Millaista talvitakkia käytät? entä kengät?ja siis ihan normaalisti esim kaupungilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viiieeras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viiieeras

Vieras
..eli en nyt tarkoita,miten pukeudut lasten kanssa puistossa :D

Vaan siis jos kaupungilla tms olet,millainen talvitakki?
Entä kengät,onko saappaat,nilkkurit vai mitkä?

Ja jos on märkää,millaisen takin kanssa kumpparit ja millaiset kumpparit?

Sori tuli paljon kysymyksiä,mutta haluisin vähän jotain pukeutumisvinkkejä..ja tietää miten muut pukeutuu:)

Tähän tyyliin.
Fur-Jackets-for-Women-winter.jpg

En lampsi missään lantsareissa kun olen keskustassa.

Riippuu ihan päivästä ja fiiliksestä. 3 villakangastakkia, 2 toppatakkia ja 2 softshell-takkia, niistä joku ja kengät sitten samaan tyyliin, 2-3 lenkkareista jotkut, talvisaappaita ja -nilkkureita joku 10+ paria, joista valita.

Että jokunen vaihtoehto. Ei mulla ole mitään yhtä-kahta "pakollista lookia" joista valitsen. Voi olla mitä vaan.

nilkkapituinen, vyötäröltä tyköistuva musta villakangastakki jossa karvaa hihansuissa & helmassa. kuuma kuin mikä, mutta niin hemmetin komia takki :D
nollakeleillä tosin saatan käyttää mustaa samettijakkua kaksirivinapituksella tai mustaa nahkatakkia. kenkinä nilkkurit tai saappaat, jossa mielellään edes vähän korkoa.

tosin joskus rentoilen & puen punaisen, maiharityyppisen takin, tennarit sekä kruunaan asun isolla roikkuvalla myssyllä & meikittömyydellä

Viimeksi muokattu:
Kenkinä on aina korkokengät, oli sitten kyse nilkkureista, saapikkaista tai mistä tahansa. Takki on yleensä hyvin istuva villakankainen, löytyy lyhyenä ja hieman pidempänä muutamaa eri väriä.

Vielä menen kesätakilla, pakkasilla vasta ihan perustalvitakilla joka ulottuu puoli reiteen. Kenkinä nyt kesällä tuolalset lenkkarityyliset sekä talvella sit nilkkurit, mut ei mitään korkoja. Ehkä olen väärä ihminen tähän ketjuun vastaamaan, kun mulla vaan 2 takkia ja 3 paria kenkiä :D Eikä ees kumppareita :( :)

Noo mulla on aikas paljon talvitakkeja. Ulkoilutakkien (2kpl) lisäksi mulla on kolme villakangastakkia, yksi on polvipituinen musta, yksi vaalea beige ja ehdoton lemppari on lyhyt murretun keltainen takki. Mä niin rakastan sitä! Sitten on musta polvipituinen toppatakki ja valkoinen, jossa on karvareunus hupussa. Ai niin ja sitten on vielä yksi maastonvihreä parkatakki. Kenkiä en viitsi luetella, mutta on kaikkiin jotakin sopivaa.

Samoissa vaatteissa lampsin puistossa, keskustassa, kaupoissa jne. Ihan kaikkialla. Syystakeissa mulla on valinnanvaraa, mutta nyt kun on kylmennyt niin olen käyttänyt ainoata talvitakkiani (johon mahdun), ruskea toppatakki karvahupulla, pituus peittää pepunkin. Kenkinä ruskeat tekonahkaiset korkosaappaat, aika matalat. Kengänkoko kun kasvoi viimeisimmässä raskaudessa niin samoilla kengillä olen hiekkalaatikotkin kolunnut :D pakkaset kun tulee niin kaivan kuomat käyttöön.

[QUOTE="v ieras";29211516]Millä ihmeen oikeudella sinä linkittelet tänne toisten blogeja? Varmaan björn itse laittaa linkin blogiinsa, jos haluaa, että hänen nimimerkkinsä ja bloginsa yhdistetään toisiinsa... Mikä ihmeen perskärpänen se sinä oikein olet?[/QUOTE]Hänen kuvansa osoitteen linkin vain laitoin ja kysyin. Joten hän linkitti bloginsa jo itse ennen minua.
=)

[QUOTE="v ieras";29211535]Taidan olla sokia kun en näe että björn tai kukaan muukaan olisi linkittänyt tähän ketjuun mitään.[/QUOTE]Varmaankin, jos et huomannut hänen linkittämää kuvaansa. Sitä kun klikkaa löytyy osoite mistä se on linkitetty ja tätä blogia sitten kysyin että onko hänen kerran kuvansa sieltä liitti.
=)

No ei siinä blogissa ollut ainakaan mitään "ethän lainaa kuviani" - osastoa helposti nähtävillä. En löytänyt. Kiva blögi oli ja sille blogistille sopii tukka kiinni tosi hyvin. Ne kadulla otetut vaatekuvat hienoja!

Tässä on vajottu ihan urheilulinjalle viime aikoina eli sporttista on ja toppatakkejakin tullut eniten käytettyä. Niitä vaihtelen ja paksu palttoo pysyy kaapissa vaan, tulee niin hikikin siinä. Lenkkarit tai korolliset nilkkurit. Ei koskaan hametta.

Mulla on aika monta takkia :D

musta ja harmaa vyöllinen villakangastakki (lyhyitä)
lumenvalkoinen vyöllinen talvitakki
punainen ulkoilu takki (huonolle säälle, pitää vettä ja tuulta)

kaikki siis talvitakkeja ja kaikkia käytän kaupungilla

Yhteistyössä