Millaista salaattia rippijuhliin kinkkukiusauksen seuraksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö fetajuusto oo vähän riski laittaa sekaan, kun siitä ei kaikki kuitenkaan tykkää?

no voi luoja... Omapa on oikeasti ongelmansa jos ei tykkää.
Tiedätkö, tunnen ihmisiä jotka ei tykkää:

-salaatista
-tomaateista
-hedelmistä
-kinkusta
-kiusauksista
-rippijuhlista

Tee kuten itse haluat; kaikkia ei voi miellyttää =)

Alkuperäinen kirjoittaja jill:
Ja jos juhlaruokana on kinkkukiusausta, eikö ole oikeastaan ihan sama mitä salaatissa on?

Ai niin nykyäänkö ei käy kinkkukiusaus enää rippijuhliinkaan ruuaksi. Aina pitää kaiken olla niin perhanan hienoa ja fiiniä.

Laita mieluummin vaikka lohikiusaus,yhtä helppo muttei niin arkinen.

No ensinnäkään tässä ei edes ole kyseessä minun järjestämät juhlat, mutta ajattelin auttaa sen verran äitiäni että teen salaatin sinne. Lohikiusaus ei uppoa ihan sillä tavalla lapsivieraille ja äidilläni on rajallinen budjetti joten lohikiusaus on ihan turha rahareikä, kun kinkkukiusauksenkin voi tehdä.

Oukei! No laita kuitenkin siihen salaattiin vaan muutamaa ainesta, tulee paremman näkönen. Tai tee kaksi ,toiseen vihreää ja esim keltaista, toiseen vihreää ja punaista.Tulee valinnanvaraa vaikka periaatteessa ovat samanlaiset.

Oukei! No laita kuitenkin siihen salaattiin vaan muutamaa ainesta, tulee paremman näkönen. Tai tee kaksi ,toiseen vihreää ja esim keltaista, toiseen vihreää ja punaista.Tulee valinnanvaraa vaikka periaatteessa ovat samanlaiset.

Okei.

Mut mites toi määrä... miten salaatin suhteen pitää toi arviointi suorittaa, jos vieraita esim. 40?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Okei.

Mut mites toi määrä... miten salaatin suhteen pitää toi arviointi suorittaa, jos vieraita esim. 40?

Nyt heitit pahan..mä oon ihan surkea noissa, teen aina näppituntumalla,pelkään pahinta ja toivon parasta. Mut vois aatella että jokainen ottaa n.1.5dl?

No on vaikeeta joo... mut siis salaattitarpeita ostaessa on kauheen vaikee arvioida, että paljonko on 1,5dl x 40. :D

Ai sitä tarkoitit..osta etukäteen salaattitarpeita itselle ja mittaa:)
Ja muuten, säilykemandariinit salaatissa on lasten mieleen.Niitä ei tarvi laittaa paljon, tulee väriä ja makua.

Ai sitä tarkoitit..osta etukäteen salaattitarpeita itselle ja mittaa:)
Ja muuten, säilykemandariinit salaatissa on lasten mieleen.Niitä ei tarvi laittaa paljon, tulee väriä ja makua.

Okei. Sopiiko ne tuollaisen salaatin sekaan mitä alussa kuvailin? Entä sopiikohan siihen sitten enää feta?

Yhteistyössä