Millaista talvitakkia käytät? entä kengät?ja siis ihan normaalisti esim kaupungilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viiieeras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mä haluan, että mulla on takki joka on lämmin vaikka tuulis/satais/olis kova pakkanen. Haluan et mulla on takki joka on kaunis (tuo edellinen ei vaan voi olla kovin nätti takki).
Sit haluan et mulla on nätti takki joka on myös vähän lämmin. Valkoinen takkini on nätti, mutta ei kovin lämmin, villakangastakit taas on ihan lämpimiä ja nättejä.

ja täytyy niitä nyt olla erivärisinä :D

Tähän tyyliin.
Fur-Jackets-for-Women-winter.jpg

En lampsi missään lantsareissa kun olen keskustassa.

Käytätkö turkiksia?
Mitä on lantsarit?

Mikä se on se parkatakki? Siis kuvia olen nähnyt mutta onko ne erityisen lämpimiä tms.? moni niitä ainakin kehuu.

Jos haluaa pärjätä yhdellä takilla, suosittelisitko parkatakkia?

Takkeja ja kenkiä on aikamoinen läjä. On saapikkaita, nilkkureita, korolla ja ilman, eri väreissä. Villakangastakkeja eri mittaisina ja värisinä, erilaisia topparotseja, vähän rennompaa ja siistimpää..

Tällä hetkellä mulla on useimmiten päällä vielä tuollainen "välikausitakki", harmaa villakangastakki, ei ihan ylety pehvan yli. Yksirivinen napitus vyöllä. Korkea ihana kaulus. Ja jalassa joko piilokorkoiset mustat nilkkurit joissa vähän niittiä tai sitten mustat korolliset polvipituiset saappaat. Aika harmaissa mennään. Kun tulee lunta, vaihdan valkoiseen takkiin ja saappaisiin. Namm..

Puolipitkä untuvatakki korkealla kauluksella, vero modasta ostettu. Kenkinä jotkut saappaat, yleensä beiget polven alapuolelle olevat. Erikseen on laskettelutakki jota käytän jos olen oikeasti kunnolla ulkona ja koirankusetustakkina ja lähikauppaa varten parka.

Mikä se on se parkatakki? Siis kuvia olen nähnyt mutta onko ne erityisen lämpimiä tms.? moni niitä ainakin kehuu.

Jos haluaa pärjätä yhdellä takilla, suosittelisitko parkatakkia?

Ovat lämpimiä, ihan tiukillakin pakkasilla olen pärjännyt.

Parka on casuaali, joten toistakin takkia saattaa tarvita juhliin etc.
En käytä parkaa myöskään välikausitakkina, on liian lämmin, mun makuun.

Tässä mun lemppareita.:)

KH121G02B-802@1.1.jpg

jpg300x270

The-New-Arrival-North-Face-Arctic-Parka-White-Down-Women-Jacket-F47591.jpg

parka.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja tyylikäs;29212043:
Käytätkö turkiksia?
Mitä on lantsarit?

Tekopörröä taitaa olla suurimmalta osin.
Lantsarit ovat kumisaappaat.:D

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29211431:

Ootko sä kärsinyt joskus kasvuhormonin liikatuotannosta? Mietin kun sulla on ihan sen näköinen leuka. (blogikuvistasi pisti silmään) Älä siis millään pahalla ota tätä, tuli vaan mieleen kysyä.

Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri;29212885:
Ootko sä kärsinyt joskus kasvuhormonin liikatuotannosta? Mietin kun sulla on ihan sen näköinen leuka. (blogikuvistasi pisti silmään) Älä siis millään pahalla ota tätä, tuli vaan mieleen kysyä.

ei tuo blogisti voi olla Björn. Ei ole tarpeeksi vittumaisen näköinen Björniksi.

Mulla on monta villakangastakkia, mutta useimmiten sellainen tummansininen, kaksinappirivinen, hieman polven yläpuolelle ulottuva. Jaloissa korkeat kiilakorot, varsi puoleen sääreen, sellaiset konjakinväriset, kuten myös laukku ja kaulassa roikkuva kettu"puuhka". Minusta tyylikästä ja yksinkertaista.

Yhteistyössä