nyt mitään kännipäistä sekoilua josta ei seuraavana päivänä tiedä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Noloilijanainen:
Mitä mieltä olette seksikaupassa käymisestä? Tuntuuko se ihan normaalille vai onko se jotenkin nolon oloista? Jotkut liikkeet näyttävät ulkoapäin aika roisilta, joten sisälle en ole uskaltanut edes mennä. Millaisia kokemuksia teillä on seksikaupassa asioimisesta?

Vaimo ei halua lähteä mukaan, vaan antaa minulle ohjeet siitä, mitä pitää milloinkin hankkia. Eli käyn yksinäni yhteisillä ostoksilla. Paikka jossa käyn on todella valoisa eikä mikän nuhjuinen, mutta onneksi ikkunat on peitetty, en minäkään haluaisi lasin taakse tiirailijoita malliin: kukas siellä nyt on ostoksilla?

Käyn silloin tällöin tutustumassa valikoimaan. Hyviä virikkeitä seksielämään.
Paikka on siisti ja palvelu asiantuntevaa. Katson välillä myös privaatti esityksen.

Privaatti esitys on yksityisessä huoneessa, asiakas ja esiintyja kahdestaa. Esiintyjä strippaa musiikin tahdissa, riisuu kaikki vaatteet pois ja masturboi itseään. Asiakas voi myös masturboida jos haluaa. Esiintyjään ei saa koskea. Eri hinnasta voi kokeilla rintoja ja hyväillä kehoa. Seksi ei liity esitykseen.
Kannatta käydä katsomassa. Nainen voi mennä miehen kanssa, saa hyviä seksi virikkeitä.
Joissakin paikoissa on myös mies esiintyjiä naisille.

Yhteistyössä